Τα conversions αποτελούν το επίκεντρο των περισσότερων επιχειρήσεων σήμερα καθώς χωρίς αυτά τα έσοδα μειώνονται και οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται.
Οι περισσότεροι διαφημιστές ανησυχούν για δύο κυρίως πράγματα, το Conversion Rate και την αύξηση του CPC. Το κύριο πρόβλημα ειδικότερα για τις μικρότερες επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν κάποιον ειδικό να διαχειριστεί την καμπάνια του digital marketing τους, είναι ότι μπορούν να χαθούν πολύ εύκολα σε ορολογίες όπως conversion code και conversion id ή pixel.
Εδώ θα ανακαλύψετε τους πιο απλούς τρόπους για την βελτιστοποίηση του conversion rate σας.
Χρησιμοποιήστε το remarketing ως εργαλείο βελτιστοποίησης του conversion rate
Το remarketing αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη βελτιστοποίηση του conversion rate καθώς επικεντρώνεται στο κοινό το οποίο βρέθηκε πολύ κοντά στην πραγματοποίηση κάποιας ενέργειας.
Βασίζεται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι χρήστες δεν καταφέρνουν να πραγματοποιήσουν κάποια ενέργεια στην πρώτη επίσκεψη τους μέσα στο website σας. Έτσι, εξοικονομείτε περισσότερο budget αλλά και χρόνο απ’ ότι εάν χρησιμοποιούσατε μία search ad για πρώτη φορά.
Ταυτίστε τα προϊόντα που διαφημίζετε με αντίστοιχα links στο website σας
Αυτή η τακτική, εκτός του ότι αυξάνει τα clicks προς το website σας βελτιώνει και το quality score σας. Το τελευταίο αποτελεί ένα δείκτη της απόδοσης της προηγούμενης καμπάνιας της εταιρίας σας αλλά και ένα τρόπο πρόβλεψης των μελλοντικών. Εκτός αυτού, η Google έχει δηλώσει επίσημα ότι χρησιμοποιεί το quality score για να βαθμολογήσει τη καμπάνια σας, όσο πιο αποτελεσματική θεωρηθεί τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα φέρει και τόσο λιγότερο budget θα χρειαστεί για να τρέξει.
Πρακτικές για τη βελτιστοποίηση του click-through rate
Το Click-Through Rate είναι μια αναλογία που δείχνει πόσο συχνά οι χρήστες βλέπουν και, στη συνέχεια, κάνουν click στις διαφημίσεις σας. Όσο περισσότερα άτομα κάνουν click στη διαφήμισή σας και επισκέπτονται την αντίστοιχη σελίδα στο website σας, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε τελικά να τους μετατρέψετε σε πελάτες.
Ως αποτέλεσμα, όσο περισσότερο βελτιώσετε το conversion rate στα Google Ads τόσο περισσότερο θα επωφεληθείτε από εκείνους που απλώς δημιουργούν πολλές παραλλαγές των ίδιων διαφημίσεων. Ακολουθούν μερικές συμβουλές:
Εφαρμόστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά
Χρησιμοποιήστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά για να αποκλείσετε την εμφάνιση της διαφήμισής σας σε συγκεκριμένες παραλλαγές του όρου αναζήτησης.
Υπάρχουν τόσες πολλές μελέτες περιπτώσεων όπου το όφελος από την εφαρμογή αρνητικών λέξεων-κλειδιών είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση. Γενικά το καθαρό όφελος από τη χρήση αρνητικών λέξεων-κλειδιών είναι 1) η αύξηση του CTR, 2) η μείωση του CPC και 3) η ενισχυμένη απόδοση της επένδυσής σας.
Κερδίστε περισσότερα εστιάζοντας στον πελάτη
Το marketing περιεχομένου βασίζεται στο γεγονός ότι γνωρίζετε τον ιδανικό πελάτη σας και στη συνέχεια, δημιουργείτε περιεχόμενο που του αρέσει.
Εάν πρόκειται να τρέξετε διαφημίσεις στην Google, κατανοήστε ότι χρειάζεστε 3 στοιχεία για να διασφαλίσετε την επιτυχία σας. Οι διαφημίσεις σας πρέπει να έχουν το σωστό μήνυμα, να στοχεύουν το σωστό άτομο και να εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή. Αυτό προκύπτει με ενέργειες μετατροπής που όλοι αναζητούμε.