Web Design
email διαφήμιση

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνετε στο Email Marketing και πώς να τα αποφύγετε

Τα Emails είναι ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητας ενός μέσου χρήστη. Στην πραγματικότητα όλοι ελέγχουν τα Email τους, έστω μία φορά τη μέρα.

Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει και υψηλά ποσοστά αλληλεπίδρασης και ανοίγματος για μία επιχείρηση. Είναι θέμα δευτερολέπτων ένας χρήστης να δει ένα Email που δεν τον ενδιαφέρει και να το διαγράψει. Όμως μπορείτε να το αποφύγετε αυτό, αν έχετε στο μυαλό σας τα παρακάτω λάθη που μπορεί να σας κρατάνε μακριά από την επιτυχία στην Στρατηγική σας στο Email Marketing.

Στέλνετε υπερβολικά πολλά Emails

Όταν ξεκινάτε την Στρατηγική σας στο Email Marketing μπορεί να έχετε καλά αποτελέσματα και να θεωρείτε ότι εάν στείλετε περισσότερα Emails στο κοινό σας, τα αποτελέσματα αυτά θα αυξηθούν.

Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει. Εάν η λίστα Email που έχετε λαμβάνει συνέχεια Emails από εσάς χωρίς ουσιαστικό λόγο, τότε το πιο πιθανόν είναι να κάνει unsubscribe.  

Δε δίνετε ξεκάθαρες επιλογές στους Subscribers σας

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη είναι να υποθέτετε ότι επειδή οι χρήστες έχουν συμπληρώσει το Email τους και λαμβάνουν τα Email σας, γνωρίζουν ακριβώς τι περιμένετε από αυτούς να κάνουν.

Αφού έχετε ολοκληρώσει την κατασκευή ιστοσελίδων σας, θέλετε να την επισκεφτούν; Να επισκεφτούν τα Social Media όπως πχ μια διαφήμιση Instagram της επιχείρησής σας; Να κάνουν μία αγορά; Να διαβάσουν το Blog σας;

Πρέπει να έχετε ένα ξεκάθαρο σκοπό με την αποστολή ενός Email, για να μπορείτε να είστε ξεκάθαροι σχετικά και με την ενέργεια στην οποία θέλετε να προβεί ο χρήστης.

Περιλαμβάνετε περιεχόμενο με πολλά στοιχεία χωρίς ουσία

Το περιεχόμενο ενός Email πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό. Μην χρησιμοποιείτε περίπλοκο σχεδιασμό και περιεχόμενο με πολλά στοιχεία.

Εδώ είναι μία περίπτωση που η ποσότητα δεν θα έχει θετικό αντίκτυπο για εσάς. Προσπαθήστε να περάσετε το μήνυμα στο κοινό ή στον χρήστη με τον πιο απλό και σύντομο τρόπο. Όσο μεγαλύτερο Email δει ένας χρήστης, τόσο λιγότερες πιθανότητες υπάρχουν να το διαβάσει.

Στέλνετε το λάθος περιεχόμενο στο κοινό

Κάνοντας Remarketing μέσω Email στο κοινό σας, σημαίνει ότι στέλνετε Emails σε άτομα που έχουν ήδη αγοράσει από εσάς ή έχουν επιλέξει κάποια υπηρεσία σας.

Εάν όμως υποθέτετε πληροφορίες γι’ αυτούς που δεν ανταποκρίνονται σε δεδομένα, τότε είναι πιθανόν να τους στέλνετε περιεχόμενο που δεν τους ενδιαφέρει, το οποίο θα έχει αρνητικά αποτελέσματα για εσάς.

Επιλέξτε πιο στοχευμένα το περιεχόμενο των Emails σας με βάση τα ενδιαφέροντά τους, τι προϊόντα ή υπηρεσίες επέλεξαν από εσάς και στείλτε περιεχόμενο που είναι πιο πιθανόν να τους ενδιαφέρει.

Χωρίστε το κοινό σας

Το κοινό σας μπορεί να ενδιαφέρεται για την επιχείρησής σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι όλο το κοινό σας έχει τις ίδιες προτιμήσεις και αναμένει να διαβάσει το ίδιο περιεχόμενο.

Μπορείτε να χωρίσετε το κοινό σας με βάση τις ηλικίες, τα φύλα, τα ενδιαφέροντα, την συμπεριφορά τους online, όπως γίνεται και με τις διαφημίσεις Google. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δημιουργείτε πολύ πιο στοχευμένο περιεχόμενο. Επίσης, αυξάνεται τις πιθανότητες περισσότεροι χρήστες να ανοίξουν το Email σας και να θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε