Οι άρτιες περιγραφές προϊόντων αποτελούν βασικό μέρος της λειτουργίας μιας επιτυχημένης επιχείρησης στο διαδίκτυο και με τη και μια καλή περιγραφή είναι η ευκαιρία σας να μεταφέρετε την αξία του προϊόντος σας και πως μπορεί να επωφεληθεί ο χρήστης από αυτό. Το βασικό στοιχείο είναι να πείσετε τον χρήστη ότι το προϊόν σας προσφέρει πραγματική αξία σε αυτούς. Είναι σημαντικό να καταφέρετε να καταταχθείτε υψηλά στις μηχανές αναζήτησης και να λάβετε υπόψη σας το SEO. Το SEO είναι εξίσου σημαντικό και στη κατασκευή ιστοσελίδων.
Αντικατοπτρίστε τη ταυτότητα της επιχείρησής σας
Ορισμένες εταιρείες και προϊόντα απαιτούν έναν σοβαρό, ενημερωτικό τόνο ενώ άλλες έχουν υιοθετήσει έναν πιο χιουμοριστικό. Αυτό το είδος χιούμορ μπορεί να λειτουργήσει αρκεί να είναι ένα σταθερό στοιχείο σε όλες τις περιγραφές και κατάλληλο για το προϊόν.
Καθορίστε το κοινό-στόχο σας
Το είδος χρηστών που στοχεύετε σημαντικό συστατικό κάθε αποτελεσματικού προγράμματος Marketing. Η προώθηση οποιουδήποτε προϊόντος στους πάντες είναι μια λανθασμένη επένδυση, διότι ένα προϊόν δεν εξυπηρετεί όλο το καταναλωτικό κοινό. Εκεί είναι το σημείο όπου μια επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει δεδομένα, τάσεις της αγοράς, προφίλ πελατών και παρόμοιες πληροφορίες για να κατανοήσει τον ιδανικό χρήστη της.
Παρέχετε αξία στον χρήστη
Ένα πλεονέκτημα του καθορισμού ενός συγκεκριμένου κοινού-στόχου είναι ότι σας βοηθά να καταλάβετε πώς να προσφέρετε αξία σε έναν πελάτη. Μια λίστα τεχνικών χαρακτηριστικών και ακατέργαστων πληροφοριών δεν προσφέρει απαραιτήτως αξία από μόνη της, επειδή ένας χρήστης θέλει να αγοράσει ένα προϊόν με βάση το τι μπορεί να κάνει για αυτόν.
Χρησιμοποιήστε ουσιαστική γραφή
Η ποιοτική γραφή δεν πρέπει να είναι ένα περιστασιακή και τυχαία. Είτε μια περιγραφή προϊόντος έχει πιο επαγγελματικό είτε πιο φιλικό τόνο, μπορεί πάντα να τηρεί ένα υψηλό επίπεδο γραφής πως η αποφυγή των περιττών λέξεων. Το καλό περιεχόμενο περιέχει προτάσεις που είναι σύντομες, συνοπτικές και ευανάγνωστες, ενώ τυχούσες κουκκίδες πρέπει να είναι εξαιρετικά κατατοπιστικές και πλούσιες με τις λεπτομέρειες του προϊόντος. Τέλος, μια πρόταση δεν πρέπει ποτέ να έχει περισσότερες από 20 λέξεις.
Γνωρίστε τα βασικά του SEO
Ενώ το SEO είναι περίπλοκο στο μεγαλύτερο κομμάτι του, υπάρχουν μερικοί βασικοί κανόνες πάνω στην περιγραφή του προϊόντος που μπορούν να σας ξεχωρίσουν από τις επιχειρήσεις που δεν λαμβάνουν υπόψη το SEO. Αυτοί είναι:
Συμπεριλάβετε ένα Call to Action
Η σύνταξη μιας εξαιρετικής περιγραφής προϊόντος χωρίς κάποιο συμπέρασμα δεν δίνει κατεύθυνση στον χρήστη. Ένα ισχυρό, συνοπτικό CTA που ενθαρρύνει τον χρήστη να αγοράσει το προϊόν είναι πάντα μια καλή προσθήκη. Μπορεί να είναι μια γρήγορη επανάληψη μιας πρότασης που τους θυμίζει τα οφέλη που έχει να προσφέρει το προϊόν. Εναλλακτικά, μπορεί να είναι τόσο διακριτικό όσο η τοποθέτηση του κουμπιού "προσθήκη στο καλάθι" κάτω από την περιγραφή.