Web Design
Τα 7 μεγαλύτερα λάθη SEO που μπορεί να κάνει η επιχείρησή σας

Τα 7 μεγαλύτερα λάθη SEO που μπορεί να κάνει η επιχείρησή σας

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν λαμβάνουν τα αποτελέσματα που επιθυμούν ή αναμένουν από τις προσπάθειες SEO. Συχνά αυτό οφείλεται σε κάποια κοινά λάθη SEO. Εδώ θα ανακαλύψετε τις 7 από τις πιο κρίσιμες παγίδες SEO που πρέπει να αποφύγετε για να λάβετε καλύτερα αποτελέσματα SEO το 2021 για την επιχείρησή σας.

Δεν βάζετε σαφείς στόχους SEO

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι χρειάζεστε σαφείς στόχους για να πετύχετε με το SEO. Αλλά πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ξεκινούν καμπάνιες SEO χωρίς να έχουν καθορισμένους στόχους. Πιστεύουν ότι η πραγματοποίηση SEO θα αυξήσει την επισκεψιμότητά τους, η οποία με τη σειρά της θα αυξήσει τις πωλήσεις τους.

Το πρόβλημα είναι ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο απλά. Για να αποδώσουν οι προσπάθειες του SEO σας, πρέπει να καταλάβετε τι θέλετε να επιτύχετε και να κάνετε συνέχεια τις απαραίτητες βελτιστοποιήσεις, ώστε να το επιτύχετε.

Παράβλεψη της πρόθεσης αναζήτησης

Η πρόθεση αναζήτησης είναι ένας κρυμμένος παράγοντας κατάταξης που επηρεάζει τα αποτελέσματα SERP. Η Google ευνοεί τα websites των οποίων το περιεχόμενο ικανοποιεί την πρόθεση αναζήτησης για ένα δεδομένο ερώτημα.

Η πρόθεση αναζήτησης αναφέρεται στο απόλυτο κίνητρο πίσω από την αναζήτηση ενός χρήστη. Πρέπει να καταλάβετε τι θέλει να λάβει ένας χρήστης κατά την αναζήτηση αυτού του ερωτήματος στην Google.

Αν ο χρήστης αναζητούσε «υπηρεσίες Digital Marketing», αυτό πιθανότατα θα σήμαινε ότι ο χρήστης θέλει να βρει μία εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες Digital Marketing. Για να απαντήσετε στην πρόθεση αναζήτησης πίσω από αυτό το ερώτημα, πρέπει να δώσετε λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία Μarketing και τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Παράβλεψη βελτιστοποίησης του website σας για κινητά 

Εάν το website σας δεν είναι φιλικό προς κινητά ή η αναζήτηση για κινητά δεν αποτελεί μέρος της στρατηγικής SEO σας τότε σίγουρα χάνεται μεγάλο μέρος της επισκεψιμότητας που θα μπορούσατε να έχετε.  Σήμερα, περισσότερο από το 50% της επισκεψιμότητας σε ένα website προέρχεται από κινητά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google τείνει να προτιμά websites φιλικά προς κινητά.

Για να προετοιμάσετε το website σας για μεγαλύτερη οργανική επισκεψιμότητα από κινητά, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι το website σας ανταποκρίνεται γρήγορα και ότι φορτώνει σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Η φιλικότητα προς τα κινητά και η ταχύτητα σελίδας είναι ιδιαίτερα σημαντικοί παράγοντες κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Κρατώντας τις βέλτιστες πρακτικές του SEO

Η Google αναπτύσσει συνεχώς τον αλγόριθμο αναζήτησης. Ως αποτέλεσμα, το SEO αλλάζει επίσης. Οι στρατηγικές που λειτούργησαν καλά πριν από 10 χρόνια δεν είναι πλέον αποτελεσματικές.

Επομένως, εάν θέλετε να παραμείνετε στην κορυφή της Google SERP, πρέπει να ενημερωθείτε και να χρησιμοποιήσετε σύγχρονες τεχνικές SEO.

Αγορά backlinks

Τα backlinks είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης. Αν όμως αγοράζετε συνδέσμους για να αυξήσετε την κατάταξη του website σας, ενδέχεται να καταλήξετε με ποινή από την Google. Αυτό σημαίνει ότι δεν σπαταλάτε μόνο τα χρήματά σας, αλλά και πιθανώς καταστρέφετε την ευκαιρία του website σας να κατατάσσεται υψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Σύμφωνα με την Google, τα περισσότερα websites που πωλούν συνδέσμους δεν ενισχύουν πραγματικά την κατάταξή σας. Αυτό συμβαίνει επειδή στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι κατασκευαστές συνδέσμων και πωλητές συνδέσμων έχουν όλοι την ίδια λίστα ιστότοπων από τους οποίους πωλούν συνδέσμους. Τα καλά νέα είναι ότι η Google έχει επίσης τις ίδιες λίστες με websites. 

Ακόμα κι αν δεν έχετε λάβει ακόμη ποινή Google για συνδέσμους αυτό δεν σημαίνει ότι είστε ασφαλείς. To website σας ενδέχεται να εξακολουθεί να τιμωρείται σήμερα για συνδέσμους που δημιουργήσατε πριν από χρόνια.

Ξεχνώντας μορφές περιεχομένου εκτός από κείμενο

Κάνοντας SEO για περιεχόμενο που βασίζεται σε κείμενο μπορεί να είναι δύσκολο γιατί κάθε website και blog κάνει το ίδιο πράγμα.

Το 2021 και μετά, είναι καλό να θυμάστε ότι το περιεχόμενο δεν πρέπει μόνο να έχει μορφή κειμένου. Υπάρχουν άλλες μορφές περιεχομένου (βίντεο, γραφήματα, podcast, διαδικτυακά σεμινάρια και εικόνες) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα στο website σας.

Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιθανότατα βλέπετε περισσότερα video στην αρχική τους στα Social Media καθώς και στην Google SERP. Αυτές τις μέρες, τα video είναι η μορφή περιεχομένου με την υψηλότερη ζήτηση και αναμένεται να αυξηθεί κι άλλο. 

Αγνοείται το E-A-T στο SEO 

Το SEO δεν αφορά μόνο την υψηλότερη κατάταξη στην Google. Αφορά επίσης τη δημιουργία μίας αξιόπιστης επιχείρησης. 

Σήμερα, η Google ευνοεί websites που είναι γνήσια, αξιόπιστα και δημοφιλή. Αυτή είναι η έννοια του E-A-T (τεχνογνωσία, αρχή και εμπιστοσύνη) της Google. Η Google καθορίζει το EAT ενός website χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό διαφόρων δεδομένων και αλγορίθμων.

Ακολουθούν μερικές ιδέες για το πώς να αποδείξετε την εμπειρία και την αξιοπιστία σας και να αποκτήσετε καλύτερα αποτελέσματα SEO:

  • Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική SEO περιλαμβάνει επίσης τρόπους αύξησης των αναζητήσεων που σχετίζονται με την επιχείρησή σας 
  • Προσπαθήστε να εμφανιστείτε σε πολύ γνωστά Media
  • Δώστε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας, όπως τοποθεσία (διεύθυνση), την ιστορία της, διακρίσεις που μπορεί να έχετε κερδίσει και βραβεία
Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε