Web Design
Τα πιο κοινά λάθη που μπορεί να κάνετε στο Instagram marketing σας

Τα πιο κοινά λάθη που μπορεί να κάνετε στο Instagram marketing σας

Είναι λογικό να αισθάνεστε απογοητευμένοι όταν ξοδέψατε ώρες για να δημιουργήσετε το τέλειο post στο Instagram με μια καλογραμμένη περιγραφή και στη συνέχεια, να δείτε τις αναρτήσεις των ανταγωνιστών σας να λαμβάνουν περισσότερα likes.

Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει δρόμος για να μπορείτε να ελέγξετε τον αλγόριθμο του Instagram.

Υπάρχουν, ωστόσο, μερικά κοινά λάθη marketing που θα μπορεί να κάνετε και να βλάπτουν τις πιθανότητές σας να μαζέψετε υψηλότερο engagement.

Δεν δημοσιεύετε την κατάλληλη χρονική στιγμή

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η ώρα της ημέρας που δημοσιεύετε κάποιο post έχει σημασία για το πόσα likes θα λάβετε.

Ανάλογα με τα δημογραφικά στοιχεία των followers σας, υπάρχουν πιθανότατα μερικές χρονικές στιγμές όπου θα είναι online στο Instagram περισσότερο. Όσο περισσότερη αφοσίωση έχετε στην αρχή, τόσο περισσότερο θα θέλει κι ο αλγόριθμος του Instagram να προωθήσει το post σας σε χρήστες αργότερα.

Ο στόχος της δημοσίευσης κατά τις πιο δημοφιλείς ώρες είναι να αποκτήσετε μια αύξηση του engagement στα posts σας, όταν αυτά εμφανίζονται στο feed του χρήστη. Πειραματιστείτε με το χρονοδιάγραμμα των δημοσιεύσεών σας καθ΄ όλη τη διάρκεια ενός μήνα. Δοκιμάστε διαφορετικές ώρες της ημέρας και δείτε ποια έχει την καλύτερη απόδοση.

Επίσης, ρίξτε μια ματιά στο Instagram Analytics για να δείτε ποιες φορές οι συγκεκριμένοι ακόλουθοί σας βρίσκονται online. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να βρείτε την ιδανική στιγμή δημοσίευσης.

Αγοράζετε Followers

Η αγορά των followers είναι αντίθετη με τις οδηγίες του Instagram. Εάν o αλγόριθμος θεωρήσει ότι το έχετε κάνει, μπορεί να προβεί σε διάφορες ενέργειες, από την κατάργηση τους έως την προσωρινή ή μόνιμη απαγόρευση του λογαριασμού σας.

Ακόμα ένας λόγος για να αποφύγετε την αγορά followers είναι ότι κάτι τέτοιο μπορεί πραγματικά να βλάψει το ποσοστό του engagement, αλλά και τη φήμη σας στο Instagram σε περίπτωση που το καταλάβουν οι χρήστες.

Δεν είναι μυστικό ότι εάν θέλετε να λάβετε περισσότερα likes στο Instagram, θα πρέπει να έχετε πραγματικούς followers που ενδιαφέρονται για αυτό που δημοσιεύετε και που θέλουν να αλληλοεπιδράσουν με τα post σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό, από μια ολοκληρωμένη στρατηγική hashtag έως τη χρήση διαφημίσεων και την προώθηση των δημοσιεύσεών σας.

Μη υποβολή ερωτήσεων ή χρήση call-to-action

Αυτό το λάθος μπορεί πραγματικά να σας βλάψει, αλλά τα καλά νέα είναι ότι είναι εύκολο να το διορθώσετε.

Κάθε ένα από τα post σας θα πρέπει να έχει ένα call-to-action κουμπί. Αυτό μπορεί να είναι να μεταβούν στον σύνδεσμο στο βιογραφικό σας, να εγγραφούν για μία δωρεάν λήψη ή να κάνουν like σ’ ένα post.

Μπορεί να χάνετε engagement από το κοινό σας απλώς και μόνο επειδή δεν τους ζητάτε να πραγματοποιήσουν κάποια ενέργεια. Όταν προσθέτετε τα CTA και κάνετε ερωτήσεις, θέλετε να τα συσχετίσετέ με το post σας. Είτε συνδέονται με την εικόνα σας, ή τη περιγραφή της δημοσίευσή σας ή και με τα δύο εξαρτάται από εσάς. Ρωτήστε για το αγαπημένο τους podcast, τον πρώτο τους επιχειρηματικό σύμβουλο ή το αγαπημένο τους κίνητρο. Εάν θέλετε πραγματικά να αυξήσετε την αφοσίωσή σας, δώστε τους δύο επιλογές και ζητήστε τους να σχολιάσουν Α ή Β. Στη συνέχεια, απαντήστε στα σχόλιά τους. 

Απουσία εταιρικών σχέσεων ή συνεργασιών

Οι συνεργασίες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε τους followers σας στο Instagram. Είτε συνεργάζεστε με άλλη εταιρεία είτε με influencers, μπορείτε να δημιουργήσετε την τέλεια συνεργασία για εσάς και το κοινό σας.

Πολλοί άνθρωποι είναι πιστοί στις εταιρείες και στους influencers που ακολουθούν online. Εμπιστεύονται την κρίση τους κι’ έτσι, όταν εισάγουν το κοινό τους σε νέες εταιρείες ή άτομα, είναι συχνά πρόθυμοι να ακολουθήσουν και να αλληλοεπιδράσουν με αυτούς τους νέους λογαριασμούς.

Αφού εντοπίσετε τον λογαριασμό με τον οποίο θέλετε να συνεργαστείτε, επικοινωνήστε μαζί του. Εξηγήστε τους στόχους της συνεργασίας και ποια οφέλη θα αποκομίσατε από αυτήν Π.χ. θα μπορούσατε να κάνετε ένα κοινό δώρο, όπου οι συμμετέχοντες πρέπει να ακολουθούν και τους δύο λογαριασμούς.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε