Web Design
Τι είναι το Geofencing; Εφαρμογές και Πλεονεκτήματα

Τι είναι το Geofencing; Εφαρμογές και Πλεονεκτήματα

Το Geofencing είναι μια υπηρεσία στην οποία μια εφαρμογή ή κάποιο άλλο λογισμικό χρησιμοποιεί GPS, RFID, Wi-Fi ή δεδομένα κινητής τηλεφωνίας για να προκαλέσει μια προ-προγραμματισμένη ενέργεια όταν μια κινητή συσκευή βρίσκεται γύρω από μια συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία, γνωστή ως Geofence. Ανάλογα με τον τρόπο διαμόρφωσης ενός Geofence, μπορείτε να στέλνετε ειδοποιήσεις push για κινητά, να ενεργοποιείτε sms ή ειδοποιήσεις, να στέλνετε στοχευμένες διαφημίσεις στα Social Media κ.α

Πώς λειτουργεί το Geofencing;

Για να χρησιμοποιήσετε το Geofence, ένας διαχειριστής ή προγραμματιστής πρέπει πρώτα να δημιουργήσει ένα εικονικό όριο γύρω από μια καθορισμένη τοποθεσία σε λογισμικό με δυνατότητα GPS ή RFID. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο ένας κύκλος που έχει σχεδιαστεί 100 μέτρα γύρω από μια τοποθεσία στους Χάρτες Google. Αυτός ο εικονικός φράκτης θα ενεργοποιήσει στη συνέχεια μια ενέργεια όταν μια συσκευή εισέλθει ή εξέλθει από αυτήν την περιοχή, όπως καθορίζεται από το διαχειριστή ή τον προγραμματιστή. Το Geofence ορίζεται συνήθως στον κώδικα μιας εφαρμογής για κινητά, ειδικά επειδή οι χρήστες πρέπει να έχουν ενεργοποιημένες τις υπηρεσίες τοποθεσίας για να λειτουργήσει.

Εφαρμογές Geofencing

Με την αυξανόμενη χρήση των κινητών συσκευών σήμερα, το Geofencing έχει γίνει μια τυπική πρακτική για πολλές επιχειρήσεις. Μόλις καθοριστεί μια γεωγραφική περιοχή, οι ευκαιρίες φαινομενικά είναι ατελείωτες για το τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες. Ακολουθούν κάποιες κοινές εφαρμογές Geofencing:

Social Media: Μία από τις πιο συχνές χρήσεις του Geofencing έρχεται με τη μορφή δημοφιλών εφαρμογών των Social Media. Όλα τα φίλτρα βάσει τοποθεσίας, αυτοκόλλητα και άλλο κοινόχρηστο περιεχόμενο καθίστανται δυνατά με το Geofencing.

Marketing: Εκτός από τα Social Media, το Geofencing είναι επίσης ένας δημοφιλής τρόπος για τις επιχειρήσεις να προσφέρουν προωθητικές ενέργειες, προειδοποιώντας σας καθώς προχωράτε στην εμβέλεια μίας επιχείρησης ή ενός καταστήματος. Το Geofencing βοηθά επίσης τις επιχειρήσεις να στοχεύουν διαφημίσεις σε ένα συγκεκριμένο κοινό για να καταλάβουν ποιες στρατηγικές λειτουργούν καλύτερα με βάση τα δεδομένα τοποθεσίας του χρήστη.

Αφοσίωση κοινού: Το Geofencing χρησιμοποιείται για να προσελκύσει πλήθος ατόμων σε οργανωμένες εκδηλώσεις, όπως συναυλίες, φεστιβάλ, εκθέσεις και άλλα. Για παράδειγμα, ένας τόπος συναυλίας μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα Geofence για να συγκεντρώσει περισσότερες δημοσιεύσεις στα Social Media ή να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τόπο ή την εκδήλωση.

3 Οφέλη του Geofencing για την στρατηγική σας στο Marketing 

Είναι σαφές ότι το Geofencing είναι ένα ισχυρό εργαλείο που σας επιτρέπει να πάτε την στρατηγική σας Marketing σε ένα νέο, τοπικό επίπεδο. Εδώ είναι μερικά από τα οφέλη του Geofencing Marketing.

Βελτίωση τοπικών πωλήσεων

Η τοπική βελτιστοποίηση ή η ικανότητα κατάταξης σε τοπικές αναζητήσεις είναι εξαιρετικά πολύτιμη για τις περισσότερες επιχειρήσεις (και το SEO τους). Εάν καταβάλλετε προσπάθειες για τη βελτίωση της τοπικής απόδοσής σας, πρέπει να εξετάσετε την επιλογή του Geofencing. Δεδομένου ότι είναι ένα σύστημα το οποίο ενεργοποιείται βάσει της τοποθεσίας, μπορείτε να στοχεύσετε τοπικούς πελάτες σε μια καθορισμένη γεωγραφική περιοχή.

Συγκέντρωση περισσότερων δεδομένων για την στρατηγική σας

Οι τοπικές πωλήσεις μπορεί να είναι δύσκολο να μετρηθούν. Τι είναι αυτό που έφερε έναν πελάτη στο κατάστημά σας; Εάν οι πελάτες έρχονται με τις προωθήσεις σας από το Geofencing, υπάρχουν ορισμένα στατιστικά στοιχεία που μπορείτε να μετρήσετε, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεών τους, του χρόνου που βρίσκονται στο κατάστημά σας και πόσο συχνά επισκέπτονται την επιχείρησή σας. Όλα αυτά μπορεί να είναι πολύτιμες πληροφορίες που προσθέτουν βάθος στα αναλυτικά στοιχεία σας.

Παροχή μεγαλύτερης εξατομίκευσης

Ένα άλλο πλεονέκτημα του Geofencing είναι ότι σας επιτρέπει να συλλέγετε δεδομένα προκειμένου να εξατομικεύσετε τις προσφορές για τους υποψήφιους πελάτες μας. Μπορεί να σας δώσει δημογραφικά στοιχεία για τον τοπικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένων των τύπων προσφορών που θα μπορούσαν να τους ενδιαφέρουν. Αν κοιτάξετε το ιστορικό αγορών και αντιληφθείτε ότι οι τοπικοί πελάτες προτιμούν ένα συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να αλλάξετε τις προσφορές σας ανάλογα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε