Web Design
Τι είναι το Community Marketing και ποια είναι τα οφέλη του

Τι είναι το Community Marketing και ποια είναι τα οφέλη του

Μια στρατηγική Community Marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο μέρος της αγοραστικής διαδικασίας των χρηστών. Οι σημερινοί χρήστες έχουν περισσότερη δύναμη από ποτέ. Από την άμεση πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν, την ικανότητα να αφήνουν σχόλια σε ιστότοπους κριτικών και την παρακολούθηση των Social Media, οι χρήστες είναι πολύ καλύτερα ενημερωμένοι από ότι παλαιότερα.

Εξετάστε το ενδεχόμενο χρήσης μιας στρατηγικής Community Marketing μαζί με την φιλική προς την εμπειρία του χρήστη κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας, προκειμένου να προσελκύσετε το κοινό σας με μη παρεμβατικό και συνομιλητικό τρόπο.

Πώς να αναπτύξετε μια επιχείρηση χρησιμοποιώντας μια στρατηγική Community Marketing

Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση που επικεντρώνεται αποκλειστικά στην απόκτηση νέων πελατών, μια στρατηγική Community Marketing αφορά περισσότερο τη σύνδεση και την εμπλοκή με χρήστες για τη δημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων. Έχει να κάνει με τη συνομιλία και τη δύναμη να κάνετε τους χρήστες να αισθάνονται σημαντικοί.

Το Community Marketing γεφυρώνει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησής σας και των χρηστών. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να ενδιαφερθούν για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εάν έρχεται με μια ισχυρή αίσθηση σύνδεσης, υποστήριξης και αυτό ακριβώς συνιστά το Community Marketing.

Μειώστε την εξάρτησή σας από τις διαφημίσεις επί πληρωμή

Ενώ αναμφίβολα εξακολουθεί να είναι αποτελεσματική σε ορισμένες καταστάσεις, η χορηγούμενη διαφήμιση παρουσιάζει μερικές μεγάλες προκλήσεις που συχνά είναι δύσκολο να ξεπεραστούν. Ζούμε σε μια εποχή όπου οι χρήστες κουράζονται από την παρεμβατική συνεχή χορηγούμενη διαφήμιση. Υπάρχουν επίσης σοβαρές ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο, το οποίο, με τη σειρά του, θέτει τις επιχειρήσεις που βασίζονται σε διαφημίσεις επί πληρωμή σε επικίνδυνη θέση.

Χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για τη δημιουργία μιας ομάδας αφοσιωμένων χρηστών, αλλά δίνει επίσης στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη θεμελιώδη ανθρώπινη ανάγκη για κοινωνική αλληλεπίδραση. Οι χρήστες παρακινούνται από συναισθήματα, γεγονός που καθιστά πολύ πιο πιθανό ότι οι χρήστες θα ανταποκριθούν σε πραγματικές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις παρά σε χορηγούμενες διαφημίσεις που τους διαταράσσουν την περιήγηση τους στο διαδίκτυο.

Διατηρήστε την αφοσίωση των χρηστών αλληλεπιδρώντας μαζί τους

Με τις πλατφόρμες για αξιολογήσεις πελατών να κυριαρχούν στις αποφάσεις αγοράς, είναι πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν τους πελάτες τους. Πρέπει να δημιουργήσουν εμπόδια αλλαγής που δίνουν στους ανθρώπους περισσότερους λόγους παραμονής.

Περισσότερο από ποτέ, η ικανοποίηση των χρηστών οδηγεί στην επιτυχία της επιχείρησης. Όσο περισσότερο οι πελάτες ικανοποιούνται από το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τόσο πιο εύκολο θα είναι να τους κρατήσετε αφοσιωμένους.

Προωθήστε προϊόντα και υπηρεσίες απευθείας στους χρήστες με Community Marketing

Δημιουργεί αρνητική εντύπωση στους χρήστες, όταν έρχονται αντιμέτωποι με λογαριασμούς επιχειρήσεων στα Social Media που έχουν αποκλειστικά προωθητικές αναρτήσεις και διαφημίσεις. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προωθείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσετε στους χρήστες σας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν μια ενέργεια με όσο το δυνατόν λιγότερες τριβές. Όσο πιο εύκολη είναι η διαδικασία, τόσο πιο πιθανό είναι να πραγματοποιήσουν αυτή την ενέργεια.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε