Web Design
Social signals για SEO: Χρήση social media για τη βελτίωση στην κατάταξή σας στην Google

Social signals για SEO: Χρήση social media για τη βελτίωση στην κατάταξή σας στην Google

Είτε είστε μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, η δύναμη των social media είναι αναμφισβήτητη για την ενίσχυση της παρουσίας σας στο internet και τη βελτιστοποίηση της αξίας του brand σας. Οι πλατφόρμες social media επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με νέους ή υπάρχοντες πελάτες, αυξάνοντας την αφοσίωση και την αφοσίωση των πελατών.

Οποιοδήποτε είδος αλληλεπίδρασης με το κοινό στα social media ονομάζεται «social signal» το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στην κατάταξη SEO.

Τα social signals είναι οποιαδήποτε αφοσίωση ή αλληλεπίδραση που λαμβάνει το περιεχόμενό σας, συμπεριλαμβανομένων των σχολίων, των επισημάνσεων "likes", των προβολών και των κριτικών σε online πλατφόρμες. 

Αν και τα social siglnals δεν επηρεάζουν άμεσα τις κατατάξεις των μηχανών αναζήτησης, επηρεάζει ιδιαίτερα τους παράγοντες που θα βελτιώσουν τις βαθμολογίες σας στο Google.

Σε αυτό το σημείο, τα social signals θεωρούνται σημαντικά για τις επιχειρήσεις ώστε να μπορέσουν να συνδεθούν με το κοινό-στόχο τους. Όσο περισσότερη αλληλεπίδραση λαμβάνει το περιεχόμενό σας, τόσο πιθανότερο είναι να αυξήσει την κατάταξη SEO και να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας.

Συνδέστε το website σας

Τα social media έχουν απίστευτη επίδραση στην αύξηση της κυκλοφορίας στο website σας. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε το link του website σας στους λογαριασμούς social media για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στη σελίδα σας.

Εάν προσθέσετε το link του website σας στα προφίλ social media, τα άτομα που επισκέπτονται το προφίλ σας τείνουν να κάνουν click στο link για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με του brand σας.

Τα backlinks σε αξιόπιστες σελίδες παρέχουν επίσης οργανική επισκεψιμότητα στο website σας. 

Η δημιουργία σημαντικών και σχετικών συνδέσμων επιστροφής σας βοηθά να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τους πιθανούς σας πελάτες. Οι αξιόπιστοι σύνδεσμοι επιστροφής σας δίνουν την ευκαιρία να αυξήσετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και να αποκτήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Δημοσιεύστε ενδιαφέρον και σχετικό περιεχόμενο

Μπορείτε να δημιουργήσετε αποτελεσματικά social signals για SEO όταν μοιράζεστε ενδιαφέρον και σχετικό περιεχόμενο για να προσελκύσετε περισσότερη προσοχή. Βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε περιεχόμενο με υψηλό ποσοστό αφοσίωσης που σας επιτρέπει να εμφανίζεστε συχνά. 

Χρησιμοποιώντας περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων ενός CTA που θα προτρέψει τον χρήστη για μία ενέργεια, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους χρήστες να αντιδράσουν, να απαντήσουν ή να σχολιάσουν το περιεχόμενό σας.

Αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να οικοδομήσετε μια καλή σχέση με το κοινό σας και να αυξήσετε το κοινό σας. 

Συνεργαστείτε με δημοφιλή brands και influencers

Τα αξιόπιστα brands ή τα άτομα που μοιράζονται το περιεχόμενό σας στις σελίδες τους μπορούν να αυξήσουν τους δυνητικούς πελάτες στο website σας. Αυτό βελτιώνει τις βαθμολογίες σας στο Google.

Δοκιμάστε  να συνεργαστείτε με influencers που ακολουθούνται από άτομα που είναι πιθανό να είναι το κοινό-στόχο σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι ευκολότερο για εσάς να προσεγγίσετε πιθανούς επισκέπτες στο website σας.

Δεν χρειάζεται να επιλέξετε influencers με τεράστιο αριθμό οπαδών. Ωστόσο, είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με αξιόπιστους influencers με ενεργά αφοσιωμένους οπαδούς, οι οποίοι τείνουν να κάνουν click στο link του website σας.

Επομένως, πρέπει να εξετάσετε τους influencers που μοιράζονται ήδη παρόμοιο περιεχόμενο με του brand σας.

Συμμετοχή του κοινού σας

Η ενίσχυση της παρουσίας σας στο internet και των social signals για την κατάταξη SEO δεν είναι τόσο δύσκολη αν προσεγγίσετε τα σωστά άτομα. Μπορούν να σας βοηθήσουν να προωθήσετε το περιεχόμενό σας σε ψηφιακά κανάλια.

Εάν γνωρίζετε τον παλμό του κοινού-στόχου σας, μπορείτε να μοιραστείτε περιεχόμενο με υψηλά ποσοστά αφοσίωσης. Σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε οργανική επισκεψιμότητα στο website σας.

Πρώτον, μπορείτε να πραγματοποιήσετε έρευνα αγοράς για να μάθετε ποιος είναι το κοινό-στόχος σας και ποιο περιεχόμενο μπορείτε να μοιραστείτε για να τραβήξετε την προσοχή τους.

Θα πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά του κοινού σας για να βρείτε το περιεχόμενο που προκαλεί περισσότερο ενδιαφέρον.

Όταν προσελκύετε ένα κοινό που ενδιαφέρεται για τo brand σας, είναι πιο πιθανό να έχετε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε μαζί τους για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στην κατάταξη Google.

Εάν έχετε και μια καλή σχέση μαζί τους, θα είναι πιο πρόθυμοι να μοιραστούν το περιεχόμενό σας. Και, σε αυτήν την περίπτωση, θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια θετική φήμη στην αγορά.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε