Web Design
βίντεο στα Social Media Sites

Πόσο πρέπει να διαρκεί ένα βίντεο στα Social Media Sites

Tο περιεχόμενο βίντεο είναι απαραίτητο στοιχείο για κάθε καμπάνια Marketing και προώθησης ιστοσελίδας. Πόσο πρέπει να διαρκεί ένα βίντεο στα Social Media; Ανάλογα με την πλατφόρμα, ένα βίντεο στα Social Media μπορεί να διαρκέσει από 1 δευτερόλεπτο έως εκατοντάδες ώρες.

Πριν προχωρήσουμε σε λεπτομέρειες, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να προσέχετε για το περιεχόμενο βίντεο. Αρχικά βεβαιωθείτε ότι ήχος και γραφικά είναι καθαρά. Αποφύγετε τα σχεδιαστικά στοιχεία που αλλοιώνουν τις εικόνες σας και σκεφτείτε ένα ποπ τραγούδι που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών. 

Ποια είναι η κατάλληλη διάρκεια βίντεο για κάθε πλατφόρμα Social Media;

Instagram

Ένα βίντεο σε post θα πρέπει να μην υπερβαίνει το 1 λεπτό, διαφορετικά, στοχεύστε κάπου μεταξύ 2 και 5 λεπτών. Σύντομο και δυνατό, με εντυπωσιακά γραφικά που δεν μπορούν να αγνοήσουν τα παθητικά scrollers. Το Instagram Story πρέπει να παραμείνει 15 δευτερόλεπτα ανά slide και τα Instagram Reels, τα οποία είναι η απάντηση του Instagram στο TikTok κυμαίνονται σε χρόνο εκτέλεσης, 15 εως 60 δευτερολέπτων.

Facebook

Για viral περιεχόμενο, το Facebook συνιστά βίντεο με διάρκεια μικρότερη του ενός λεπτού ή stories διάρκειας μικρότερων από 20 δευτερόλεπτα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα μεγάλα βίντεο έχουν κακή απόδοση. Αντίθετα, προτείνουν ότι τα 3+ λεπτά είναι τα καλύτερα για επεισοδιακά web series, αναπτύσσοντας stories και live stream. Τα βίντεο πρέπει να έχουν διάρκεια πάνω από 3 λεπτά για να πληρούν τις προϋποθέσεις για instream ads.

TikTok

Τα πάντα σχετικά με το TikTok είναι γρήγορα. Έχοντας αυτό κατά νου, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι μεταφέρετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σε λιγότερο χρόνο.H εφαρμογή επέκτεινε πέρυσι τη μέγιστη διάρκεια βίντεο από 1 λεπτό σε 3 λεπτά και πιο πρόσφατα σε 10 λεπτά. Αλλά θα πρέπει ακόμα να στοχεύετε σε σύντομο περιεχόμενο για την διαφήμιση του eshop σας.

Twitter

Tα βίντεό στο Twitter έχουν μέγιστη διάρκεια 140 δευτερολέπτων. Θα πρέπει να στοχεύσετε σε βίντεο γύρω στα 44 δευτερόλεπτα , αρκετός χρόνος για να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών. Στην πραγματικότητα, ένα γρήγορο βίντεο στο Twitter μπορεί επίσης να χρησιμεύσει ως τρέιλερ για έναν σύνδεσμο YouTube.

Youtube

Το YouTube είναι, φυσικά, ο «βασιλιάς» για περιεχόμενο βίντεο στο web και θα βρείτε βίντεο με όλες τις διάρκειες. Οι επαληθευμένοι λογαριασμοί επιτρέπεται να ανεβάζουν κλιπ έως και 12 ώρες. Η ιδανική διάρκεια του βίντεο YouTube θα εξαρτηθεί από τον τελικό στόχο σας. Θέλετε να δημιουργήσετε έσοδα με διαφημίσεις YouTube; Η ελάχιστη απαίτηση είναι 10 λεπτά — που είναι ένας καλός αριθμός για να στοχεύσετε με μεγαλύτερο περιεχόμενο vlog.

Linkedin

Το LinkedIn είναι πιο επαγγελματικό και η διάρκεια των βίντεό του μειώνεται επίσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ανεβάσετε εγγενή βίντεο διάρκειας έως και 10 λεπτών και διαφημίσεις βίντεο που μπορούν να φτάσουν τα 30 λεπτά.

Snapchat

Η μέγιστη διάρκεια βίντεο είναι 10 δευτερόλεπτα, επομένως θα θέλετε να παραμείνετε γύρω στα 7 δευτερόλεπτα. Εάν αγοράζετε μια διαφήμιση, η μέγιστη διάρκεια βίντεο του Snapchat είναι 3 λεπτά. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, κανείς δεν παρακολουθεί ένα τόσο μεγάλο βίντεο στο Snapchat. Στην πραγματικότητα, η έρευνα της ίδιας της εφαρμογής προτείνει ότι μια διαφήμιση βίντεο θα πρέπει να παραμείνει μεταξύ 3 και 5 δευτερολέπτων, με ισχυρά μηνύματα επωνυμίας από την κορυφή, για να ενθαρρύνει τη μεγαλύτερη αφοσίωση.

Pinterest

Υπάρχουν δύο βασικά είδη βίντεο: Video Pins και Pinterest Stories. Τα Video Pins μπορούν να διαρκέσουν από 4 δευτερόλεπτα έως 15 λεπτά, ενώ οι τα Pinterest Stories έχουν μέγιστο χρόνο εκτέλεσης 60 δευτερόλεπτα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε