Web Design
3 απλές τεχνικές SEO για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του Website σας

3 απλές τεχνικές SEO για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του Website σας

Αφού προβείτε στην κατασκευή ιστοσελίδας σας, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να εφαρμόσετε για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Τα καλά νέα είναι ότι πολλά από αυτά δεν χρειάζεται να είναι υπερβολικά περίπλοκα ή δύσκολα: αρκεί να εστιάσετε στο -Οι στόχοι SEO και διατήρηση της συνέπειας. Συγκεντρώσαμε μια λίστα με 3 απλές, αλλά πολύ αποτελεσματικές τεχνικές SEO για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του Website σας.

1.Δεν πρόκειται για βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών αλλά για ποιοτικό περιεχόμενο

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι το SEO δεν αφορά πλέον αποκλειστικά βελτιστοποιήσεις λέξεων-κλειδιών ή χειρότερα, γέμιση λέξεων-κλειδιών. Καθώς οι αλγόριθμοι κατάταξης της Google γίνονται πιο έξυπνοι και πιο εξελιγμένοι, θα είναι λιγότερο πιθανό να κατατάξετε εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι σχετικό και υψηλής ποιότητας. Καμία ποσότητα «μυστικών τακτικών» και βελτιστοποιήσεων δεν μπορεί να βοηθήσει χαμηλής ποιότητας, ανεπιθύμητο περιεχόμενο. Θα πρέπει να σκεφτείτε τις βελτιστοποιήσεις και τις τακτικές SEO ως τρόπους βελτίωσης της απόδοσης ενός περιεχομένου που έχει ήδη απόδοση, υψηλής ποιότητας και όχι το αντίστροφο. Από την άλλη, όμως, η απλή ανάπτυξη περιεχομένου δεν αρκεί.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι πληροφορίες κινούνται πλέον με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Το περιεχόμενό σας μπορεί να είναι ξεπερασμένο ακόμα και μετά από λίγους μήνες ή και εβδομάδες από τη δημοσίευσή του. Γνωρίζοντας αυτό, είναι πολύ σημαντικό να φροντίζετε να ενημερώνετε τακτικά το περιεχόμενό σας με νέες ή πιο σχετικές πληροφορίες.

Αυτό θα βοηθήσει επίσης με το γεγονός ότι υπάρχουν εκατομμύρια αναρτήσεις ιστολογίου που δημοσιεύονται κάθε μέρα. Όταν το περιεχόμενό σας ενημερώνεται με νέες πληροφορίες, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να το παρατηρήσει η Google και μπορεί να το δώσει προτεραιότητα για να καταταχθεί έναντι των ανταγωνιστών με απαρχαιωμένο περιεχόμενο.

Στη συνέχεια, να θυμάστε ότι η ανάπτυξη περιεχομένου υψηλής ποιότητας είναι μόνο το σημείο εκκίνησης. Ο τρόπος με τον οποίο προωθείτε το περιεχόμενο μέσω διαφόρων καναλιών είναι εξίσου σημαντικός. Ανεξάρτητα από το πόσο καλό είναι το περιεχόμενό σας, δεν θα έχει καμία αξία εκτός εάν υπάρχουν άνθρωποι που το καταναλώνουν και κατά προτίμηση, συνδεθούν με αυτό.

2.Χρησιμοποιήστε δωρεάν και οικονομικά εργαλεία για να βοηθήσετε την έρευνα λέξεων-κλειδιών

Δεν είναι μυστικό ότι το SEO εξαρτάται πολύ από δεδομένα και όσο περισσότερα δεδομένα και μετρήσεις μπορείτε να παρακολουθείτε και να αναλύετε, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες επιτυχίας σας. Τούτου λεχθέντος, όσο περισσότερα δεδομένα μπορείτε να συλλέξετε και να αναλύσετε, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες επιτυχίας του SEO. Ευτυχώς, υπάρχουν διάφορα εργαλεία SEO διαθέσιμα για να μας βοηθήσουν σε διάφορες πτυχές, από την έρευνα λέξεων-κλειδιών έως την ανταγωνιστική ανάλυση έως τη δημιουργία περιεχομένου.

3.Μην εστιάζετε στις ματαιόδοξες μετρήσεις

Δεν είναι μυστικό ότι το SEO είναι ένα μακροπρόθεσμο παιχνίδι, και ταυτόχρονα, ένα πεδίο που βασίζεται σε πολλά δεδομένα. Επομένως, όσο καλύτερα μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας μέσω όλων των διαφορετικών μετρήσεων, τόσο περισσότερο μπορείτε να βελτιώσετε τις βελτιστοποιήσεις του ιστότοπού σας για να επιτύχετε αποτελέσματα. Ωστόσο, το να γνωρίζετε ποιες μετρήσεις πρέπει να παρακολουθείτε είναι ακόμη πιο σημαντικό, καθώς η παρακολούθηση παραπλανητικών μη ενεργών δεδομένων μπορεί όχι μόνο να είναι μη επωφελής αλλά μπορεί να είναι επιβλαβής για τις προσπάθειές σας στο SEO.

Αυτά είναι γνωστά ως μετρήσεις ματαιοδοξίας, δεδομένα που μπορεί να φαίνονται καλά στο χαρτί, αλλά δεν σημαίνουν τίποτα για τη συνολική απόδοση SEO ή τη συνολική υγεία του Website σας. Εστιάστε στην αξιολόγηση μετρήσεων για τις οποίες μπορείτε να λάβετε μέτρα για να τις βελτιώσετε. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν πρέπει να παρακολουθείτε καθόλου αυτές τις μετρήσεις ματαιοδοξίας, καθώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να παρακινήσετε εσάς και την ομάδα σας. Ωστόσο, να ξέρετε ότι τις περισσότερες φορές, δεν σημαίνουν τίποτα πολύτιμο, εκτός εάν οδηγεί σε αξιόπιστα αποτελέσματα δημιουργίας δυνητικών πελατών και εσόδων.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε