Web Design
4 Google Tips για να βελτιώσετε την κατάταξή σας στην οργανική αναζήτηση

4 Google Tips για να βελτιώσετε την κατάταξη της σελίδας σας στην οργανική αναζήτηση

Αντιμετωπίζετε προβλήματα προσπαθώντας να κάνετε τον ιστότοπό σας να ταξινομηθεί οργανικά στις μηχανές αναζήτησης; Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καταλάβετε ως ιδιοκτήτης Website και έμπορος είναι το γεγονός ότι η δαπάνη χρημάτων δεν θα σας εξασφαλίζει πάντα εξαιρετικές κατατάξεις στο Google. Πέρα από την σωστή κατασκευή ιστοσελίδας, χρειάζεται επίσης να έχετε μια στρατηγική και λίγη υπομονή για να δείτε αποτελέσματα επειδή η οργανική αναζήτηση πραγματικά συνδυάζεται με την πάροδο του χρόνου.

1.Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη

Έρευνα που διεξήχθη διαπίστωσε ότι υπάρχουν τέσσερις κύριοι παράγοντες που καθορίζουν την κατάταξη του ιστότοπού σας. Περιλαμβάνουν:

-Επισκέψεις Website: Πόσα άτομα επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.

-Σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης: Πόσες σελίδες διαβάζουν οι χρήστες όταν βρίσκονται στον ιστότοπό σας, κάτι που λέει στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης πόσο ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο έχετε στον ιστότοπό σας.

-Χρόνος στον ιστότοπό σας: Το χρονικό διάστημα που κάποιος βρίσκεται στον ιστότοπό σας ενημερώνει επίσης στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης πόσο ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο έχετε στον ιστότοπό σας, επειδή οι άνθρωποι τείνουν να παραμένουν σε ιστότοπους περισσότερο όταν βρίσκουν περιεχόμενο που είναι πολύτιμο.

-Ποσοστό εγκατάλειψης: Όσο χαμηλότερο τόσο το καλύτερο! Το ποσοστό εγκατάλειψης αναφέρεται στο πόσα άτομα έρχονται στον ιστότοπό σας και παραμένουν μόνο σε αυτήν την πρώτη σελίδα. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο που είδαν μπορεί να μην ήταν πολύτιμο.

-Συνεχίστε να ενημερώνετε τον ιστότοπό σας με χρήσιμο περιεχόμενο για να κρατάτε την προσοχή των επισκεπτών του ιστότοπού σας.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνδέονται άμεσα με την εμπειρία του χρήστη. Εάν ο ιστότοπός σας είναι εύκολος στην πλοήγηση και προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες, θα υπάρχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Ως αποτέλεσμα αυτού, οι άνθρωποι θα παραμείνουν περισσότερο στον ιστότοπό σας και θα βλέπουν περισσότερες σελίδες, βελτιώνοντας έτσι την κατάταξη αναζήτησής σας. Οι καλύτεροι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη είναι να έχετε εξαιρετικό περιεχόμενο και εξαιρετικό σχεδιασμό ιστότοπου.

2.Σχεδιάστε ιστοσελίδες για Mobile-First

Η Google δίνει μεγαλύτερη αξιοπιστία στις εκδόσεις ιστότοπων για κινητές συσκευές παρά στις εκδόσεις για υπολογιστές. Το 2017, η Google ανακοίνωσε μια μετάβαση σε ένα «Mobile-First ευρετήριο».

Αυτό έγινε για να επικεντρωθεί στον αυξανόμενο αριθμό αναζητήσεων σε smartphone. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να σχεδιάζουμε ιστοσελίδες ώστε να είναι συμβατές με κινητά τηλέφωνα πρώτα. Αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε ξεχωριστό ιστότοπο για κινητά, αλλά η υπάρχουσα σχεδίαση και δομή του ιστότοπού σας θα πρέπει να ανταποκρίνεται.

3.Λάβετε περισσότερα Backlinks

Τα backlinks είναι σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους προς τους δικούς σας. Τα backlinks έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην κατάταξη του ιστότοπου μιας μηχανής αναζήτησης. Είναι ακόμη πολύ καλύτερο εάν ο ιστότοπος στον οποίο τοποθετείτε τον σύνδεσμό σας έχει πολλή επισκεψιμότητα. Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε backlinks είναι γράφοντας άρθρα που συνεισφέρουν. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μοιραστείτε τη γνώμη σας για τα γεγονότα στον κλάδο σας σε άλλα Blogs ιστότοπων με αντάλλαγμα έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας. Έχοντας backlinks από αξιοσέβαστους τομείς, μπορείτε να δείξετε στην Google ότι ο ιστότοπός σας έχει κάποιο επίπεδο επιρροής και αυτό στη συνέχεια θα αντικατοπτρίζεται στην κατάταξη αναζήτησής σας.

4.Χρησιμοποιήστε τις ετικέτες κεφαλίδας H1 και H2

Οι κεφαλίδες κάνουν το περιεχόμενό σας πιο κατανοητό για τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης. Επίσης, υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ της κατάταξης αναζήτησης Google και της χρήσης ετικετών κεφαλίδας στο περιεχόμενό σας. Χρησιμοποιώντας ετικέτες κεφαλίδας, διευκολύνετε το σχέδιό σας για τον χρήστη να καταναλώνει εύκολα το περιεχόμενό σας. Σκεφτείτε το ως έναν τρόπο να μορφοποιήσετε το περιεχόμενό σας για την εμπειρία χρήστη, ενώ παράλληλα λέτε στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης ποιος είναι ο σκοπός του περιεχομένου της συγκεκριμένης σελίδας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε