Web Design
Τα κοινά λάθη στο marketing που κάνουν οι επιχειρήσεις

Τα κοινά λάθη στο marketing που κάνουν οι επιχειρήσεις

Το marketing είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές της κάθε επιχείρησης. Εάν δεν προωθείτε το brand σας, τότε υπάρχουν πολλές πιθανότητες να μην έχει την πορεία που θέλετε. Χωρίς την κατάλληλη καθοδήγηση από κάποιον ειδικό μπορεί να μην έχετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε για την επιχείρησή σας ή το brand σας και να υποπέσετε σε κάποια λάθη εξαιτίας της έλλειψης εμπειρίας ή γνώσης.

Ποια είναι αυτά και πώς μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε; 

Δεν επενδύετε αρκετά στο marketing

Αυτό δεν αφορά μόνο τις διαφημίσεις και τις πωλήσεις, αλλά σχεδόν τα πάντα. Από την ανάπτυξη προϊόντων και το USP (μοναδική πρόταση πώλησης), τη δημιουργία αξίας, την έρευνα αγοράς, το brand και τα αναλυτικά στοιχεία. Δείτε τι επενδύει κατά μέσο όρο μία επιχείρηση για τη διαφήμιση ανάλογα με τον τύπο της και τον συνολικό προϋπολογισμό της και ακολουθήστε αυτήν την πορεία, τουλάρχιστον για αρχή, ώστε να αποκτήσετε σταδιακά τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Επενδύετε μόνο σε παραδοσιακά μέσα διαφήμισης 

Οι επιχειρήσεις πιστεύουν ότι πρέπει να επενδύουν μόνο σε παραδοσιακά μέσα, όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο και εκτύπωση. Ωστόσο, τα digital media έχουν προσπεράσει τα παραδοσιακά μέσα και πρέπει να αποτελούν την κύρια επιλογή για εσάς και την επιχείρησή σας. 

Έλλειψη κατάλληλης έρευνας

Η έρευνα είναι ένας από τους μεγαλύτερους συντελεστές στην επιτυχία του marketing.

Η γνώση των πελατών σας, η κατανόηση των προτιμήσεών τους και η εκμάθηση των αναγκών τους βοηθούν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Ωστόσο, ένα από τα κοινά λάθη marketing περιλαμβάνει την εκτέλεση των προσπαθειών χωρίς να κάνετε έρευνα.

Εάν δεν έχετε την τεχνολογία ή το χρόνο για να πραγματοποιήσετε έρευνα αγοράς, τότε η πρόσληψη ειδικού είναι συνήθως η επόμενη καλύτερη επιλογή. Αυτό διασφαλίζει ότι μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το ιδανικό κοινό σας, ενώ ταυτόχρονα σας δίνει τον χρόνο να επικεντρωθείτε σε άλλα σημεία της επιχείρησής σας.

Δεν δημιουργείτε μοναδικό και ελκυστικό περιεχόμενο 

Μία από τις πιο δύσκολες πτυχές του marketing είναι να δείξετε στους χρήστες πώς είστε διαφορετικοί από τον ανταγωνισμό. Ένα USP, δείχνει με σαφήνεια πώς το προϊόν σας διαφέρει από τον ανταγωνισμό σας με τρόπους που δημιουργούν αξία στους χρήστες.

Αυτό μπορεί να είναι πιο δύσκολο από ό, τι νομίζετε και να πηγαίνει πίσω το σχεδιασμό των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, όχι μόνο την στρατηγική σας marketing.

Στοχεύετε σε πάρα πολλές πλατφόρμες ταυτόχρονα χωρίς στρατηγική

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη marketing είναι ότι οι επιχειρήσεις προσπαθούν να κάνουν πάρα πολλά ταυτόχρονα ή δεν αφιερώνουν τον απαιτούμενο χρόνο στη στρατηγική τους.

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι ότι δεν πρέπει να στοχεύετε περισσότερες πλατφόρμες από ό, τι μπορείτε να χειριστείτε αποτελεσματικά.

Το content marketing απαιτεί χρόνο, έρευνα και προσοχή. Επίσης, ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι να πιστεύετε ότι μπορείτε να δημοσιεύετε κάτι περιστασιακά. Αντ 'αυτού, χρειάζεστε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την παροχή περιεχομένου υψηλής αξίας στο κοινό σας σε συνεπή βάση.

Αποτυχία μέτρησης των δεδομένων 

Αυτό είναι πιθανώς το μεγαλύτερο από τα κοινά λάθη marketing.

Πολύ συχνά, οι επιχειρήσεις δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο για να αναλύσουν τις μετρήσεις τους, δεν καταλαβαίνουν ποιες μετρήσεις επηρεάζουν τα αποτελέσματά τους ή δεν μπορούν να αναπτύξουν εποικοδομητικά συμπεράσματα από την στρατηγική τους.

Παρά τα λάθη που μπορεί να κάνετε στο marketing, δεν είναι δύσκολο να τα διορθώσετε. Η καλύτερη λύση είναι συνεργαστείτε με ειδικούς στο marketing για να σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αυτά τα προβλήματα και να έχετε τα αποτελέσματα που αναμένεται για το brand σας. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε