Web Design
Πώς να βρείτε το σωστό digital agency για τις διαφημίσεις σας

Πώς να βρείτε το σωστό digital agency για τις διαφημίσεις σας

Εάν είστε μια επιχείρηση που αναζητά το καλύτερο digital agency για τη διαχείριση των Ads σας, είναι σημαντικό να κάνετε την έρευνά σας.

Τα digital ads περιλαμβάνουν τις καμπάνιες Search, Display, Shopping. Το paid traffic μπορεί να αυξήσει τους πελάτες σας επομένως και τα έσοδά σας. Είναι σημαντικό λοιπόν να αφιερώσετε τον χρόνο σας και να επιλέξετε τον κατάλληλο συνεργάτη διαφημίσεων για να σας φέρει όχι μόνο αποτελέσματα, αλλά και τα αποτελέσματα που αναμένετε. 

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βρείτε την σωστή ομάδα για εσάς. 

Αξιολογήστε τις ανάγκες της επιχείρησής σας 

Πριν ξεκινήσετε να ερευνάτε digital agencies, αναλύστε προσεκτικά τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Εστιάστε στο τι χρειάζεται η δική σας επιχείρηση από το digital agency και τους στόχους που θέλετε να πετύχετε με την βοήθειά τους. 

Ορισμένες ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε: 

  • Τι είδους διαφημίσεις θέλετε; 
  • Τι είδους σχέση θέλετε να έχετε με την digital agency;
  • Χρειάζεστε μια εταιρεία που να έχει εμπειρία και πιστοποιήσεις σε έναν συγκεκριμένο τομέα;
  • Επιπλέον, εάν αποχωρείτε από μία τρέχουσα digital agency, σημειώστε τι δεν σας άρεσε και τι χρειάζεστε από μία νέα digital agency.

Όταν έχετε απαντήσει στις παραπάνω ερωτήσεις, θα είναι πιο εύκολο να βρείτε την σωστή ομάδα για εσάς. 

Αναλύστε το background της εταιρείας 

Κριτικές: Δείτε τις κριτικές του digital agency στην Google και σε άλλες πλατφόρμες για να σχηματίσετε μία πρώτη εικόνα γι' αυτήν. 

Πιστοποιήσεις: Αναζητήστε εταιρείες με το σήμα Google Premier Partner, το οποίο η Google παρέχει μόνο στο 10% όλων των εταιρειών Google Partner. Άλλες πιστοποιήσεις Google που πρέπει να αναζητήσετε είναι το Google Analytics, Search Ads, Shopping, Display Ads, Mobile Sites.

Εμπειρία στον κλάδο σας: Φροντίστε να μάθετε εάν η εταιρεία διαθέτει συγκεκριμένη εμπειρία για τον κλάδο σας και τους κοινούς-στόχους. Αυτό θα συμβάλει στη διασφάλιση μιας ισχυρής εταιρικής σχέσης.

Μαρτυρίες από πελάτες: Η εξερεύνηση των μαρτυριών σάς δίνει μια πιο ολοκληρωμένη ματιά σχετικά με το ποιον έχει συνεργαστεί αυτή η εταιρεία, εάν οι πελάτες έμειναν ευχαριστημένοι από αυτή και ποια είναι τα δυνατά της σημεία. 

Ενώ πρόκειται να κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μιας εταιρείας υπάρχουν ορισμένα πράγματα που ίσως ξεχάσετε να ρωτήσετε. Είναι σημαντικό να ρωτήσετε επίσης τα εξής: 

  1. Ποιος έχει την ιδιοκτήσια των λογαριασμών; Ορισμένες εταιρείες διαθέτουν τους λογαριασμούς Google των πελατών τους. 
  2. Ποια είναι η εταιρική σας κουλτούρα; Με την πρώτη ματιά, αυτή η ερώτηση μπορεί να μην φαίνεται άμεσα σχετική. Ωστόσο, μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα σημαίνει υψηλότερη ικανοποίηση των εργαζομένων, πράγμα που σημαίνει ότι η ομάδα τους θα κάνει καλύτερη δουλειά για την επιχείρησή σας και θα έχει μεγαλύτερη απόδοση.

Μόλις αξιολογήσετε τις ανάγκες σας, ολοκληρώσετε την έρευνά σας και υποβάλετε όλες τις ερωτήσεις στη λίστα σας, θα μπορείτε να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση!

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε