Web Design
δημοτικότητα της ιστοσελίδας σας

Πώς να βρείτε Brand Ambassadors & Influencers και πώς αυτό θα ωφελήσει την ιστοσελίδα σας;

Μια επιτυχημένη καμπάνια με brand ambassadors μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την προβολή της ιστοσελίδας σας, να κάνετε την επωνυμία σας πιο αξιόπιστη και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Το Influencer Marketing έχει να κάνει με τη σύνδεση με τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν ήδη το προϊόν σας ή με αυτούς που ταιριάζουν στο μοντέλο του πελάτη σας.

Ποιος θα μπορούσε να θεωρηθεί Influencer;

Ένας Influencer είναι κάποιος που έχει αντίκτυπο σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων. Ένας Influencer μπορεί να είναι οποιοσδήποτε και ο καθένας μπορεί να έχει επιρροή πάνω σε κάτι ή κάποιον. Στην πραγματικότητα, ο καθένας έχει επιρροή σε κάποιο επίπεδο. Στα Social Media, ένας Influencer είναι κάποιος που έχει ένα στοχευμένο δίκτυο ακολούθων με κάποια ιδιότητα και όταν αλληλεπιδρά με το κοινό του, αυτό ακούει και αναλαμβάνει δράση ανάλογα. Οι Influencers μπορούν να έχουν 1 εκατομμύριο ή και 100 ακόλουθους στα Social. Το σημαντικό είναι να καταλάβετε ποιο είδος Influencer ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας.

Τι μπορείτε να περιμένετε από μια συνεργασία με έναν Influencer;

Όλα τα βασικά στοιχεία της επιχείρησης σας, όπως η ποιότητα της κατασκευής ιστοσελίδας σας ή η εμφάνιση σας στα Social Media μπορούν να συμβάλουν στο αποτέλεσμα που θα έχει μια συνεργασία σας με έναν Influencer. Οι υψηλές απαιτήσεις που αναμένετε να έχετε από μια τέτοια συνεργασία είναι φυσικό να υπάρχουν, αλλά καλό θα ήταν να μην οδηγείστε σε βιαστικά συμπεράσματα, καθώς πολλές φορές χρειάζεται και ένα διάστημα χρόνου προκειμένου να γίνουν αντιληπτά τα αποτελέσματα της προωθητικής σας ενέργειας.

Πώς χτίζετε στέρεες σχέσεις με Brand Ambassadors;

Τώρα που έχετε τους Brand Ambassadors σας, η επιτυχία έγκειται στις σχέσεις που χτίζετε μαζί τους. Ο σκοπός σας δεν είναι να τους πιέσετε ή απλά να τους χρησιμοποιήσετε γιατί έτσι, θα αδιαφορήσουν γρήγορα και το αποτέλεσμα δε θα είναι το αναμενόμενο. Θέλετε να τους ενδυναμώσετε, να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους ενημερώσετε ότι αυτή είναι μια σχέση με αμοιβαία υποστήριξη και κατανόηση.

Επειδή κάνουν κάτι για εσάς, θέλουν να βεβαιωθούν ότι και εσείς κάνετε κάτι για αυτούς. Αυτό θα μπορούσε να έχει τη μορφή χρημάτων, προϊόντων ή άλλων κινήτρων. Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να χαρίζεις προϊόντα ή ακόμη και να πληρώνεις ανθρώπους για να μιλάνε για σένα. Ό,τι κάνουν για εσάς θα απαιτήσει το χρόνο τους και ο χρόνος τους είναι χρήμα. Θα έχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα όταν εκτιμάτε τον χρόνο τους και τους αποζημιώνετε ανάλογα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε