Web Design
βελτίωση ιστοσελίδας με google analytics

Τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας με το Google Analytics

Όταν ολοκληρώσετε την κατασκευή ιστοσελίδας σας, θέλετε να προχωρήσετε στη βελτίωσή της, αλλά δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε; Η απάντηση είναι να ξεκινήσετε με τα δεδομένα. Αντί να κάνετε τυχαία αλλαγές που πιστεύετε ότι χρειάζεστε, χρησιμοποιήστε την πραγματική συμπεριφορά χρήστη για να προωθήσετε τις ενημερώσεις σας. Σε αυτό το σημείο χρειάζεται το Google Analytics.

Θα πρέπει να σκεφτείτε κάποιους παράγοντες που θα σας βοηθήσουν να λάβετε τις σωστές αποφάσεις. Παρακάτω παρατίθενται μερικοί από αυτούς.

Πώς αντιμετωπίζετε τον ανταγωνισμό σας;

Μία από τις πρώτες μετρήσεις που πρέπει να ελέγξετε είναι η καρτέλα των σημείων αναφοράς σας. Αυτό θα σας πει πώς τα πάτε σε σύγκριση με άλλους ιστότοπους στον ίδιο κλάδο. Αυτά τα δεδομένα βέβαια δεν είναι ακριβή, επειδή μπορεί να μη χρησιμοποιούν όλοι οι ανταγωνιστές σας το Google Analytics.

Μπορεί να έχετε ήδη κατανοήσει καλά εάν ο ιστότοπός σας λαμβάνει περισσότερη ή λιγότερη επισκεψιμότητα από τον ανταγωνισμό σας, αλλά γνωρίζετε πόσο αφοσιωμένοι είναι οι επισκέπτες σας σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές σας;

Συγκρίνοντας τα στατιστικά σας, όπως ο μέσος χρόνος στον ιστότοπο, θα έχετε μια καλύτερη ιδέα για το πως ανταγωνίζεστε τους άλλους που στοχεύουν στο ίδιο κοινό με εσάς και θα μπορέσετε να δείτε που πρέπει να κάνετε αλλαγές για να αρχίσετε να βελτιώνετε την κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Πού μένουν οι επισκέπτες σας;

Μπορεί να υποθέσετε ότι όλοι οι επισκέπτες σας είναι από την περιοχή σας αλλά ίσως να κάνετε λάθος. Για να σιγουρευτείτε, μεταβείτε στο κοινό στην πλαϊνή γραμμή. Η χρήση της δυνατότητας επικάλυψης του χάρτη στην προβολή της χώρας συνήθως δεν παρέχει πολλές πληροφορίες για τους επισκέπτες σας. Ωστόσο, αν περάσετε στο επίπεδο της πόλης, ενδέχεται να λάβετε πιο χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό σας.

Αφού αναλύσετε τα γεωγραφικά δεδομένα και αποκτήσετε μια ιδέα για το που βρίσκεται η πλειοψηφία του κοινού σας, μπορείτε στη συνέχεια να τροποποιήσετε την επιχείρησή σας ώστε να ταιριάζει καλύτερα σε αυτά τα συγκεκριμένα είδη κοινού.

Ποιος αγοράζει πραγματικά και ποιος απλώς κοιτάει τη βιτρίνα;

Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι εφάπαξ αγορά, ο στόχος σας είναι να προσελκύσετε περισσότερους νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Αλλά αν ψάχνετε για επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες, τότε ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τον αριθμό των επισκεπτών που επιστρέφουν.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα αναλυτικών στοιχείων σας για να καταλάβετε ποιος αγοράζει, ποιος επιστρέφει για να αγοράσει και ποιος απλώς περιηγείται και μετά φεύγει. Ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι χρησιμοποιώντας cookies ή πληροφορίες παραπομπής για να δείτε διαφορετικούς τύπους επισκεπτών.

Ποιος σας στέλνει επισκεψιμότητα;

Η παραπομπή ιστοτόπων θα σας δώσει μια καλύτερη ιδέα για το πώς οι χρήστες φτάνουν στον ιστότοπό σας. Ενώ οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να αποτελούν τεράστια πηγή επισκεψιμότητας για ορισμένους ιστότοπους, σε κάποιες περιπτώσεις οι χρήστες μπορεί να δουν παραπομπές από άλλους τύπους ιστότοπων και τελικά να καταλήξουν στον δικό σας.

Πού κατατάσσεστε στο Google;

Μπορεί να γνωρίζετε ήδη τις λέξεις-κλειδιά που οδηγούν την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας, αλλά έχετε προσπαθήσει να αυξήσετε την κατάταξή σας για αυτές τις λέξεις-κλειδιά; Εάν παρατηρήσετε ότι μια λέξη-κλειδί οδηγεί σε μεγάλη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και εμφανίζεστε στη δεύτερη σελίδα του Google για αυτόν τον όρο, προσπαθήστε να μεταβείτε στην πρώτη σελίδα. Μερικές φορές, η διαφορά μεταξύ των σελίδων είναι απλώς θέμα μερικών απλών διορθώσεων.

Ποιοί είναι οι στόχοι σας;

Είναι εκπληκτικό πόσοι δεν έχουν ρυθμίσει στόχους στον λογαριασμό τους με τα αναλυτικά στοιχεία. Με το Google Analytics, μπορείτε να συνδέσετε διαφορετικές ενέργειες χρήστη σε έναν στόχο. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να έχετε ως στόχο μια ολοκληρωμένη αγορά, μια εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο ή κάτι άλλο.

Εάν δεν έχετε ακόμη στόχους στο λογαριασμό σας στο Google Analytics, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε! Βεβαιωθείτε ότι συνδέετε τα δεδομένα στόχου με όλα τα άλλα στατιστικά στοιχεία επισκεψιμότητας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε