Web Design
Τα κορυφαία 6 λάθη digital marketing για αποφυγή κατά το ξεκίνημα

Τα κορυφαία 6 λάθη digital marketing για αποφυγή κατά το ξεκίνημα

Mία επιχείρηση όταν ξεκινάει ανυπομονεί να φτάσει στην κορυφή, να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές και να την επιλέγουν όλοι. Ωστόστο, αυτό χρειάζεται αρκετό χρόνο και προσπάθεια. 

Σε αυτή την διαδικασία λοιπόν και χωρίς να το γνωρίζουν κάνουν συχνά λάθη με αποτέλεσμα να μην επιτυγχάνουν τα αποτελέσματα που περίμεναν.

Παρακάτω θα βρείτε τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται στο digital marketing.

Πράγματι, τα δίκτυα social media είναι πραγματικά ισχυρά - σας επιτρέπουν να αξιοποιήσετε μια τεράστια ομάδα προοπτικών που μπορούν να αντληθούν και να μετατραπούν σε πελάτες που πληρώνουν. Υπάρχουν πολλοί συνδυασμοί δραστηριοτήτων marketing που μπορούν να σας οδηγήσουν εκεί, αλλά να γνωρίζετε αυτές τις κοινές παγίδες.

Ξεκινώντας χωρίς σαφή στρατηγική

Το σχέδιο social media marketing απαιτεί πολλά περισσότερα από απλά την ανάρτηση μερικών posts ή φωτογραφιών στο Instagram κάθε μέρα. Πρέπει να ορίσετε σαφώς καθορισμένους στόχους, να αντιστοιχίσετε το έργο σας με αυτούς τους στόχους, να επιλέξετε τις σωστές πλατφόρμες και να ορίσετε μετρήσεις με τις οποίες θα μετρήσετε την επιτυχία στα social media.

Μη ξεκαθαρίζοντας τι σας ξεχωρίζει από τον διαγωνισμό

Εάν θέλετε να προωθήσετε με επιτυχία την επιχείρησή σας, τότε πρέπει να προσδιορίσετε τι σας κάνει μοναδικό και διαφορετικό από άλλες εταιρείες που προσφέρουν τα ίδια ή παρόμοια προϊόντα.

Κάθε επιχείρηση έχει κάτι που τα κάνει μοναδικά, οπότε ξεκινήστε καθορίζοντας ένα USP (Unique Selling Proposition) στο οποίο μπορείτε να αναφέρετε στην καμπάνια social media marketing.

Αγνοώντας τον ανταγωνισμό

Ενώ εστιάζετε στην επιχείρησή σας, διασφαλίζοντας ότι ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, δεν πρέπει να απομακρύνετε τα μάτια σας από τους ανταγωνιστές. Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορείτε να μάθετε αναλύοντας μερικούς από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές σας.

Ρίξτε  μια ματιά στα προφίλ social media και τι κάνουν εκεί για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Συμπληρώστε το με μια αναζήτηση Google και, στη συνέχεια, κάντε μια ανάλυση SWOT για τη δική σας επιχείρηση και κάθε σημαντικό ανταγωνιστή. Μόλις το κάνετε αυτό, θα ανακαλύψετε νέες ευκαιρίες social media marketing.

Αγνοώντας τις δημοσιεύσεις, τις ερωτήσεις και τα σχόλια των social media από το κοινό σας

Μερικές φορές, μια καμπάνια social media marketing δεν αποτυγχάνει για αυτό που κάνατε, αλλά για αυτό που δεν κάνατε. Ο σκοπός των social media είναι να επιτρέψει στους χρήστες να συνδεθούν και να αλληλεπιδράσουν, και οι σημερινοί καταναλωτές αναμένουν μια προσωπική και ουσιαστικά αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο από τα brands.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε τα social media  για να αναγνωρίσετε τις αλληλεπιδράσεις αλλά μόνο για να μιλήσετε για τον εαυτό σας, δεν θα δημιουργήσετε καμία αφοσίωση.

Για παράδειγμα, εάν το κοινό σας αφιέρωσαν χρόνο να σχολιάσουν μια από τις αναρτήσεις σας (έδωσαν τη γνώμη τους ή έθεσαν μια ερώτηση), είναι καθήκον σας να τους δώσετε μια απάντηση.

Με αυτόν τον τρόπο, τους δείχνετε την ανθρώπινη πλευρά του brand σας και ότι σας ενδιαφέρει.

Αγνοώντας ή αποφεύγοντας τις αλληλεπιδράσεις σας στα social media, οι ακόλουθοί σας θα αισθανθούν αγνοημένοι και τελικά θα σταματήσουν να δίνουν προσοχή στις ενημερώσεις σας. Η έλλειψη δέσμευσης μπορεί να έχει διάφορα, εκτεταμένα αποτελέσματα.

Λείπει η δημιουργικότητα

Η παραγωγή πολύτιμου περιεχομένου δεν είναι αρκετή. Πολλά brands κάνουν ό, τι μπορούν για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού-στόχου τους. Όλοι μιλούν ταυτόχρονα και παράγουν πολύ θόρυβο στα social media.

Αυτό καθιστά πιο δύσκολη την "ακρόαση" μιας μικρής επιχείρησης, παρά την παραγωγή περιεχομένου που είναι ενημερωτικό, εκπαιδευτικό, διασκεδαστικό και σχετικό.

Δεν είναι μόνο αυτό που λέτε, αλλά πώς το λέτε. 

Μπορείτε να δημιουργήσετε γραφήματα, ελκυστικά banners και άλλους τύπους οπτικού περιεχομένου. Οι χρήστες σας πρέπει να αναγνωρίσουν το brand σας ως εκείνη που δημοσιεύει εκπληκτικό υλικό. Μόλις το κάνουν αυτό, θα αρχίσουν να σας ακολουθούν για να δουν περισσότερα. 

Παρακολούθηση λανθασμένων μετρήσεων

Οι επιχειρηματίες κάνουν συχνά λάθη όταν προσπαθούν να μετρήσουν την επιτυχία των εκστρατειών social media marketing. Χρησιμοποιούν τον αριθμό νέων χρηστών που κέρδισαν ως την κύρια μέτρηση για τη μέτρηση της επιτυχίας.

Μπορείτε να έχετε χιλιάδες ακολούθους στα social media και αυτό να μην κάνει σχεδόν καμία διαφορά για το brand σας. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία από τον αριθμό των ακολούθων σας είναι η δέσμευση.

Είναι οι άνθρωποι υποχρεωμένοι να μιλήσουν για τo brand σας; Οι άνθρωποι κάνουν ψάχνουν γι'αυτό; Μοιράζονται το περιεχόμενό σας με άλλους; Αυτές είναι οι μετρήσεις που έχουν νόημα για το social media marketing.

Εάν μπορείτε να αποφύγετε αυτά τα κοινά λάθη digital marekting, πιθανότατα θα δείτε μεγαλύτερες βελτιώσεις, γρηγορότερα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε