Web Design
4 συμβουλές digital marketing για το 2021

4 συμβουλές digital marketing για το 2021

Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να αυξάνει τις πωλήσεις και αναμένεται να συνεχίσει σταθερά μία ανοδική πορεια.

Καθώς οι online αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται, είναι η κατάλληλη στιγμή να έχετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Καθώς η ανάπτυξη επιταχύνεται, όπως και ο ανταγωνισμός, γι 'αυτό είναι σημαντικό να υπάρχουν ισχυρές στρατηγικές marketing.

Το marketing είναι αυτό που οδηγεί τους επισκέπτες στο site σας και τελικά τους μετατρέπει σε πελάτες.

Email Marketing

Το email marketing εξακολουθεί να είναι μια στρατηγική που λειτουργεί. Η συλλογή επαφών και η δημιουργία λίστας email είναι το πρώτο βήμα και η προσέλκυση του σωστού πελάτη είναι πιο σημαντική από το να λαμβάνετε πολλά emails και ονόματα.

Το email marketing είναι πιο επιτυχές όταν γίνεται προσεκτική τμηματοποίηση. Όσο πιο εξατομικευμένο είναι το περιεχόμενο, τόσο πιο επιτυχημένες θα είναι οι καμπάνιες σας. 

Υπάρχουν πολλοί τύποι email που στέλνουν τα brands, ωστόσο, υπάρχουν αρκετές καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που πρέπει να έχετε κατά τη λειτουργία μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου.

Email καλωσορίσματος - Όταν ένας νέος χρήστης εγγραφεί, θα πρέπει να λάβει ένα email καλωσορίσματος.

Abandoned Cart Email - Αυτά τα emails αποτελούν κρίσιμο μέρος μιας καλής στρατηγικής marketing. Όταν ένας πελάτης προσθέτει ένα προϊόν στο καλάθι του αλλά δεν ολοκληρώνει την αγορά, ένα email που του υπενθυμίζει για το προϊόν και του δίνει ώθηση για να το αγοράσει τελικά. 

Αναζήτηση email εγκατάλειψης - Ένα email αποστέλλεται σε έναν συνδρομητή που εξέταζε προϊόντα, αλλά ποτέ δεν πρόσθεσε τίποτα σε ένα καλάθι πριν φύγει. Αυτά τα emails είναι πολύ αποτελεσματικά επειδή είναι τόσο εξατομικευμένα και θα έχουν μεγαλύτερη ποσοστά clicks. 

Email επιβεβαίωσης - Τα email επιβεβαίωσης είναι σημαντικά για τους πελάτες κατά την ολοκλήρωση της παραγγελία τους. Αυτά τα emails κάνουν πολύ καλή εντύπωση στον χρήστη και αυξάνουν την αξιοπιστία του brand σας. 

Content Marketing

Το περιεχόμενο εξακολουθεί να είναι κορυφαία προτεραιότητα. Περιγραφές προϊόντων, διαφημίσεις, banners, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δημοσιεύσεις social media, κείμενα SMS και ενημερωτικά δελτία έχουν όλα ένα κοινό σημείο, το περιεχόμενο.

Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε περιεχόμενο είναι να σκεφτείτε πώς το προϊόν βοηθά τον πελάτη σας. Ποια σημεία πόνου επιλύει; Όταν προέρχεστε από ένα μέρος λύσης, το προϊόν θα λαμβάνεται καλύτερα.

Το περιεχόμενο αφορά την παροχή πληροφοριών αξίας και ποιότητας. Το περιεχόμενό σας πρέπει να σχετίζεται με τον ιδανικό πελάτη και το brand σας. Το ποιοτικό περιεχόμενο στο website σας και στα κανάλια social media θα βοηθήσει επίσης στην κατάταξη των SEO και των μηχανών αναζήτησης.

Έτσι, να αποκτήσετε περισσότερες ευκαιρίες για την επωνυμία σας να εμφανιστεί στο κοινό-στόχο.

Social Media

Το social media marketing πρέπει να διαδραματίσουν πολύ σημαντικό ρόλο στη συνολική στρατηγική σας marketing. Τα social media δίνουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν ελκυστικές εικόνες που προσελκύουν τους πελάτες και τους οδηγούν να κάνουν click στον σύνδεσμό σας. 

Τα brands μπορούν επίσης να αλληλεπιδράσουν με πιθανούς πελάτες και να λένε ιστορίες που τελικά θα βελτιώσουν τις μετατροπές.

Το μεγαλύτερο πράγμα είναι να αλληλεπιδράσετε και να απαντήσετε σε σχόλια και άμεσα μηνύματα. Η ευκαιρία για σύνδεση και δημιουργία εμπιστοσύνης είναι τεράστια στα social media.

CRM Marketing

Η διαχείριση σχέσεων πελατών (CRM) είναι μια τεχνολογία λογισμικού που μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση όλων των σχέσεων και των αλληλεπιδράσεων ενός brand με πελάτες και δυνητικούς πελάτες. Βελτιώνει τις διαδικασίες και βελτιώνει τις σχέσεις με τους πελάτες με αποτέλεσμα και την αύξηση των εσόδων σας. 

Το CRM είναι ένα εργαλείο που αποθηκεύει στοιχεία επικοινωνίας, προσδιορίζει ευκαιρίες πωλήσεων, καταγράφει όλες τις συζητήσεις και ζητήματα και διαχειρίζεται καμπάνιες marketing. Το εργαλείο επιτρέπει την εύκολη τμηματοποίηση και σας δίνει όλα τα δεδομένα και τις πληροφορίες, έτσι ώστε η παραγωγικότητα να αυξάνεται. 

Η εύρεση ενός CRM που λειτουργεί εντός της επιχείρησής σας και των στρατηγικών σας είναι απαραίτητη.

Εάν χρησιμοποιείτε κάθε στρατηγική που δίνεται σε αυτό το άρθρο, θα δημιουργήσετε την αρχή ενός επιτυχημένου marketing ηλεκτρονικού εμπορίου που θα σας δώσει τις πωλήσεις που θέλετε. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε