Web Design
Πώς να βελτιστοποιήσετε το Mobile Website σας για καλύτερα ποσοστά Conversions

Πώς να βελτιστοποιήσετε το Mobile Website σας για καλύτερα ποσοστά Conversions

Αφού έχετε προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδων, έχετε παρατηρήσει ότι οι χρήστες κινητών απομακρύνονται από τo siteσας; Είτε προσπαθείτε να κάνετε τους χρήστες να εγγραφούν είτε να κάνουν κλικ στους συνδέσμους συνεργατών σας, ίσως αναρωτιέστε γιατί τα ποσοστά μετατροπών από κινητά είναι χαμηλά και τι μπορείτε να κάνετε για αυτό.

Εάν οι επισκέπτες αγνοούν την παρότρυνση για δράση (CTA), πιθανότατα πρέπει να βελτιστοποιήσετε την mobile έκδοση του website σας. Αυτό μπορεί να απαιτεί προσαρμογές των σελίδων και των στοιχείων για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη (UX) και, στη συνέχεια, την αύξηση των ποσοστών μετατροπών.

Γιατί πρέπει να βελτιστοποιήσετε το website σας για κινητά

Πολλοί χρήστες περιηγούνται στον Ιστό από τα κινητά τους τηλέφωνα. Στην πραγματικότητα, περισσότερο από το ήμισυ της διαδικτυακής κίνησης παγκοσμίως προέρχεται από κινητές συσκευές, ακολουθούμενες από υπολογιστές και tablet.

Αυτό το σχήμα υπογραμμίζει τη σημασία της ύπαρξης ενός website φιλικού προς κινητά. Αν και το website σας μπορεί να φαίνεται καλός στον φορητό υπολογιστή σας, η έκδοση για κινητά μπορεί να χρειάζεται λίγη προσαρμογή.

Πώς να βελτιστοποιήσετε το website για κινητά για καλύτερα ποσοστά μετατροπών

1. Παρακολουθήστε και αναλύστε την απόδοση του συνδέσμου σας

Ίσως θελήσετε να ξεκινήσετε προσδιορίζοντας τις περιοχές στο website σας που πρέπει να βελτιστοποιηθούν. Μπορείτε να το κάνετε παρακολουθώντας τις μετατροπές επισκεπτών. Αυτό θα σας δείξει ποιες σελίδες στο website σας οδηγούν σε αποτελέσματα και ποιες έχουν κακή απόδοση.

2. Βεβαιωθείτε ότι τα buttons είναι ορατά

Ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος βελτιστοποίησης του website σας είναι να διασφαλίσετε ότι όλα τα σημαντικά buttons είναι ορατά και προσβάσιμα. Οι επισκέπτες ενδέχεται να μην μπορούν να ολοκληρώσουν μια ενέργεια, όπως η εγγραφή στο Newsletter σας, εάν τα buttons είναι στο κάτω μέρος μιας σελίδας ή έχουν αποκλειστεί από άλλα στοιχεία.

Μπορεί να είναι μια έξυπνη ιδέα να αφιερώσετε λίγο χρόνο στην περιήγηση στο website σας για κινητά για να διασφαλίσετε ότι τα κουμπιά CTA στις φόρμες και τις σελίδες προϊόντων είναι εμφανή. Μπορεί επίσης να θέλετε να δώσετε προσοχή στα buttons "κλείσιμο" σε αναδυόμενα παράθυρα. Εάν οι αναγνώστες δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να απαλλαγούν από ένα αναδυόμενο παράθυρο, πιθανότατα θα εγκαταλείψουν το website σας.

3. Κρατήστε τις σελίδες σας απλές

Εάν θέλετε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση των χρηστών, είναι σημαντικό να σχεδιάζετε προσεγμένες και απλές σελίδες. Ένα περιποιημένο website μπορεί να αποβάλει τους επισκέπτες, ειδικά αν προσπαθούν να πλοηγηθούν στις σελίδες σας σε μικρές οθόνες.

Για παράδειγμα, οι σελίδες προορισμού σας δεν χρειάζεται να περιέχουν πολλές πληροφορίες. Μπορούν απλώς να περιλαμβάνουν το κύριο CTA και προσβάσιμους συνδέσμους που κατευθύνουν τους χρήστες σε άλλες σελίδες στο website σας ή στους λογαριασμούς σας στα Social Media.

4. Κάντε το περιεχόμενό σας πιο «εύπεπτο»

Εάν έχετε ένα blog στο website σας, είναι έξυπνο να βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας είναι «εύπεπτες». Αυτό θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες να διαβάσουν το περιεχόμενό σας και να ελέγξουν τις σχετικές αναρτήσεις. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε περισσότερα κλικ στους συνδέσμους συνεργατών που είναι ενσωματωμένοι στις σελίδες σας. Ένας τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι η χρήση λευκού χώρου. Η ύπαρξη μεγάλων τμημάτων κειμένου μπορεί να αποθαρρύνει τους χρήστες από το να διαβάσουν μια πλήρη ανάρτηση

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε