Web Design
social strategy των ιστοσελίδων σας

Social CRM: Τι είναι και γιατί το χρειάζεστε για την social strategy των ιστοσελίδων σας

Social CRM σημαίνει κοινωνική διαχείριση σχέσεων χρηστών. Περιλαμβάνει τη σύνδεση καναλιών Social Media με το σύστημά σας CRM, δίνοντας σε όλα τα μέλη της ομάδας εντός της εταιρείας ένα πλήρες αρχείο αλληλεπιδράσεων με το υπάρχον ή υποψήφιο χρήστη. Συμπεριλαμβανομένων, φυσικά, των αλληλεπιδράσεων που συμβαίνουν στα κοινωνικά κανάλια. Αυτό σημαίνει ότι οι κοινωνικές συνδέσεις μπορούν να γίνουν πραγματικοί οδηγοί. Η πρώτη σας επαφή με κάποιον στα κανάλια Social Media δεν είναι γενικά η καλύτερη στιγμή για να κάνετε μια «δυναμική» πώληση. Αλλά χωρίς τρόπο παρακολούθησης αυτού του πιθανού δυνητικού πελάτη, είναι αδύνατο να καλλιεργήσετε τη σχέση και να εργαστείτε για μια πώληση μακροπρόθεσμα. Η ενσωμάτωση των Social Media στο CRM σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε μια πληρέστερη εικόνα της επιτυχίας της στρατηγικής Social Marketing. Οι αλληλεπιδράσεις κοινού στα Social Media μπορούν σαφώς να συνδέονται με επιχειρηματικά αποτελέσματα, όπως μια αγορά. Τέλος, τα δεδομένα Social CRM σάς δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ειδικά στοχευμένα είδη κοινού για διαφημίσεις Social Media. Τα χαρακτηριστικά των υπαρχόντων χρηστών αποτελούν την καλύτερη βάση για αποτελεσματικά όμοια είδη κοινού.

Πώς να ρυθμίσετε μια διαδικασία Social CRM

1. Ρυθμίστε ένα πρόγραμμα Social Listening
Η κοινωνική ακρόαση περιλαμβάνει την παρακολούθηση αναφορών εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων συζητήσεων σχετικά με την εταιρεία σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, βασικά άτομα στην εταιρεία σας και στοχευμένες λέξεις-κλειδιά στα κοινωνικά κανάλια

2. Εδραίωση των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων
Οι social and customer support teams μπορεί να αλληλεπιδρούν με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες σε πολλά κανάλια. Η ενοποίηση αυτών των πληροφοριών σε ένα εισερχόμενο διασφαλίζει ότι τα δεδομένα CRM σας συνδέονται με άτομα, όχι μόνο με προφίλ. Αν μόλις ξεκινάτε με το Social Media CRM και δεν έχετε ένα υπάρχον σύστημα CRM, αυτά τα δύο πρώτα βήματα είναι μια καλή πρώτη αρχή. Εάν διαθέτετε ένα υπάρχον σύστημα CRM, προχωρήστε στο βήμα 3.

3. Ενσωματώστε Social Media δεδομένα στο υπάρχον CRM σας
Στην ιδανική περίπτωση, θα μπορείτε να ενσωματώσετε Social Media δεδομένα στο CRM σας. Το Social CRM είναι ένα αυξανόμενο σημείο εστίασης για εταιρείες όλων των μεγεθών. Έτσι, πολλά υπάρχοντα συστήματα CRM ήδη επιτρέπουν την εύκολη ενσωμάτωση με κοινωνικά εργαλεία.

Φυσικά, πριν ξεκινήσετε πρέπει να έχετε προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδων σας, μέσω της οποίας η εταιρείας σας θα είναι 24/7 διαθέσιμη στο κοινό σας, δίνοντας του τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με το προϊόν σας και γενικότερα την εταιρείας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε