Web Design
Πώς να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με τα LinkedIn Ads

Πώς να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με τα LinkedIn Ads

Ενώ η πληρωμένη διαφήμιση στο Facebook είναι μια πολύ δημοφιλής επιλογή, ένα social media που δεν λαμβάνει την προσοχή που του αξίζει και το οποίο έχει πολλές δυνατότητες να προσελκύσει πελάτες και πωλήσεις, είναι το LinkedIn.

Το LinkedIn πρόκειται για μία πλατφόρμα που χρησιμοποιείται, ως επί το πλείστων, από επαγγελματίες. Αυτή η πλατφόρμα είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να διαφημίζουν οι επιχειρήσεις τα προϊόντα, τις υπηρεσίες τους, τα συνέδρια, τα online σεμινάριά τους και άλλα, μπροστά σε ένα targeted-audience. Επιπλέον το LinkedIn είναι πολύ χρήσιμο στη δημιουργία δυνητικών πελατών.

Σε αντίθεση με το Facebook όμως, οι περισσότεροι χρήστες του LinkedIn δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν αμέσως. Λάβετε λοιπόν τα στοιχεία επικοινωνίας τους και παρακολουθείστε την πώληση να πραγματοποιείται αργότερα.

Παρότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LinkedIn ως έναν τρόπο για να κάνετε προσωπικές συνδέσεις, να αναπτύξετε σχέσεις και να μετατρέψετε αυτές τις σχέσεις σε πωλήσεις, σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πως να διαφημίσετε την επιχείρησή σας μέσω του LinkedIn για να αυξήσετε τις αγορές και την αφοσίωση του κοινού. 

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις LinkedIn

Eπειδή το LinkedIn είναι αυστηρά επαγγελματική πλατφόρμα, μπορείτε να βρεθείτε μπροστά σε ένα πολύ στοχευμένο κοινό που θα είναι πιο δεκτικό στις προτάσεις που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις έναντι άλλων social media. Σύμφωνα με τον ιστότοπο του LinkedIn:

  1. 610 εκατομμύρια επαγγελματίες χρησιμοποιούν το LinkedIn
  2. 4 στα 5 μέλη του LinkedIn λαμβάνουν επιχειρηματικές αποφάσεις
  3. Τα μέλη του LinkedIn έχουν 2 φορές την αγοραστική δύναμη του μέσου κοινού που βρίσκεται online 

LinkedIn Text Ads

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε με τα LinkedIn Ads. Οι διαφημίσεις με κείμενο προβάλλονται είτε μέσω πληρωμής ανά κλικ είτε κόστους ανά εμφάνιση και στοχεύουν μόνο το επιλεγμένο σας κοινό.

Στις διαφημίσεις με κείμενο, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου μερικές βέλτιστες πρακτικές:

  • Συμπεριλάβετε μία εικόνα
  • Χρησιμοποιήστε μια ισχυρή παρότρυνση για δράση
  • Να είστε πολύ συγκεντρωμένοι στη στόχευσή σας
  • Μιλήστε απευθείας στο κοινό σας
  • Χρησιμοποιήστε δοκιμές A / B για να μάθετε τις καλύτερες επιδόσεις

LinkedIn Sponsored Content

Αυτή η μορφή σάς επιτρέπει να τοποθετείτε τις διαφημίσεις περιεχομένου σας στην αρχική σελίδα του LinkedIn και πιο συγκεκριμένα στη "ροή" του κοινού σας και είναι ορατή σε οποιαδήποτε συσκευή, έτσι ώστε κάθε δυνητικός πελάτης σας να μπορεί να το δει.

LinkedIn Sponsored InMail

Όσον αφορά τα LinkedIn Ads, αυτή είναι μια πολύ στοχευμένη μορφή. Μπορείτε να στείλετε πιθανό περιεχόμενο απευθείας μέσω του messenger του LinkedIn. Αυτός είναι ένας ιδανικός τρόπος για να αυξήσετε τις εγγραφές σε online σεμινάρια ή ζωντανές εκδηλώσεις ή να στείλετε υπερ-στοχευμένες διαφημίσεις προϊόντων και υπηρεσιών.

LinkedIn Display Ads

Με αυτές τις διαφημίσεις, μπορείτε να στοχεύσετε πολύ συγκεκριμένες αγορές. Και αυτές οι διαφημίσεις LinkedIn θα εμφανίζονται σε σελίδες LinkedIn με υψηλή επισκεψιμότητα, καθιστώντας πιο πιθανό για το target-audience σας να τις δει.

LinkedIn Dynamic Ads

Οι δυναμικές διαφημίσεις είναι εξαιρετικά εξατομικευμένες, γεγονός που τις καθιστά πολύ αποτελεσματικές, καθώς υπάρχουν πολλές πιθανότητες να στοχεύσετε πολύ πιο συγκεκριμένα το κοινό που ενδιαφέρεται για την επιχείρησή σας και για τα προϊόντα σας. 

Τρόποι για να αποκτήσετε περισσότερα αποτελέσματα από τις διαφημίσεις σας στο LinkedIn

Όπως με κάθε προσπάθεια διαφήμισης ή marketing, θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το λογαριασμό σας με τις διαφημίσεις σας στο LinkedIn. Ακολουθούν μερικές συμβουλές:

  • Οι διαφημίσεις σας στο LinkedIn πρέπει να σχετίζονται με τον κλάδο και τα άτομα που προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Βεβαιωθείτε ότι η περιγραφή σας, οι εικόνες ή οι φωτογραφίες ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο των διαφημίσεων σας είναι κατάλληλα. 
  • Δώστε προσοχή στη στόχευση. Το LinkedIn προσφέρει μια ποικιλία εργαλείων για να βεβαιωθείτε ότι μόνο τα σωστά άτομα θα βλέπουν τα μηνύματά σας, με βάση πολλούς παράγοντες.
  • Μαζί με αυτό, θα πρέπει να παρακολουθείτε στενά την απόδοση των διαφημίσεών σας ώστε να τις βελτιστοποιείτε και να αποκτήσετε καλύτερα αποτελέσματα. 
Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε