Web Design
Social Media Websites συλλογή δεδομένων

Social Media Websites Data Collection: Γιατί και πώς πρέπει να το κάνετε

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των Social Media για τους επαγγελματίες του Marketing είναι η δυνατότητα συλλογής δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα Social Media μπορούν να σας βοηθήσουν να μετρήσετε την αρχική επιτυχία μιας καμπάνιας μέσα σε λίγες μόνο ώρες από την κυκλοφορία σας.
Η ανεύρεση δεδομένων Social Media σάς παρέχει επίσης βασικές πληροφορίες για το κοινό σας. Μπορείτε να μάθετε τι είδους περιεχόμενο τους αρέσει, πότε θέλουν να το δουν και πού περνούν το χρόνο τους στο Internet.


Ποια δεδομένα Social Media πρέπει να παρακολουθείτε;

Τα δεδομένα των Social Media που θέλετε να παρακολουθείτε εξαρτώνται από τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα Social Media για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας, μπορεί να σας ενδιαφέρει περισσότερο να παρακολουθείτε την αφοσίωση. Εάν ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε πωλήσεις, πιθανότατα θα θέλετε να παρακολουθείτε τις conversions.
Tα πιο σημαντικά δεδομένα που μπορείτε να συλλέξετε μέσω των Social Media:
Engagement: Clicks, comments, shares, κλπ // Reach // Impressions και video views // Followers // Profile visits // Brand sentiment // Social share of voice // Δημογραφικά δεδομένα: ηλικία, φύλο, περιοχή, γλώσσα, συμπεριφορά

4 συμβουλές για έξυπνη συλλογή δεδομένων Social Media

1. Γνωρίστε τους στόχους και τους KPI σας
Όπως αναφέραμε παραπάνω, τα δεδομένα Social Media είναι πιο χρήσιμα όταν εξετάζονται στο πλαίσιο των πραγματικών επιχειρηματικών στόχων και των key performance indicators (KPI). Όταν έχετε θέσει στόχους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα Social Media για να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να αναζητήσετε τομείς όπου μπορεί να χρειαστεί να βελτιωθείτε.

2. Παρακολούθηση δεδομένων Social Media για συγκεκριμένη πλατφόρμα
Τα δεδομένα των Social Media μπορούν να σας δώσουν μια εξαιρετική ενοποιημένη εικόνα της στρατηγικής Social Media. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τη στρατηγική σας για κάθε πλατφόρμα Social Media. Θα αρχίσετε επίσης να καταλαβαίνετε τους Followers σας σε κάθε κανάλι Social Media, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε «περσόνες αγοραστών» για να στοχεύσετε καλύτερα το κοινό σας.

3. Ρυθμίστε ένα πρόγραμμα Social Listening
Social Listening μέσω Social Media μπορεί να σας προσφέρει ένα άλλο σύνολο δεδομένων Social Media από τα οποία μπορείτε να αντλήσετε. Mπορεί να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε δεδομένα από χρήστες Social Media που δεν έχουν καμία σχέση με την εταιρεία σας. Μπορείτε επίσης να γίνετε δημιουργικοί με τις στρατηγικές Social Listening. Σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους τα posts στα Social Media θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην παροχή χρήσιμων δεδομένων για την επιχείρησή σας.

4. Εστιάστε στην εξατομίκευση
Τα δεδομένα Social Media σάς επιτρέπουν να εξατομικεύετε τις διαφημίσεις Social Media με στρατηγικές όπως το Remarketing ή η τμηματοποίηση δημογραφικών στοιχείων (demographics segmentation) Προσέξτε όμως να μην το παρακάνετε.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι πέραν της συλλογής στοιχείων από τα Social Media, απαραίτητη είναι και η κατασκευή ιστοσελίδων σας, η οποία αποτελεί την «βάση» κάθε καμπάνιας Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε