Web Design
ιστοσελίδες Social Media για επικοινωνίες κρίσεων και διαχείριση έκτακτης ανάγκης

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ιστοσελίδες Social Media για επικοινωνίες κρίσεων και διαχείριση έκτακτης

Οι περισσότερες εταιρείες δίνουν μεγάλη προσοχή στα μηνύματα στα Social Media.Όταν χτυπήσει μια μεγάλη κρίση ή έκτακτη ανάγκη, η πίεση που αντιμετωπίζει μια εταιρεία είναι ακόμη μεγαλύτερη. Η επικοινωνία κρίσης στα Social Media απαιτεί προσοχή και καλό σχεδιασμό.

Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, τα Social Media μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες:
- Να επικοινωνήσουν ενημερώσεις στο κοινό
- Να υποστηρίξουν χρήστες που χρειάζονται βοήθεια ή πληροφορίες.
- Να ακούσουν και να μάθουν για τα τρέχοντα γεγονότα και τι χρειάζονται οι χρήστες από την εταιρεία σας.

Μερικά Tips για μια σωστή επικοινωνία μέσω των Social Media κατά τη διάρκεια μιας κρίσης.
Εφαρμόστε μια πολιτική Social Media για τους εργαζόμενους
Δεν μπορούμε να προβλέψουμε κρίσεις, αλλά μπορούμε να είμαστε προετοιμασμένοι για αυτές. Μια επίσημη πολιτική των Social Media μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο απάντησης.

Τεκμηριώστε τις στρατηγικές επικοινωνίας σας και περιγράψτε μια προσέγγιση για τον χειρισμό μιας κρίσης στα των Social Media.
Ελέγξτε —και πιθανώς θέστε παύση—το επερχόμενο περιεχόμενο στο Social Calendar σας
Το πλαίσιο αλλάζει γρήγορα σε μια κρίση και οι εταιρείες έχουν δίκιο να είναι προσεκτικοί. Εάν χρησιμοποιείτε προγραμματιστή Social Media, θα θέλετε να πατήσετε παύση σε τυχόν επερχόμενες αναρτήσεις. Πιστέψτε ότι όλη η σκληρή δουλειά που χρειάστηκε για την τέλεια επερχόμενη ανάρτησή σας δεν χάνεται. Απλώς αναβάλλεται.

Έχετε μια ομάδα «τίγρης» στη θέση της
Τι είναι μια ομάδα «τίγρης;» Πρόκειται για ειδικούς που συγκεντρώνονται για να εργαστούν σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ή στόχο. Εν μέσω έκτακτης ανάγκης ή κρίσης, η υπάρχουσα κοινωνική σας ομάδα μπορεί να προσαρμοστεί ή να ζητήσει επιπλέον υποστήριξη. Προσδιορίστε όσους είναι πιο κατάλληλοι για αυτούς τους ρόλους. Στη συνέχεια, περιγράψτε τις ευθύνες τους, ώστε ο καθένας να έχει την αποστολή του και να ενεργεί

Επικοινωνήστε με ειλικρίνεια και διαφάνεια
Στο τέλος της ημέρας, η ειλικρίνεια και η ανθρωπιά θα κερδίσουν. Οικοδομήστε εμπιστοσύνη με το να είστε διαφανείς σχετικά με ζητήματα με τα οποία αντιμετωπίζετε ή για τα οποία είστε υπεύθυνοι.
Αναφέρετε μόνο αξιόπιστες πηγές
Οι πλατφόρμες, οι κυβερνήσεις και οι εταιρείες έχουν διπλασιάσει την αντίσταση στην παραπληροφόρηση στα κοινωνικά δίκτυα. Σε μια κρίση, είναι ακόμη πιο σημαντικό να προσέχουμε την αλήθεια. Σε καιρούς σαν αυτούς, οι κακές πληροφορίες δεν βλάπτουν μόνο τη φήμη. Μπορεί να είναι εντελώς επικίνδυνο. Οι κοινωνικές πλατφόρμες μπορεί να εφαρμόζουν ευρύτερες προστατευτικές πολιτικές κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, αλλά μην βασίζεστε μόνο σε αυτό. Ελέγξτε τα δεδομένα σας προτού μοιραστείτε ψευδείς ισχυρισμούς με το κοινό σας.

Φυσικά εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media, μην ξεχνάτε ότι βάση για να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing είναι η κατασκευή του website σας.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε