Web Design
Πώς να αυξήσετε την οργανική σας απήχηση στο Facebook;

Πώς να αυξήσετε την οργανική σας απήχηση στο Facebook;

Το marketing οργανικής προσέγγισης ενδέχεται να μην είναι τόσο εύκολο όσο ήταν κάποτε.

Ωστόσο, όταν γίνεται προσεκτικά και μεθοδικά, το marketing οργανικής προσέγγισης Facebook εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας στο internet.

Εξακολουθεί να ισχύει το Organic Reach στο Facebook;

Η σύντομη απάντηση είναι ναι.

Παρόλο που η οργανική προσέγγιση χρηστών του Facebook έχει μειωθεί σε όλες τις πλατφόρμες social media - ειδικά στο Facebook - μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη συνολική διαφημιστική στρατηγική σας στο Facebook.

Αλλά μπορεί να αναρωτιέστε: Δεν μπορώ απλώς να πληρώσω το Facebook για να λάβω τα ίδια αποτελέσματα;

Το κρίσιμο πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις προορίζονται συνήθως να προσελκύσουν άτομα. Χρειάζεστε ακόμη μια συνεπή ροή ποιοτικού οργανικού περιεχομένου στο Facebook για να μετατρέψετε αυτούς τους χρήστες σε πιστούς πελάτες σας.

Έχοντας αυτό κατά νου, ακολουθούν έξι βασικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη βελτίωση της προσέγγισης χρηστών στο Facebook. 

Ξεκινήστε με τα βασικά

Ακούγεται προφανές, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό. 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις πιο προηγμένες τεχνικές στο Facebook, αλλά εάν δεν δημιουργήσετε αναρτήσεις υψηλής ποιότητας και ακολουθήστε τις οδηγίες του Facebook, δεν θα έχει σημασία.

Ποιο όμως θεωρείται καλό περιεχόμενο; 

Σύμφωνα με το Facebook, το καλό περιεχόμενο προσελκύει, εκπαιδεύει ή ενθουσιάζει τους αναγνώστες σας. Στην ιδανική περίπτωση, κάνει και τα τρία.

Πριν ξεκινήσετε την ανάρτηση, φροντίστε να διαβάσετε και να κατανοήσετε τα πρότυπα κοινότητας του Facebook. Φροντίστε να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στο απαράδεκτο περιεχόμενο, ώστε να γνωρίζετε πού σχεδιάζονται οι γραμμές στο Facebook, όσον αφορά το τι είναι αποδεκτό και τι δεν είναι.

Μελετήστε τον αλγόριθμο του Facebook και βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας γι' αυτό

Για να προσδιορίσει τι θέλουν να δουν οι χρήστες, το Facebook χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να ταξινομήσει τις τρέχουσες αναρτήσεις στο feed τους. 

Η κατανόηση αυτού του συστήματος μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο την οργανική σας προσέγγιση στο Facebook, καθώς οι αναρτήσεις σας εμφανίζονται συχνότερα σε περισσότερα feeds. 

Δημιουργία content video με δυνατότητα κοινοποίησης

Τα video μπορεί να μην είναι τόσο εύκολο να γίνουν όσο οι βασικές αναρτήσεις με εικόνα, αλλά τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι έχουν μεγαλύτερη αφοσίωση και κοινοποιούνται συχνότερα. Στην πραγματικότητα, το μέσο ποσοστό αφοσίωσης σε ένα video είναι 0,26% σε σύγκριση με τη μέση αφοσίωση όλων των αναρτήσεων, δηλαδή 0,18%.

Τα video δεν είναι μόνο καλά για αφοσίωση, αλλά και για την προώθηση των προϊόντων σας και των υπηρεσιών σας.

Δημιουργήστε οργανικά video για να προσελκύσετε νέα άτομα , να τους παρουσιάσετε τα προϊόντα σας και να δείξετε την αξία τους. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το Facebook, το 48% των χρηστών που συμμετείχαν σε μια έρευνα ισχυρίστηκαν ότι αγόρασαν ένα προϊόν αφού παρακολούθησαν ένα video στο Facebook.

Ευτυχώς, είναι πιο εύκολο από ποτέ να δημιουργείτε video με επαγγελματική εμφάνιση στο Facebook, ακόμη και για άτομα που δεν έχουν εμπειρία στον τομέα.

Προγράμματα δημιουργίας video σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε εύκολα κινούμενα video που φαίνονται επαγγελματικά χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Δημοσιεύστε τακτικά και σε επιλεγμένες ώρες

Όταν δημοσιεύετε στο Facebook μπορεί να είναι εξίσου σημαντικό με αυτό που δημοσιεύετε. Βελτιώστε τα οργανικά αποτελέσματα προσέγγισης σκεπτόμενοι πότε και πόσο συχνά δημοσιεύετε.

Πρώτα πρέπει να σκεφτείτε πόσο ποιοτικό περιεχόμενο μπορείτε να κάνετε κάθε εβδομάδα.Ο αλγόριθμος του Facebook δίνει προτεραιότητα σε περιεχόμενο που λαμβάνει αντιδράσεις και σχόλια. Η δημιουργία αυτού του ελκυστικού περιεχομένου απαιτεί χρόνο και ενέργεια, οπότε λάβετε υπόψη το εύρος ζώνης σας και σχεδιάστε ανάλογα.

Στην πραγματικότητα, ο καλύτερος χρόνος για να δημοσιεύσετε εξαρτάται από το κοινό σας.

Μπορείτε να καταλάβετε τις πιο επιτυχημένες στιγμές για να δημοσιεύσετε για το brand σας ακολουθώντας τα παρακάτω: 

  • Χρήση του Facebook Analytics
  • Κάνοντας κάποιες δοκιμές A / B
  • Έλεγχος πότε δημοσιεύονται οι ανταγωνιστές σας

Δημιουργήστε ένα πιστό κοινό 

Το πιστό κοινό είναι οι άνθρωποι που αγαπούν καθημερινά το προϊόν σας και το υποστηρίζουν στο Facebook. Αυτά τα άτομα είναι κρίσιμα επειδή θα μοιράζονται, θα σχολιάζουν και θα αλληλεπιδρούν με τις αναρτήσεις σας. Αυτή η αλληλεπίδραση βοηθά τον αλγόριθμο του Facebook να δει ότι αυτή η ανάρτηση είναι κάτι που οι άνθρωποι βρίσκουν ενδιαφέρον, και έτσι ο αλγόριθμος είναι πιο πιθανό να το προβάλει πιο συχνά και στα feeds άλλων ατόμων στο Facebook. 

Μην φοβάστε να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό

Μην βασίζεστε μόνο σε δοκιμασμένες και αληθινές στρατηγικές. Πειραματιστείτε με το οργανικό περιεχόμενο Facebook για να δείτε πώς αντιδρά το κοινό σας σε αυτό.

Μπορεί να επιτύχετε το σωστό περιεχόμενο που θα κάνει το κοινό σας να μοιράζεται και να αλληλεπιδρά ακόμα περισσότερο με το περιεχόμενό σας.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε