Web Design
Πώς να αυξήσετε το Reach των αναρτήσεων σας στο Facebook

Πώς να αυξήσετε το Reach των αναρτήσεων σας στο Facebook

Το μέσο οργανικό Reach για μια ανάρτηση στο Facebook είναι το 5,2% των συνολικών likes σε μια σελίδα. Αλλά αν δεν χρησιμοποιείτε ενεργά την πλατφόρμα και δεν υπάρχει μεγάλη αλληλεπίδραση σε αυτά που δημοσιεύετε, αυτό το ποσοστό είναι ακόμη χαμηλότερο.

Η παρουσία στα Social Media, ειδικά στο Facebook, μαζί με την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να δώσει μια τεράστια ώθηση στην επιχείρησή σας.

Τι ακριβώς είναι το Facebook Reach;

Το "Reach" αναφέρεται στο πόσοι άνθρωποι είδαν μια δημοσίευση που μοιραστήκατε. Και όταν το Reach είναι οργανικό, σημαίνει ότι δεν οφείλεται σε επι πληρωμή προώθηση. Το οργανικό Reach είναι η έκθεση που η ανάρτηση έλαβε εντελώς από μόνη της.

Κάθε τόσο, γίνονται αλλαγές στον αλγόριθμο που μπορεί να δυσκολέψουν την αύξηση της προσέγγισης χρηστών στο Facebook. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι έξυπνο να παραμένετε ενημερωμένοι για το τι επιλέγει το Facebook ως προτεραιότητα να παρουσιάζει στο Feed των χρηστών του.

Πώς να αυξήσετε το Facebook Reach για τις αναρτήσεις σας

Πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου

Ενώ μπορεί να επιφέρει αποτελέσματα να δημοσιεύετε δοκιμασμένους τύπους περιεχομένου, θα ήταν επίσης προς το συμφέρον σας να πειραματιστείτε και να δοκιμάσετε νέα πράγματα.

Όταν δοκιμάζετε διαφορετικά είδη περιεχομένου, θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε και να δείτε τι πραγματικά αντηχεί στο κοινό σας. Μπορείτε, για παράδειγμα, να κοινοποιείτε τις αναρτήσεις του Blog σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες αναρτήσεις σύμφωνα με αυτά που τους αρέσουν και με βάση αυτό που προωθεί την περισσότερη αλληλεπίδραση των χρηστών.

Βρείτε ποια χρονική στιγμή είναι ιδανικότερη για ανάρτηση περιεχομένου

Tο καλύτερο χρονικό πλαίσιο για να δημοσιεύσετε στο Facebook είναι μεταξύ 9 π.μ. - 1 μ.μ. την Τρίτη, την Τετάρτη και την Παρασκευή. Η χειρότερη μέρα για δημοσιεύσετε είναι το Σάββατο. Ενώ αυτά τα στατιστικά πρέπει να λαμβάνετε υπόψη κατά τη δημιουργία ενός προγράμματος δημοσίευσης, η εκτέλεση ορισμένων δικών σας δοκιμών είναι εξίσου σημαντική.

Ο λόγος για αυτό είναι επειδή το κοινό σας είναι διαφορετικό και μοναδικό. Έτσι θα θέλετε να δοκιμάσετε μερικούς χρόνους δημοσίευσης και να δείτε ποια είναι τα καλύτερα αποτελέσματα για εσάς.

Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να προγραμματίζετε 10 δημοσιεύσεις την ημέρα για τη σελίδα σας στο Facebook. Στην πραγματικότητα, συνιστάται να δημοσιεύετε μία φορά την ημέρα και όχι περισσότερες από δύο φορές. Μία ανάρτηση είναι ιδανική για να βρίσκεστε στο feed του κοινού σας και διατηρήσετε τον λογαριασμό σας ενεργό για τον αλγόριθμο του Facebook.

Εστίαση στην αλληλεπίδραση με τους χρήστες

Μια έξυπνη στρατηγική κατά την ανάρτηση περιεχομένου είναι να ενθαρρύνετε τους χρήστες να αφήσουν ένα σχόλιο. Μπορείτε να κάνετε μια ερώτηση ή να τους καλέσετε να μοιραστούν τις σκέψεις τους μαζί σας. Όταν απαντούν, αφιερώστε χρόνο για να τους απαντήσετε. Το κοινό σας θα είναι ευχαριστημένο γιατί δείχνει ότι του δίνετε προσοχή και αυτό θα αρέσει και στον αλγόριθμο του Facebook.

Εάν είστε πρόθυμοι να επενδύσετε κάποια χρήματα σε διαφημίσεις στο Facebook, μπορείτε να αποκτήσετε πολύ μεγαλύτερη έκθεση και αλληλεπίδραση στο περιεχόμενο που μοιράζεστε. Εξάλλου, σας δίνει την ευκαιρία να βρεθείτε μπροστά στα 2,14 δισεκατομμύρια άτομα στο διαφημιστικό κοινό της πλατφόρμας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε