Web Design
καμπάνια Email Marketing του E-shop ή της ιστοσελίδας σας

Tips για μια βελτιστοποιημένη καμπάνια Email Marketing του E-shop ή της ιστοσελίδας σας

Σύμφωνα με έρευνα, το 47% των Marketer πιστεύει ότι το Email είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές για τη σύλληψη και την καλλιέργεια δυνητικών πελατών. Αυτό σημαίνει ότι όταν θέλετε να προσελκύσετε πιθανούς χρήστες και να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες σας, το Email είναι σχεδόν το πρότυπο Marketing. Αλλά δεν είναι μόνο η έναρξη μιας καμπάνιας. Πρέπει να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια.

1. Ξεκινήστε με μια καλή προσφορά συνδρομής
Γιατί κάποιος να εγγραφεί στην καμπάνια Email Marketing εάν δεν λάμβανε κάτι σε αντάλλαγμα; Οι χρήστες δεν πρόκειται να σας δώσουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους μόνο και μόνο επειδή το ζητήσατε καλά. Θα το κάνουν μόνο αν δουν κάποιου είδους αξία. Προτού κάποιος εγκαταλείψει τον websiteσας, ένα Pop Up παράθυρο μπορεί να τον προσκαλέσει να εγγραφεί. Μπορείτε επίσης να εμφανίσετε τη φόρμα συνδρομής δίπλα στο άρθρο που διαβάζουν. Εάν προσφέρετε εξαιρετικό περιεχόμενο στο website σας, οι επισκέπτες δεν θα απασχολήσουν τη φόρμα.

2. Προσοχή στη γραμμή θέματος
Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο παραλήπτης στα εισερχόμενα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι το μόνο πράγμα που βλέπουν πριν απορρίψουν το μήνυμά σας. Δεν θέλετε να καταλήξει στα σκουπίδια. Θέλετε να το βελτιστοποιήσετε, οπότε θα είναι ελκυστικό για αυτόν που το βλέπει. Δηλαδή πρέπει να γράψετε το θέμα για το κοινό που το διαβάζει. Με άλλα λόγια, έχετε στο μυαλό σας την περσόνα-στόχο από την πρώτη κιόλας κίνηση που κάνετε. Τι ενδιαφέροντα έχουν οι παραλήπτες σας; Πώς τους προσέλκυσες να γίνουν συνδρομητές σας; Εάν υποσχεθήκατε εκπτώσεις, τότε αναφέρετε έκπτωση στη γραμμή θέματος.

3. Συμπεριλάβετε εντυπωσιακό περιεχόμενο
Το περιεχόμενο μεγάλης μορφής είναι σημαντικό για το Content Marketing, καθώς κατατάσσεται καλύτερα στη μηχανή αναζήτησης και λαμβάνει περισσότερα backlinks. Γνωρίζατε όμως ότι το περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας είναι επίσης εξαιρετικό για την καμπάνια Email Marketing;
Προσφέρει άμεση αξία σε ένα με ακρίβεια στοχευμένο κοινό. Εάν ο παραλήπτης δεν έχει χρόνο να διαβάσει το μήνυμα όταν το δει, θα το σημειώσει και θα επιστρέψει σε αυτό αργότερα.Σκεφτείτε θέματα που μπορεί να έχει το κοινό-στόχος σας. Μπορείτε να προσφέρετε λεπτομερείς λύσεις; Όμως δεν πρέπει να το πρακάνετε! 1.000 λέξεις πρέπει να είναι αρκετές.

4. Το Call to Action παίζει τον κύριο ρόλο
Το περιεχόμενο μπορεί να είναι απολύτως εκπληκτικό. Αλλά αφού το διαβάσει ο παραλήπτης, τότε τι; Ο σκοπός του περιεχομένου είναι να τους οδηγήσει σε ένα κάλεσμα για δράση. Το παν είναι να τους πείσετε να κάνουν κάτι. Θέλετε να επισκέπτονται το website σας και να ασχολούνται περισσότερο με το προϊόν ή/και την υπηρεσία σας. Μην ντρέπεστε λοιπόν! Πείτε τους τι πρέπει να κάνουν αφού διαβάσουν το μήνυμά σας. Δημιουργήστε ένα εμφανές κουμπί CTA, το οποίο θα τους μεταφέρει απευθείας στο website σας.

5. Αφήστε τους να μοιραστούν το περιεχόμενο που αποστέλλετε
Εάν μοιράζεστε μια σημαντική ανακοίνωση για κάτι στο website σας, θα θέλετε οι συνδρομητές σας να μοιράζονται επίσης τα νέα. Εάν στείλετε ένα μακροσκελές άρθρο μέσω Email, φυσικά θέλετε να το μοιραστείτε στα Social Media. Δημιουργήστε ένα Newsletter με δυνατότητα κοινής χρήσης. Το περιεχόμενο πρέπει να προσφέρει αξία όχι μόνο για τον παραλήπτη, αλλά και για το ευρύτερο κοινό.

Φυσικά για να προχωρήσετε σε μια καμπάνια Email Marketing, απαραίτητη είναι η κατασκευή του website σας, μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει περισσότερα για σας και την εταιρεία σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε