Web Design
Social σάϊτ Commerce Τι είναι και γιατί πρέπει να φροντίσετε για αυτό;

Social Website Commerce Τι είναι και γιατί πρέπει να φροντίσετε για αυτό;

Social Commerce είναι η διαδικασία πώλησης προϊόντων απευθείας στα Social Media.

Με το Social Commerce, ολόκληρη η εμπειρία αγορών — από την ανακάλυψη προϊόντων και την έρευνα έως τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς — λαμβάνει χώρα απευθείας σε μια πλατφόρμα Social Media. Το E Commerce αναφέρεται σε μια εμπειρία αγορών μέσω website ή αποκλειστικής επώνυμης εφαρμογής. Το Social Commerce, εξ ορισμού, επιτρέπει στον χρήστη να κάνει την αγορά του μέσα από την εμπειρία του στα Social Media. Το Social Commerce δεν είναι E Commerce.

Γιατί πρέπει να το δοκιμάσετε;

Το Social Commerce κάνει τις αγορές μια κοινωνική εμπειρία

Οι αγορές στα Social Media κάνουν την εμπειρία πολύ πιο διαδραστική από ένα τυπικό ξεφάντωμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να συμβουλεύονται τους φίλους τους για αγορές, να επιδεικνύουν τα προϊόντα που αγοράζουν, να σχολιάζουν, να αναθεωρούν σχόλια από άλλους έμπειρους αγοραστές και να αλληλεπιδρούν απευθείας με τις μάρκες που αγαπούν.

Το Social Commerce απομακρύνει την «τριβή»

Δείτε το, κάντε κλικ, αγοράστε το. Τα καταστήματα Social Media αφαιρούν την «τριβή από το ταξίδι των χρηστών, καθιστώντας εύκολη την παρακολούθηση από την ανακάλυψη στην αγορά. Το προϊόν είναι εκεί και δεν μπορείτε να οδηγηθείτε πουθενά εκτός από το ταμείο.

Τελικά, κάθε κλικ του ποντικιού είναι μια ευκαιρία για έναν υποψήφιο χρήστη να αλλάξει γνώμη. Εάν πρέπει να πάνε από τη διαφήμισή σας, στον website σας, να προσθέσουν το προϊόν σε ένα καλάθι, να συμπληρώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας, είναι πολλές στιγμές για να χάσουν την προσοχή τους.

Το Social Commerce προσφέρει μια άμεση ομάδα εστίασης

Όχι μόνο επιταχύνει τη διαδικασία συναλλαγών, αλλά προσφέρει επίσης έναν απίστευτο τρόπο συλλογής σχολίων. Ο κατάλογός σας με τα προϊόντα είναι εκεί έξω στον κόσμο για να τον εξετάσουν και να συζητήσουν οι χρήστες μαζί και μπορούν απλώς να σας πουν τι τους αρέσει ή τι δεν τους αρέσει.

Είναι όπου οι Millennials και η Gen Z θέλουν να ψωνίζουν

Εάν θέλετε να στοχεύσετε σε ένα νεανικό κοινό, τότε το Social Commerce είναι η κατάλληλη ευκαιρία. Εάν τα δημογραφικά στοιχεία-στόχος σας είναι μεταξύ 18 και 34 ετών, είναι ήδη στο διαδίκτυο και περιμένουν να ψωνίσουν ενώ κάνουν scroll. Αυτό είναι το σύγχρονο mall!

Το Social Commerce επιτρέπει στις εταιρείες να πραγματοποιούν πωλήσεις απευθείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι μια αποτελεσματική στρατηγική πωλήσεων, επειδή πολλοί χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα που τους αρέσουν κατά την περιήγησή τους στα Social Media και μπορούν εύκολα να προχωρήσουν σε κάποια αγορά. Επιτρέποντάς τους να κάνουν κλικ στο «ταμείο» χωρίς να εγκαταλείψουν το κοινωνικό δίκτυο, δημιουργεί μια γρήγορη και βελτιωμένη εμπειρία και μειώνει τον κίνδυνο εγκαταλειμμένων «καροτσιών».

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η κατασκευή του σάϊτ σας θα βελτιώσει αρκετά τα αποτελέσματα της οποιασδήποτε στρατηγικής σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε