Web Design
ανάλυση συναισθήματος για την εταιρική ιστοσελίδα σας

Social Media Sentiment Πραγματοποιήστε μια ανάλυση συναισθήματος για την εταιρική ιστοσελίδα σας;

Μια ανάλυση συναισθήματος Social Media σάς λέει πώς νιώθουν χρήστες για την εταιρεία σας στο Διαδίκτυο. Αντί για απλή καταμέτρηση αναφορών ή σχολίων, η ανάλυση συναισθημάτων λαμβάνει υπόψη τα συναισθήματα και τις απόψεις. Περιλαμβάνει τη συλλογή και την ανάλυση πληροφοριών στις αναρτήσεις που μοιράζονται οι χρήστες σχετικά με την εταιρεία σας Social Media.

Η μέτρηση του κοινωνικού συναισθήματος είναι ένα σημαντικό μέρος οποιουδήποτε σχεδίου παρακολούθησης Social Media.

Γιατί είναι σημαντική;

Μια απλή καταμέτρηση των αναφορών σας στα Social Media Tik Tok, Fb κλπ σας δείχνει μόνο πόσο πολύ μιλούν οι χρήστες για την εταιρεία σας στο Διαδίκτυο. Τι λένε όμως; Η ανάλυση του συναισθήματος των Social Media σάς βοηθά να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση. Εξάλλου, ένας μεγάλος αριθμός αναφορών μπορεί να φαίνεται υπέροχος με την πρώτη ματιά. Αλλά αν πρόκειται για μια «καταιγίδα» αρνητικών δημοσιεύσεων, μπορεί να μην είναι τόσο μεγάλη τελικά.

Πώς σας βοηθά μια τέτοια ανάλυση; 

1. Κατανοήστε το κοινό σας

Οι Marketers κάνουν το καλύτερο δυνατό όταν κατανοούν το κοινό τους. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κατανοήσετε πώς νιώθει το κοινό σας για την εταιρεία σας, τις αναρτήσεις σας στα Social Media και τις καμπάνιες σας, όχι μόνο πόσο σας αναφέρουν.

2. Βελτιώστε την εξυπηρέτηση χρηστών

Η παρακολούθηση του συναισθήματος παρέχει σημαντικά οφέλη για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη χρηστών. Πρώτον, μπορεί να ειδοποιήσει τις ομάδες εξυπηρέτησης και υποστήριξης για τυχόν νέα ζητήματα που πρέπει να γνωρίζουν. Στη συνέχεια, η εταιρεία σας μπορεί να προετοιμάσει μια κατάλληλη απάντηση, στρατηγική ή σενάριο. Ενδέχεται ακόμη και να μάθετε για ζητήματα με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή προϊόν.

3. Προσαρμόστε τα μηνύματα εταιρείας και την ανάπτυξη προϊόντων

Καθώς παρακολουθείτε το κοινωνικό συναίσθημα με την πάροδο του χρόνου, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε πώς τα μηνύματά σας μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο που νιώθουν οι ακόλουθοί σας για εσάς. Ακολουθώντας τις τάσεις και διερευνώντας τις αιχμές του θετικού ή αρνητικού συναισθήματος, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το τι πραγματικά θέλει το κοινό σας. Αυτό μπορεί να σας δώσει μια πιο ξεκάθαρη ιδέα για το είδος των μηνυμάτων που πρέπει να δημοσιεύσετε σε κάθε κοινωνικό δίκτυο. Μπορεί ακόμη και να αποκτήσετε πληροφορίες που μπορούν να επηρεάσουν τη συνολική στρατηγική της εταιρείας σας και την ανάπτυξη προϊόντων. Ή να σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς οι κινήσεις που έχετε κάνει εκτός σύνδεσης έχουν απήχηση στην κοινωνική σφαίρα.

4. Κατανοήστε πού βρίσκεστε στη θέση σας

Brands δεν μπορούν να είναι τα πάντα για όλους τους χρήστες. Η παρακολούθηση του κοινωνικού συναισθήματος μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε πού βρίσκεστε στην επαγγελματική θέση σας. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το σωστό κοινό με τα σωστά μηνύματα την κατάλληλη στιγμή. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κατανοήσετε σε ποιους τομείς της επιχείρησής σας διαπρέπει πραγματικά και τι μπορεί να χρειαστεί να βελτιώσετε.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε