Web Design
YouTube: Πώς να αυξήσετε το Engagement των βίντεο σας;

YouTube: Πώς να αυξήσετε το Engagement των βίντεο σας;

Η αφοσίωση στο YouTube είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του καναλιού σας.

Όταν το κάνετε σωστά, χτίζετε μια αυθεντική σχέση με τους θεατές και την κοινότητά σας γενικότερα. Θα ξέρουν ότι μπορούν να βασιστούν σε εσάς για εξαιρετικό περιεχόμενο που τους ενημερώνει και τους ευχαριστεί και θα σας ανταμείψουν για αυτό επιστρέφοντας και μετατρέποντας.

Όταν το κάνετε λάθος, θα αφήσετε το κοινό σας απογοητευμένο και δυσαρεστημένο. Θα παρακολουθήσετε επίσης την απόδοση επένδυσης (ROI) για οποιαδήποτε από τις καμπάνιες σας στο YouTube—κάτι που πρέπει να αποφύγετε με κάθε κόστος.

Τι είναι το Engagement στο YouTube;

Το Engagement στο YouTube είναι όταν το κοινό σας κάνει μια ενέργεια στη σελίδα σας στο YouTube ή σε ένα από τα βίντεό σας στο YouTube, όπως Comments, Share, Likes, Subscribe

Tips για την αύξηση του Engagement

1. «Καρφώστε» το thumbnail

Η μικρογραφία του βίντεό σας είναι αναμφισβήτητα ο βασικός καθοριστικός παράγοντας στην απόφαση ενός θεατή να παρακολουθήσει το περιεχόμενό σας, ειδικά αν είναι στο τηλέφωνό του. Μαζί με τον τίτλο, είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι θεατές όταν αναζητούν βίντεο. Και δεν αρκεί απλώς να επιλέξετε ένα ενδιαφέρον στιγμιότυπο από το βίντεό σας και να το χρησιμοποιήσετε. Για εντυπωσιακά thumbnail, μην ξεχάσετε να προσθέσετε κείμενο. Αν δεν έχετε εντυπωσιακές εικόνες στο βίντεό σας, προσθέστε λίγο κείμενο στη μικρογραφία σας για να προσελκύσετε τον θεατή σας. Σκεφτείτε το σαν έναν δεύτερο τίτλο στο βίντεό σας. Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτόν τον χώρο για να τραβήξετε πραγματικά την προσοχή των θεατών σας;

2. Αντιδράστε (στρατηγικά) στα trends

Τα trends στο YouTube είναι εξαιρετικές πηγές περιεχομένου για τους θεατές σας. Όχι μόνο είναι ένας καλός τρόπος για να παρέχετε διασκεδαστικά βίντεο στο κοινό σας, αλλά είναι επίσης ένας σταθερός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας. Και όσο περισσότερα γνωρίζουν οι χρήστες για εσάς (μέσω της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας), τόσο περισσότερο θα αλληλεπιδρούν μαζί σας.

3. Συνεργαστείτε με άλλους δημιουργούς

Δεν έχει σημασία αν προσπαθείτε να αυξήσετε τους Subscribers σε ένα podcast ή το κανάλι σας στο YouTube. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε το κοινό σας και να αυξήσετε τo Engagement στα βίντεό σας είναι να συνεργαστείτε με άλλους δημιουργούς. Εξάλλου, οι πιστοί θεατές εμπιστεύονται τους δημιουργούς στους οποίους εγγράφονται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνήθως εγγράφονται σε αυτά αρχικά. Έτσι, αν συνεργαστείτε μαζί τους, σας δίνει άμεση κοινωνική απόδειξη στα μάτια τους, ακόμα κι αν δεν ήξεραν την ύπαρξη της εταιρείας σας μέχρι τότε. Αλλά δεν πρέπει να συνεργάζεστε μόνο με κανέναν. Αντίθετα, βρείτε δημιουργούς που εμπλέκονται κάπως στον κλάδο σας.

Εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε