Web Design
Τα 7 μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνει η επιχείρησή σας στα Social Media

Τα 7 μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνει η επιχείρησή σας στα Social Media

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι 500 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram καθημερινά, το Social Media Marketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προωθήσετε και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας σε ένα μεγαλύτερο κοινό.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις το γνωρίζουν, αλλά λίγες στην πραγματικότητα καταφέρνουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του Social Media Marketing.

Συχνά βλέπετε στους οδηγούς του Social Media Marketing ότι πρέπει να είστε αυθεντικοί και να δημιουργείτε υπέροχο περιεχόμενο κατά την κατασκευή ιστοσελίδων σε αυτές τις πλατφόρμες. Αλλά όταν προσπαθείτε να το κάνετε αυτό, δεν έχει πάντα τα αποτελέσματα που θα θέλατε.

Γι 'αυτό βλέπετε τόσες πολλές επιχειρηματικές σελίδες στο Facebook που έχουν μόνο μερικές εκατοντάδες χρήστες. Αυτές οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να κάνουν τα πάντα σωστά - αλλά θα μπορούσαν να κάνουν κάποια πράγματα πολύ λάθος. Ποια είναι τα πιο κοινά λάθη στα Social Media που πρέπει να αποφύγετε για να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε; 

Εργασία χωρίς σχέδιο

Πολλοί άνθρωποι που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο των Social Media ακολουθούν απλώς έναν οδηγό αντί να σχεδιάσουν μια στρατηγική με ξεκάθαρους στόχους. Το πρώτο σας βήμα και πολύ βασικό, πρέπει να είναι η κατανόηση των δυνατοτήτων σας όσον αφορά τα Social Media και τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Αυτό πρέπει να καθοδηγήσει όλες τις ενέργειές σας.

Να κάνετε το Social Media Marketing χωρίς να ξέρετε σε ποιον μιλάτε, πώς να προωθήσετε τις δημοσιεύσεις σας και ποιο βήμα πρέπει να ακολουθήσετε είναι ένα συχνό λάθος που μπορεί να κάνει ολόκληρη την καμπάνια σας να αποτύχει. 

Δεν διαχωρίζετε το κοινό σας

Η γνώση του κοινού σας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού σχεδίου. Πολλές επιχειρήσεις απλοποιούν το κοινό τους στο σημείο που αυτή η απλοποίηση στρεβλώνει την πραγματικότητα και τελικά σας απομακρύνει ακόμα περισσότερο από το κοινό - στόχο σας. 

Αγορά Followers

Η αγορά των followers είναι αντίθετη με τις οδηγίες και τις πολιτικές όλων των Social Media. Αλλά όταν όλο και λιγότερα άτομα ακολουθούν τη σελίδα της επιχείρησής σας με την πάροδο του χρόνου, αυτή η παράνομη δραστηριότητα γίνεται όλο και πιο δελεαστική.

Ωστόστο, μπορεί να πληρώνετε για να αποτύχει τελικά ακόμα περισσότερο η σελίδα σας στα Social Media. Πως είναι αυτό δυνατόν? Επειδή η αγορά followers πηγαίνει ενάντια στον αλγόριθμο του Facebook και του Instagram. Κάθε φορά που κάνετε μια δημοσίευση, εμφανίζεται στη ροή του κοινού σας. Όσο περισσότερα άτομα αλληλεπιδρούν κάνοντας like ή σχόλιο στις δημοσιεύσεις σας τόσο περισσότερο πιστεύει ο αλγόριθμος ότι είναι μια καλή ανάρτηση και θα συνεχίσει να την εμφανίζει και σε άλλους χρήστες.

Έστω ότι είχατε αρχικά 500 followers και πληρώσατε για να κερδίσετε 1000 επιπλέον. Τώρα, τα δύο τρίτα του κοινού σας είναι λογαριασμοί που ακολουθούν χιλιάδες λογαριασμούς και στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το περιεχόμενό σας ή για την επιχείρησή σας. 

Χρήση άσχετων hashtags

Εάν θέλετε να λάβετε περισσότερες προβολές, πρέπει να χρησιμοποιήσετε hashtags σχετικά με την επιχείρησή σας. Εάν ωστόστο χρησιμοποιείτε hashtags που είναι άσχετα με τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή σας, ακόμα και να λάβετε αυτές τις προβολές δεν θα έχετε αποτελέσματα, καθώς θα είναι από άτομα που πιθανότατα δεν ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.

Δεν απαντάτε σε σχόλια

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε τον αλγόριθμο Instagram όπως εσείς είναι να αυξήσετε τα ποσοστά αφοσίωσης, έχοντας πολλά σχόλια στις δημοσιεύσεις σας. Το ίδιο ισχύει και για το Facebook.

Το να απαντάτε σε σχόλια δεν βοηθάει μόνο τον αλγόριθμο να σας εμφανίζει σε όλο και περισσότερους χρήστες αλλά και δημιουργεί μεγαλύτερη σύνδεση με το κοινό σας. Όταν σας βλέπουν να ενδιαφέρεστε αρκετά για να απαντήσετε στα σχόλιά τους θα νιώθουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για εσάς και επομένως είναι πιο πιθανό να επιλέγουν ξανά και ξανά την επιχείρησή σας. 

Διαγραφή αρνητικών σχολίων

Πιθανότατα έχετε δει μερικές επιχείρησεις που όταν λαμβάνουν κάποιο αρνητικό σχόλιο το διαγράφουν. Αυτό είναι στην πραγματικότητα μία κακή επιλογή. Πρέπει να δείξετε στο κοινό σας ότι δεν έχετε τίποτα να κρύψετε και να είστε αντικειμενικοί όταν λαμβάνετε αρνητικό σχόλιο.

Εάν το άτομο που σχολιάζει επισημαίνει την παράπτωσή σας, ευχαριστήστε τον για τη συμβουλή και προσπαθήστε να το βελτιώσετε. 

Κοινότυπο περιεχόμενο χωρίς ενδιαφέρον 

Μόνο στο Instagram, οι άνθρωποι δημοσιεύουν πάνω από 100 εκατομμύρια δημοσιεύσεις την ημέρα. Το να προβάλετε απλώς τα προϊόντα σας σίγουρα δεν θα σας κάνει να ξεχωρίσετε. Αυτό το λάθος είναι πιο δύσκολο να αποφευχθεί από τα υπόλοιπα. Εάν δεν έχετε ιδέες για το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο μπορείτε να συμπεριλάβετε και την άποψη του κοινού σας για το τι θα το ενδιέφερε να δει στην σελίδα σας. 

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε