Web Design
Συμβουλές για τη δημιουργία ενός landing page που οδηγεί σε μετατροπές

Συμβουλές για τη δημιουργία ενός landing page που οδηγεί σε μετατροπές

Μια σελίδα προορισμού ορίζεται ως μια αυτόνομη ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε ειδικά για σκοπούς του Marketing ή μίας διαφημιστικής καμπάνιας. Ποια είναι λοιπόν η στρατηγική πίσω από ένα landing page που οδηγεί σε υψηλές μετατροπές; Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε αποτελεσματικά το landing page σας, σε μια σελίδα που τελικά θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον διαφημιστικό σας στόχο. 

Προσφέρετε μια ισχυρή προσφορά

Κάθε επιτυχημένο landing page πρέπει να ξεκινά με μια ισχυρή προσφορά. Αυτό θα εξαρτηθεί προφανώς από την επιχείρησή σας και το προϊόν ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Όποια και αν είναι η προσφορά, βεβαιωθείτε ότι ταιριάζει με το ταξίδι που θέλετε να προσφέρετε στο δυνητικό πελάτη σας. Για παράδειγμα, εάν το landing page σας στοχεύει προοπτικές στο στάδιο της αύξησης της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας, ίσως να μην θέλετε να προσφέρετε ακόμη μια έκπτωση προϊόντος.

Χρησιμοποιήστε συναρπαστικούς τίτλους και περιγραφές 

Μόλις μάθετε τι προσφέρετε, το landing page σας πρέπει να επικοινωνήσει αποτελεσματικά την αξία πίσω από αυτήν την προσφορά. Ο κύριος τίτλος πρέπει να είναι σαφής και άμεσος ενώ παράλληλα ένας δευτερεύων τίτλος θα πρέπει να βοηθήσει στην παροχή κάποιων επιπλέον πληροφοριών για την υποστήριξη του αρχικού. Ανάλογα με το μήκος του landing page, ίσως θελήσετε να συμπεριλάβετε έναν δευτερεύον τίτλο με το δικό του υποστηρικτικό αντίγραφο. Μην κολλάτε πολύ στην περιγραφή χαρακτηριστικών καθώς αυτές οι πληροφορίες θα πρέπει να βρίσκονται πιο κάτω στη σελίδα και να παρέχουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα οφέλη της προσφοράς σας.

Χρησιμοποιήστε με έξυπνο τρόπο τα γραφικά

Όπως και γενικότερα στην κατασκευή ιστοσελίδων, τα γραφικά που θα επιλέξετε πιθανότατα θα είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ο χρήστης σας, λάβετε υπόψη αυτό και χρησιμοποιήστε το προς όφελός σας. Οι εικόνες σας πιθανότατα θα ορίσουν τον τόνο της σελίδας σας και θα καθορίσουν τι θα κάνει ο χρήστης στη συνέχεια. Τα εικαστικά θα πρέπει να ταιριάζουν με την ταυτότητα της επιχείρησή σας και το στόχο σας. Οι καλύτερες εικόνες ή βίντεο δείχνουν συνήθως το προϊόν ή την υπηρεσία που χρησιμοποιείται και προσελκύουν πιο εύκολα την προσοχή του χρήστη. 

Παρουσιάστε στον χρήστη άλλες εταιρείες ή πελάτες που επέλεξαν την επιχείρησή σας 

Οι άνθρωποι είναι πάντα πολύ πιο διατεθειμένοι να προβούν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια εάν γνωρίζουν άλλους που ήταν στη θέση τους και επωφελήθηκαν από αυτές τις ενέργειες. Σε ένα landing page μπορείτε να συμπεριλάβετε

  • Συνεντεύξεις βίντεο ή μαρτυρίες
  • Λογότυπα εταιρειών που επέλεξαν εσάς
  • Σχόλια κριτικές από πελάτες

Τοποθετήστε σε σαφή σημείο το CTA

Μια ισχυρή προσφορά που παρουσιάζεται με έναν συναρπαστικό τρόπο δεν είναι ένα σωστό landing page αν δεν υπάρχει ένα κουμπί CTA. Τα CTA πρέπει να είναι προφανή. Από την άποψη της σχεδίασης, σκεφτείτε να τοποθετήσετε το κουμπί CTA στο επάνω μέρος της σελίδας. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να διασφαλίσετε ότι το CTA συνδυάζεται με το κατάλληλο λεκτικό. Τι πρέπει λοιπόν να πει η CTA σας; Θα πρέπει να είναι σαφές, συνοπτικό με σκοπό να ξέρει ακριβώς ποια ενέργεια πρέπει να κάνει στην συνέχεια ο χρήστης.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε