Web Design
SEO για νέες ιστοσελίδες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου

3 Βέλτιστες πρακτικές SEO για νέες ιστοσελίδες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου

Το SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) είναι ένα αδιαπραγμάτευτο βασικό στοιχείο στην ανάπτυξη ιστού ηλεκτρονικού εμπορίου. Η υψηλότερη προτεραιότητά σας πρέπει πάντα να είναι η κατάταξη στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης προκειμένου να κάνετε επιχειρηματική επιτυχία. Με αυτό, η επίτευξη της πρώτης θέσης είναι δυνατή με τη βοήθεια του SEO ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε τις καλύτερες SEO πρακτικές για νέες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2023.

Τι είναι το SEO ηλεκτρονικού εμπορίου και γιατί είναι σημαντικό;

Το SEO ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια δωρεάν, οργανική διαδικασία για να κάνετε την ιστοσελίδα σας πιο ορατή στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Μια σελίδα με καλή κατάταξη θα τοποθετηθεί ψηλότερα στο SERP και θα φέρει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Για τον λόγο αυτό, η κατάταξη όσο το δυνατόν ψηλότερα θα πρέπει να είναι η κορυφαία προτεραιότητά σας.

Για να το πετύχετε αυτό, πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε, η ρύθμιση του ιστότοπού σας και το αν είναι φιλικός προς κινητά έχουν όλα σημαντικό αντίκτυπο στη βελτιστοποίηση SEO.

Πώς μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι ο ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι βελτιστοποιημένος;

Είναι σημαντικό τα προϊόντα σας να κατατάσσονται υψηλότερα από των ανταγωνιστών σας για να εξασφαλίσετε την επιτυχία της επιχείρησής σας και μπορείτε να το επιτύχετε ακολουθώντας αυτές τις 3 εύκολες συμβουλές:

1. Βελτιστοποιήστε τις Meta & Header ετικέτες

Οι meta-ετικέτες παρέχουν δεδομένα σχετικά με το θέμα της ιστοσελίδας σας τόσο στις μηχανές αναζήτησης όσο και στους επισκέπτες του ιστότοπου. Αυτές είναι συνήθως αόρατες ετικέτες που βρίσκονται σε έγγραφα HTML και επομένως πρέπει να κωδικοποιηθούν στο CMS σας.

Οι περιγραφές αποσπασμάτων SERP ρυθμίζονται χρησιμοποιώντας meta-ετικέτες περιγραφής. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Google θα διατηρήσει μόνο τους πρώτους 150-160 χαρακτήρες της meta-περιγραφής σας. Πρέπει να μεγιστοποιήσετε το ενδιαφέρον του ερευνητή εισάγοντας όλες τις σημαντικές πληροφορίες στην αρχή της meta-ετικέτας σας.

Η meta-περιγραφή δεν επηρεάζει την κατάταξη του SERP, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντικό να βελτιστοποιηθεί για πρόθεση αναζήτησης. Όσο πιο σχετική είναι η περιγραφή σας, ειδικά με το πόσο ακριβής είναι στο ερώτημα ενός δυνητικού πελάτη, τόσο πιο πιθανό είναι ο χρήστης να βρει τη σελίδα σας. Η δόμηση ή η τομή σελίδων για το περιεχόμενό σας είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για το SEO. Αυτό γίνεται δυνατό με τη χρήση ετικετών επικεφαλίδας, τόσο για τον αναγνώστη όσο και για τις μηχανές αναζήτησης. Οι επικεφαλίδες χρησιμεύουν ως οδηγός για να βοηθήσουν τους αναγνώστες να βρουν το ακριβές τμήμα/απάντηση που αναζητούν.

Η συνέπεια στις επικεφαλίδες σας είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Όλες οι επικεφαλίδες σας θα πρέπει να είναι γραμμένες με τέτοιο τρόπο ώστε αν αφαιρούσατε όλο το κείμενο και κρατούσατε μόνο τις επικεφαλίδες, θα διαβάζονταν σαν λίστα.

2. Χρησιμοποιήστε τη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης

Η φωνητική αναζήτηση έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης. Όχι μόνο αυτή η μέθοδος είναι ευκολότερη και πιο γρήγορη, αλλά μπορεί να είναι και πιο κατάλληλη μερικές φορές. Ομοίως, δεδομένου ότι οι χρήστες είναι σχεδόν πάντα στις κινητές συσκευές τους, είναι πιο πιθανό να κάνουν αναζήτηση.

Η βελτιστοποίηση αυτού για το SEO σας είναι δυνατή, έχοντας κατά νου τις λέξεις-κλειδιά ερωτήσεων και τις λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά. Οι λέξεις-κλειδιά ερωτήσεων είναι το τυπικό «πώς, τι, πότε, γιατί, πού». Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι αυτές που ολοκληρώνουν μια ερώτηση, ενώ οι λέξεις-κλειδιά είναι "εγώ, το, του, στο, προς, για" κ.λπ. Καθώς οι χρήστες χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση με συνομιλητικό τρόπο, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά παρόμοιες με αυτήν . Για παράδειγμα, "πού μπορώ να βρω μια εταιρεία σχεδιασμού ιστότοπων στη Σιγκαπούρη;"

Η αναδιάρθρωση του περιεχομένου σας βοηθά επίσης, όπως η συμπερίληψη συχνών ερωτήσεων στις σελίδες των προϊόντων σας. Με το να είστε ένα βήμα μπροστά από τους δυνητικούς πελάτες σας και να προβλέπετε το είδος των ερωτήσεων που θα κάνουν, καθώς και τη συχνότητα, όχι μόνο τους βοηθάει αλλά βοηθά επίσης το SERP να τους ανακατευθύνει κατευθείαν στην απάντηση που αναζητούν.

3. Εισαγάγετε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας

Οι λέξεις-κλειδιά είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο SEO. Το να βεβαιωθείτε ότι αυτά εμφανίζονται τουλάχιστον 1-3 φορές σε όλο το περιεχόμενό σας είναι το κλειδί για τη βελτιστοποίηση του SEO. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι λέξεις-κλειδιά σας εμφανίζονται σε διάφορα μέρη του περιεχομένου σας. Η διάδοσή τους στην επικεφαλίδα, την περιγραφή, τη meta-περιγραφή, τα εναλλακτικά χαρακτηριστικά εικόνας και τους υποτίτλους σας βοηθά την Google να κατανοήσει τη σελίδα σας και να σας κατατάξει καλύτερα.

Ωστόσο, προτού χρησιμοποιήσετε μια λέξη-κλειδί, κάντε μια έρευνα σχετικά με αυτήν πρώτα. Η σωστή έρευνα περιλαμβάνει τα εξής: όγκο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, κόστος ανά κλικ/CPC και τι αναζητούν οι χρήστες όταν χρησιμοποιούν αυτήν τη λέξη-κλειδί. Αυτό βοηθά στη διατήρηση της συνάφειας του περιεχομένου σας και βελτιώνει την απήχησή του, ενώ αντιμετωπίζει τα ερωτήματα του ερευνητή σας.

Εκτός από τις βέλτιστες πρακτικές SEO, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι σε κάθε στρατηγική Digital Marketing που εφαρμόζετε, η κατασκευή των ιστοσελίδων σας θα μεγιστοποιήσει το ποσοστό επιτυχίας της καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε