Web Design
Συμβουλές για τη δημιουργία περιεχομένου βίντεο

Συμβουλές για τη δημιουργία περιεχομένου βίντεο

Η επιχείρησή σας θα πρέπει να επενδύσει περισσότερο στο Video Content, εάν δεν το έχει κάνει ήδη. Γιατί όμως βίντεο; Και γιατί τώρα;

Πρώτον,ο online κόσμος επιτρέπει στον χρήστη να παρακολουθεί βίντεο από οποιαδήποτε συσκευή, εύκολα και γρήγορα. Δεύτερον τα κινητά βοηθούν στην πιο εύκολη δημιουργία περιεχομένου βίντεο, καθώς τα smartphone δίνουν άπειρες δυνατότητες στον χρήστη, με κάμερες με πολύ υψηλή ανάλυση και προηγμένα μέσα επεξεργασίας. Επιπλέον, ο κορεσμός στο περιεχόμενο  ωθεί πολλές επιχειρήσεις να επενδύσουν περισσότερο σ’ αυτού του είδους το περιεχόμενο με σκοπό να ξεχωρίσουν στην κατασκευή ιστοσελίδων.

Με τόσες πολλές εικόνες και blogposts, είναι πιο δύσκολο να ξεχωρίσεις. Ενώ, όταν μιλάμε για video, εκεί ο ανταγωνισμός είναι ακόμα αρκετά χαμηλός και συνεπώς οι ευκαιρίες είναι περισσότερες. Ακολουθούν μερικές από τις καλύτερες συμβουλές στο Video Marketing.

Μην προσπαθήσετε να δημιουργήσετε ένα καινούργιο trend

Αντί να προσπαθείτε να δημιουργήσετε ένα καινούργιο viral video ή να ξεκινήσετε ένα νέο trend, δοκιμάστε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα αξιοποιεί ένα ήδη υπάρχον trend online ή στον κλάδο σας.

Δημιουργήστε ένα βίντεο άμεσο και κατανοητό

Οι άνθρωποι συνδέονται με πράγματα που τα αισθάνονται πιο αληθινά. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να δημιουργήσετε ένα βίντεο που είναι εύκολα κατανοητό οπτικά.

Παραμείνετε σταθεροί σε ένα πρόγραμμα

Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή τον τύπο βίντεο που θέλετε να δημιουργήσετε, προσπαθήστε να ανεβάζετε το περιεχόμενο με συνέπεια. Εάν καταφέρετε να εντάξετε τους θεατές σας σε μια ρουτίνα, βοηθάτε παράλληλα τη μακροπρόθεσμη επιτυχία σας.

Οι influencers είναι σημαντικοί για τις προβολές των βίντεο σας

Δημιουργήστε μια βάση από influencers που συνεργάζεστε για να μοιραστείτε τα βίντεο σας. Συμπεριλάβετε τους νωρίς στη διαδικασία, δίνοντας τους ειδική πρόσβαση στο περιεχόμενό σας.

Δημιουργήστε βίντεο ως απάντηση σε κοινές ερωτήσεις

Δημιουργήστε βίντεο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να απαντήσετε σε κοινές ερωτήσεις ή θέματα που η επιχείρησή σας ασχολείται. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στην εξυπηρέτηση των πελατών, στην απάντηση συχνών ερωτήσεων και στη δημιουργία εκδηλώσεων.

Χρησιμοποιήστε βίντεο στα landing pages σας

Το βίντεο μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές στα landing pages κατά 80% ή και περισσότερο. Διατηρήστε τα βίντεο αυτά, σε μικρή διάρκεια, περίπου 30 έως 60 δευτερόλεπτα και φροντίστε να δώσετε ένα ξεκάθαρο κουμπί με παρότρυνση για δράση (CTA).

Τα βίντεο στο Facebook και στο Instagram δημιουργούν μεγαλύτερη αφοσίωση

Το βίντεο εξακολουθεί να υποστηρίζεται έντονα ως περιεχόμενο από το Facebook στο Newsfeed. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το περιεχόμενο βίντεο είναι συναισθηματικά πιο συναρπαστικό στην αρχή, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το βίντεο δημιουργεί περισσότερη ανταπόκριση στο Facebook από ό,τι οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο.

Δοκιμάστε βίντεο χωρίς ήχο

Τα βίντεο αυτόματης αναπαραγωγής λειτουργούν καλά στο Facebook, αλλά η αυτόματη αναπαραγωγή δεν λειτουργεί επίσης αν το κοινό χρειάζεται να ακούσει τον ήχο. Για διάφορους λόγους στο Facebook και άλλα κανάλια βίντεο, ο ήχος δεν αποτελεί επιλογή για τον χρήστη. Οι υπότιτλοι και τα βίντεο που εστιάζουν στην ελκυστική οπτική βελτιώνουν τα αποτελέσματα. Επικεντρωθείτε σε οπτικά εφέ που συνδέουν τον θεατή τα πρώτα δευτερόλεπτα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε