Web Design
Πώς να δημιουργήσετε ένα καλύτερο καλάθι αγορών για το website σας

Πώς να δημιουργήσετε ένα καλύτερο καλάθι αγορών για το website σας

Η βελτίωση της εμπειρίας χρήστη σ’ ένα website (UX) είναι μια συνεχής διαδικασία, καθώς η τεχνολογία, τα ενδιαφέροντα και η συμπεριφορά των καταναλωτών εξελίσσονται συνεχώς. Οι marketers αναλύουν κάθε πτυχή του ταξιδιού που πραγματοποιούν οι πελάτες τους στο website, για να βελτιώσουν όσο περισσότερο γίνεται την εμπειρία του.

Οι σημερινοί χρήστες αναμένουν να βρουν σε ένα website προϊόντα ή πληροφορίες γρήγορα και εύκολα χωρίς να χρειάζεται να ψάξουν. Ένας τομέας του e-commerce που μπορεί να δώσει άμεσες απαντήσεις στους χρήστες, βελτιωμένες μετατροπές και έσοδα είναι το καλάθι αγορών και γενικότερα η διαδικασία μέχρι την αγορά.

Μειώστε την εγκατάλειψη και αντισταθμίστε τις χαμένες πωλήσεις βελτιώνοντας την εμπειρία του καλαθιού των πελατών σας.

Πραγματοποιήστε την δικιά σας διαδικασία αγοράς

Προσθέστε ένα προϊόν σας στο καλάθι δοκιμαστικά, ακολουθήστε κάθε βήμα της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς, εντοπίζοντας περιοχές όπου ένας χρήστης μπορεί να δυσκολευτεί. Σημειώστε τον αριθμό των βημάτων που απαιτείτε από τους χρήστες για να ολοκληρώσουν την αγορά από την αρχή έως το τέλος. Προσδιορίστε τις περιοχές που μπορείτε να μειώσετε τα βήματα ή να ενοποιήσετε τις πληροφορίες σε λιγότερα πεδία,  και βελτιώστε τα. Επιπλέον, μετρήστε το χρόνο φόρτωσης του website, καθώς η αργή φόρτωσή του οδηγεί σε μία σίγουρη εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών.

Δημιουργήστε μία ευχάριστη και ασφαλή διαδικασία για τον χρήστη 

Μπορείτε να διευκολύνετε τους χρήστες χρησιμοποιώντας μηνύματα και γραφικά τα οποία θα κάνουν το καλάθι σας απλό και αξιόπιστο.

Οι οπτικές ενδείξεις και οι εικόνες βελτιώνουν την εμπειρία του καλαθιού αγορών και βοηθούν τους χρήστες να αλληλοεπιδράσουν χωρίς άγχος. Προσθέστε μικρογραφίες προϊόντων, ώστε οι χρήστες να παραμένουν ενθουσιασμένοι από τα προϊόντα που αγοράζουν. Τα στοιχεία διεπαφής χρήστη (UI),όπως κουμπιά ή επεξεργάσιμα πεδία, θα πρέπει να είναι εμφανή και στα χρώματα της εταιρείας σας.

Εάν είναι δυνατόν, τοποθετήστε το κουμπί ολοκλήρωσης αγοράς στο επάνω και στο κάτω μέρος της σελίδας, ώστε να είναι πάντα εμφανές και να μην χρειάζεται οι χρήστες να το αναζητήσουν. Κάντε τα πεδία ποσότητας επεξεργάσιμα, ώστε οι χρήστες να μπορούν να προσθέτουν ή να διαγράφουν στοιχεία, χωρίς να εγκαταλείπουν τη σελίδα.

Προσθέστε δημοφιλείς σφραγίδες ασφαλείας, για να ενισχύσετε την αξιοπιστία και την ασφάλεια και να κάνετε τους χρήστες να σας εμπιστευτούν. Τέλος, παρέχετε μια σύνοψη της παραγγελίας των χρηστών για έλεγχο και επιβεβαίωση. Αυτή η σύνοψη θα πρέπει να περιλαμβάνει τα είδη, τις ποσότητες στο καλάθι, την τιμή, τις προσαρμογές προϊόντων όπως τα χρώματα ή το μέγεθος, τα έξοδα αποστολής, τους φόρους και τις εκπτώσεις που εφαρμόζονται στο συνολικό κόστος.

Βελτιώστε την εμπειρία του καλαθιού αγορών

Μόλις εντοπίσετε τα αρνητικά σημεία στο καλάθι αγορών σας, ρίξτε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κάνετε την εμπειρία του καλαθιού αγορών καλύτερη για τους χρήστες.

Βελτιώστε την εμπειρία του καλαθιού, συμπληρώνοντας αυτόματα γνωστές πληροφορίες, όπως τη διεύθυνση των πελατών και τα στοιχεία χρέωσης. Η αυτόματη συμπλήρωση μειώνει τα χειροκίνητα βήματα που πρέπει να κάνει ο χρήστης στην διαδικασία αγοράς, επιταχύνοντας τη διαδικασία και αυξάνοντας την πιθανότητα ολοκλήρωσης της αγοράς τους.

Βασιστείτε σε μία στρατηγική marketing  

Τα εγκαταλελειμμένα e-mail καλαθιού είναι συνηθισμένα, αλλά αποτελεσματικά. Οι χρήστες είχαν αρκετά κίνητρα για να προσθέσουν τα προϊόντα σας στο καλάθι, μερικές φορές, ένα πολύ αποτελεσματικό email εγκαταλειμμένου καλαθιού είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να στείλει αυτόν τον χρήστη να ολοκληρώσει τελικά μια αγορά.

Εάν είναι εφικτό, προσθέστε ένα κίνητρο ή έκπτωση για να ενθαρρύνετε τους παραλήπτες να επιστρέψουν στο website σας και να ολοκληρώσουν τη αγορά τους. Το retargeting είναι ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος να προσελκύσετε τους επισκέπτες να επιστρέψουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίσουν τα εγκαταλελειμμένα προϊόντα και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα. Αυτές οι εξατομικευμένες καμπάνιες στόχευσης αποτελούν σημαντικό μέρος κάθε ολοκληρωμένης στρατηγικής marketing. 

Μειώστε την εγκατάλειψη του καλαθιού

Η προσοχή στα δεδομένα εγκατάλειψης, τα ποσοστά εγκατάλειψης, τα σχόλια των χρηστών και οι δοκιμές των χρηστών, είναι όλοι οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε σταδιακά το UX.

Επιστρέψτε τακτικά στην εμπειρία του καλαθιού αγορών σας για να δείτε πώς μπορείτε να μειώσετε την τριβή και να αυξήσετε το engagement. Προσπαθείτε πάντα για απλούς, σαφείς, συνοπτικούς και συναρπαστικούς τρόπους για να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας. Στη συνέχεια, εάν η εγκατάλειψη συμβαίνει ούτως ή άλλως, χρησιμοποιήστε διάφορες τεχνικές διαφημίσεων για να προσελκύσετε εκ νέου αυτούς που εγκατέλειψαν τα καλάθια αγορών τους και να ανακτήσετε τα χαμένα έσοδα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε