Οι επερχόμενες λειτουργίες απορρήτου iOS 15 της Apple θα αρχίσουν να επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε τα ποσοστά ανοίγματος email σας. Αυτό θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αναλύετε τις μετρήσεις email σας, θα καθορίσει την απόδοση και θα μετρήσει πώς μπορείτε να συνεχίσετε να βελτιστοποιείτε την αφοσίωση μέσω email. Αυτήν τη στιγμή, όταν μια ανοικτή τιμή είναι υψηλή, σημαίνει ότι η γραμμή θέματος έκανε τη δουλειά της, στείλατε το email τη σωστή ημέρα και ώρα και οι συνδρομητές σας είναι πρόθυμοι να δουν τι έχετε να πείτε. Όταν το ανοιχτό ποσοστό σας είναι χαμηλό, σημαίνει ότι οι συνδρομητές του email σας μπορεί να μην διαβάζουν καν το περιεχόμενό σας. Ο τρόπος με τον οποίο αναλύετε αυτό θα αρχίσει να αλλάζει με αυτές τις νέες δυνατότητες απορρήτου του iOS 15.
Ακολουθούν μερικές από τις νέες δυνατότητες απορρήτου για το Email Marketing για χρήστες iOS 15:
Προστασία απορρήτου αλληλογραφίας: Το Apple Mail θα αρχίσει να επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν σε λειτουργίες απορρήτου αλληλογραφίας που συγκαλύπτουν διευθύνσεις IP και αποκλείουν τρίτα μέρη από την παρακολούθηση ανοιγμάτων email ή άλλων δεδομένων IP.
iCloud+: Μια συνδρομή επί πληρωμή στο iCloud με περισσότερες δυνατότητες απορρήτου θα εμποδίσει τις εταιρείες να παρακολουθούν τους χρήστες του Safari που επιλέγουν να συμμετέχουν, ώστε τρίτα μέρη να μην μπορούν πλέον να βλέπουν σε ποιον ιστότοπο συχνάζουν οι χρήστες του Safari.
Απόκρυψη του email μου: Αυτή η δυνατότητα αποτελεί μέρος της συνδρομής και επιτρέπει στους χρήστες να δίνουν στους ιστότοπους μια "ψεύτικη" διεύθυνση email. Ενώ τα διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από την επωνυμία στην ψεύτικη διεύθυνση θα εξακολουθούν να πηγαίνουν στα εισερχόμενα κάποιου και δεν θα πρέπει να επηρεάζουν σημαντική επικοινωνία. Ωστόσο, οι εταιρείες δεν θα μπορούν πλέον να βλέπουν την πραγματική διεύθυνση email του ατόμου, εκτός εάν επιλέξουν να την κοινοποιήσουν.
Αν και οι λειτουργίες επί πληρωμή μπορεί να μην έχουν σημαντικό αντίκτυπο, η προστασία απορρήτου email θα είναι κάτι που πρέπει να παρακολουθήσετε. Συγκεκριμένα, αυτό θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι μπορούν να παρακολουθούν τα ανοίγματα email και το αποτέλεσμα της δοκιμής A/B, ειδικά κατά τη δοκιμή της γραμμής θέματος, από το όνομα και την απάντηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να δείτε τον αντίκτυπο αυτών των δοκιμών.
Ακολουθούν μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε με αυτές τις νέες δυνατότητες απορρήτου email:
1.Μην πανικοβληθείτε καθώς αυτό δεν επηρεάζει όλους στη λίστα σας.
Αν και οι κινητές συσκευές Apple Mail και Apple αποτελούν επί του παρόντος το 35% του μεριδίου αγοράς παρόχων email παγκοσμίως, η Google, το Outlook και άλλοι πάροχοι ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν έχουν ανακοινώσει ακόμη παρόμοιες λειτουργίες απορρήτου. Έτσι, για τους χρήστες στο Google, το Outlook και άλλους παρόχους, τα ανοιχτά δεδομένα και τα δεδομένα IP τους θα εξακολουθούν να παρέχουν πληροφορίες παρακολούθησης με δυνατότητα δράσης στους εμπόρους του μάρκετινγκ.
2.Εξετάστε μια προσαρμογή στους στόχους ανοικτών επιτοκίων.
Ενώ η κοινότητα μάρκετινγκ και οι εταιρείες λογισμικού προσαρμόζονται σε αυτήν την αλλαγή και τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεάσει τις μετρήσεις, ίσως είναι καλό να προσαρμόσετε τους στόχους ανοιχτού επιτοκίου. Τα ποσοστά ανοίγματος σίγουρα δεν εξαφανίζονται, αλλά θα μπορούσατε να έχετε ένα αξιοπρεπές κοινό από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας που δεν μπορεί να εντοπιστεί με αυτήν την ενημέρωση. Θα πρέπει να παρακολουθείτε τις ανοιχτές χρεώσεις σας μόλις αυτό δημοσιευτεί επίσημα για να προσδιορίσετε τις νέες χαμηλές, μέσες και υψηλές τιμές ανοίγματος με αυτές τις νέες δυνατότητες απορρήτου.
3.Ξεκινήστε να παρακολουθείτε άλλες μετρήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ενώ το ανοιχτό ποσοστό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι μια κρίσιμη μέτρηση μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν είναι η μόνη πληροφορία που είναι σημαντικό να παρακολουθείτε. Οι άλλες μετρήσεις που θα πρέπει να παρακολουθείτε πιο προσεκτικά (αν δεν το παρακολουθείτε ήδη) περιλαμβάνουν:
-Αναλογία Click και αναλογία Click προς αριθμό εμφανίσεων
-Ποσοστό παράδοσης
-Ποσοστό απεγγραφής
-Ποσοστό ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
-Ποσοστό απάντησης
-Συνολική απόδοση στους Click Maps
4.Χρησιμοποιήστε μετρήσεις εκτός email για να προσδιορίσετε την ψηφιακή αφοσίωση.
Δεδομένου ότι τα ανοίγματα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν θα είναι πλέον απολύτως ακριβή με αυτές τις αλλαγές απορρήτου, θα πρέπει να καθορίσετε τον τρόπο τμηματοποίησης των αφοσιωμένων και των μη αφοσιωμένων επαφών σας. Αρχίστε να εξετάζετε τη δραστηριότητά τους στον ιστό, τα συμπληρώματα φορμών, την κοινωνική αφοσίωση και πολλά άλλα για να προσδιορίσετε τις ενεργές επαφές σας. Η ανάλυση αυτών των άλλων μετρήσεων θα σας βοηθήσει να δείτε ποιος θα πρέπει να παραμείνει στη λίστα σας, ποιος πρέπει να ληφθεί υπόψη για μια εκ νέου αφοσίωση καμπάνιας και ποιος μπορεί να χρειαστεί να εξαλειφθεί από τη βάση δεδομένων σας.
Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή της σελίδας σας.