Social Media Goals είναι οι στόχοι στα Social Media, μια δήλωση σχετικά με το τι θέλετε να επιτύχετε με μια συγκεκριμένη τακτική Social Marketing ή ολόκληρη τη στρατηγική Social Media. Οι καλοί στόχοι των Social Media ευθυγραμμίζονται με τους ευρύτερους επιχειρηματικούς στόχους. Παραδείγματα κοινών στόχων Social Media περιλαμβάνουν τη δημιουργία δυνητικών πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο ή ένα Eshop ή την απόκτηση περισσότερων Followers.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα κοινών στόχων Social Media και οι μετρήσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μετρήσετε την επιτυχία τους.
1. Αύξηση Brand Awareness
Η οικοδόμηση Brand Awareness της εταιρείας σημαίνει αύξηση του αριθμού των ατόμων που γνωρίζουν την εταιρεία σας. Αυτός ο στόχος είναι καλύτερος όταν λανσάρετε ένα νέο προϊόν ή εισέρχεστε σε μια νέα αγορά. Μπορείτε να μετρήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας στα Social Media με συγκεκριμένες μετρήσεις όπως Post reach, Audience growth rate, Potential reach κ.ο.κ.
2. Διαχειριστείτε τη φήμη της εταιρείας
Το Social Media Marketing είναι ένα από τα κορυφαία εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να χτίσετε εμπιστοσύνη στην εταιρείας σας. Αυτές τις μέρες, η εμπιστοσύνη οδηγεί την ανάπτυξη. Αυτός ο στόχος των Social Media μετρά τη στάση του κοινού σχετικά με την εταιρεία σας.
Οι μετρήσεις για τη φήμη σας είναι όπως αυτές για την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας. Φυσικά, θα παρακολουθείτε αναφορές εταιρείας και σχετικά hashtag. Αλλά θα θέλετε επίσης να παρακολουθείτε τι λένε οι χρήστες για εσάς, ακόμη και όταν δεν σας κάνουν tag.
3. Αυξήστε την επισκεψιμότητα στο website σας
Οι στόχοι Social Media Marketing δεν περιορίζονται σε ενέργειες που συμβαίνουν στα Social Media. Tο website σας είναι βασικός παράγοντας στη στρατηγική σας στα Social Media. Αυτό έχει σημασία είτε προσπαθείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις είτε να μετακινήσετε τους χρήστες στη διοχέτευση Social Media Marketing.
Η μέτρηση της επισκεψιμότητας του website στα αναλυτικά στοιχεία είναι σχετικά απλή. Ακολουθούν μερικές από τις κορυφαίες μετρήσεις που πρέπει να προσέχετε: Επισκεψιμότητα στο website σας, παραπομπές δικτύου κ.ο.κ.
4. Βελτιώστε τη συμμετοχή της κοινότητας
Η δέσμευση είναι κάθε είδους ορατή αλληλεπίδραση με την εταιρεία σας στα Social Media. Για παράδειγμα, τα likes, τα σχόλια και οι κοινοποιήσεις στις αναρτήσεις σας είναι όλες οι μορφές Engagement.
Αυτά τα πιο ήπια σήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε πόσο καλά το περιεχόμενό σας ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού-στόχου σας. Η βελτίωση Engagement σημαίνει καλύτερη ποσότητα ή ποιοτική αλληλεπίδραση με το κοινό σας.
Μην ξεχνάτε ωστόσο ότι εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media, σημαντική είναι και η κατασκευή ιστοσελίδας σας, ώστε να ηγηθείτε στο διαδίκτυο.