Web Design
TikTok Marketing στρατηγική για το site σας

Πώς να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη TikTok Marketing στρατηγική για το site σας το 2023

Τι είναι το TikTok Marketing;

Το TikTok Marketing είναι η πρακτική χρήσης του TikTok για την προώθηση μιας επωνυμίας, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Μπορεί να περιλαμβάνει διαφορετικές τακτικές, όπως Influencer Marketing, διαφήμιση TikTok και δημιουργία οργανικού viral περιεχομένου.

Το TikTok Marketing μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις:

  •  Αυξάνοντας της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας
  • Δημιουργώντας κοινότητες
  • Πουλώντας προϊόντα και υπηρεσίες
  • Λαμβάνοντας σχόλια από δυνητικούς πελάτες και κοινό 
  • Παροχή εξυπηρέτησης πελατών 
  • Διαφημίστε προϊόντα και υπηρεσίες σε κοινό-στόχο

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική TikTok Marketing

1. Εξοικειωθείτε με το TikTok

Θα ήταν λάθος να προσεγγίσετε το TikTok Marketing με τον ίδιο τρόπο που προσεγγίζετε το Marketing του Instagram ή του Facebook. Το TikTok είναι ένα εντελώς διαφορετικό κοινωνικό δίκτυο με μοναδικές τάσεις, χαρακτηριστικά και συμπεριφορές χρηστών.

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να απορροφηθείτε από τα βίντεο του TikTok. Εξερευνήστε τις διαφορετικές λειτουργίες που είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή TikTok και σημειώστε ποια φίλτρα, εφέ και τραγούδια είναι μοντέρνα. Έχετε το νου σας για τις Προκλήσεις επώνυμων Hashtag, οι οποίες βασικά περιλαμβάνουν ένα τραγούδι, χορευτικές κινήσεις ή μια εργασία που τα μέλη καλούνται να αναδημιουργήσουν.

Διαβάστε επίσης για τον αλγόριθμο TikTok. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο το TikTok κατατάσσει και εμφανίζει τα βίντεο στην καρτέλα For You μπορεί να ενημερώσει το περιεχόμενο, το hashtag και τη στρατηγική αφοσίωσης σας.

2. Καθορίστε το κοινό-στόχο σας

Ποιους ελπίζετε να προσεγγίσετε στο TikTok; Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία περιεχομένου, μάθετε για τα δημογραφικά στοιχεία του TikTok και εντοπίστε αυτούς που μπορεί να ενδιαφέρονται για την επωνυμία σας.

Αφιερώστε λίγο χρόνο ερευνώντας το κοινό σας σε άλλες Social Media πλατφόρμες και αναζητήστε επικάλυψη στο TikTok. Αλλά μην αποκλείετε νέα ή απροσδόκητα είδη κοινού. Το τρέχον κοινό σας μπορεί να μην είναι στο TikTok, αλλά ίσως υπάρχουν υποομάδες με σχετικά ή ελαφρώς διαφορετικά ενδιαφέροντα στην πλατφόρμα. Για παράδειγμα, το κοινό ενός εκδότη παιδικών βιβλίων θα μπορούσε να αποτελείται από συγγραφείς στο LinkedIn, αναγνώστες στο Instagram και εικονογράφους στο TikTok.

Αφού εξοικειωθείτε με ένα δυνητικό κοινό, ερευνήστε τους τύπους περιεχομένου που του αρέσει και αλληλεπιδρούν. Στη συνέχεια, αρχίστε να συλλέγετε ιδέες περιεχομένου για την επωνυμία σας.

3. Πραγματοποιήστε έναν ανταγωνιστικό έλεγχο

Είναι οι ανταγωνιστές σας στο TikTok; Εάν είναι, μπορεί να χάσετε τη δράση. Εάν δεν είναι, το TikTok μπορεί να είναι ένας τρόπος για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Είτε οι ανταγωνιστές σας βρίσκονται στην πλατφόρμα είτε όχι, βρείτε τουλάχιστον τρεις έως πέντε παρόμοιες μάρκες ή οργανισμούς και δείτε τι κάνουν στην εφαρμογή. Προσπαθήστε να μάθετε τι λειτούργησε  για αυτούς και τι όχι. Εάν είναι χρήσιμο, χρησιμοποιήστε το S.W.O.T. πλαίσιο για τον εντοπισμό των δυνατών σημείων, των αδυναμιών, των ευκαιριών και των απειλών κάθε ανταγωνιστή.

Επειδή το TikTok είναι μια πλατφόρμα που καθοδηγείται από δημιουργούς, μην αποκλείσετε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε αστέρια του TikTok και Influencers σε αυτήν την άσκηση. Βρείτε προσωπικότητες που ειδικεύονται στον τομέα σας, από τα καλλυντικά μέχρι την ιατρική ή την εκπαίδευση και τη λογοτεχνία.

Πέρα από την διαφήμιση στο TikTok, η κατασκευή site είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτύσσει την διαδικτυακή της παρουσία.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε