Το internet αποτελεί ολοένα και μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας, τόσο πολύ που ο online κόσμος έχει γίνει ένας από τους κυρίαρχους τρόπους που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις, κάνουν έρευνα αγοράς και αποφασίζουν για τις αγορές τους.
Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι το website της επιχείρησής σας μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στις πωλήσεις και στα έσοδά σας.
Τα websites προσφέρουν νέες ευκαιρίες πωλήσεων
Η ύπαρξη ενός website έχει γίνει απαραίτητη εξαιτίας των απαιτήσεων που έχει αποκτήσει ο χρήστης σήμερα.
Χωρίς website, είναι πολύ δύσκολο να δημιουργήσετε την εμπιστοσύνη που χρειάζεστε για να είστε μια επιτυχημένη επιχείρηση. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι το website σας υπάρχει μόνο για να σας χαρίσει προβολές από τους χρήστες, αλλά μπορεί πραγματικά να προσφέρει μεγάλη αξία στην επιχείρησή σας.
Το website αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αύξησης των πωλήσεών σας. Αυτό συμβαίνει γιατί με ένα website μπορείτε:
Τρόποι αύξησης των πωλήσεων μέσω ενός website
Το SEO είναι το κλειδί
Οι μηχανές αναζήτησης ταξινομούν τα websites στα αποτελέσματα της αναζήτησης με βάση τα πιο σημαντικά κριτήρια όπως το SEO. Η σωστή χρήση του λοιπόν είναι απαραίτητη εάν θέλετε οι χρήστες να βρίσκουν εύκολα το website σας και επακολούθως και εσάς.
Βελτιστοποίηση για κινητά
Το κινητό γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής τρόπος πρόσβασης στο internet γι’ αυτό και το website σας πρέπει να είναι και mobile - friendly. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να παρέχετε μία εξαιρετική εμπειρία στον χρήστη, καθώς αυτός πλοηγείται στο website σας.
Προσφέρετε καλύτερη υποστήριξη στους πελάτες σας
Ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε εύκολα να χάσετε πελάτες είναι να μην τους παρέχετε το αναμενόμενο support όταν αυτοί είναι μπερδεμένοι ή έχουν ερωτήσεις. Χωρίς αυτήν την υποστήριξη, οι δυνητικοί πελάτες σας θα μπορούσαν να γίνουν απλά ένα άλλο στατιστικό στοιχείο του ποσοστού εγκατάλειψης.
Χρησιμοποιείστε CTA και προσφορές για να κερδίσετε τον χρήστη
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του χρήστη και να αυξήσετε τις πιθανότητες να ολοκληρώσει μία αγορά.
Είναι αρκετά συνηθισμένη πρακτική να χρησιμοποιείτε αναδυόμενες προσφορές και CTA όταν οι επισκέπτες βρίσκονται στο website σας, αλλά προσπαθήστε να μην το παρακάνετε. Εάν οι χρήστες λάβουν έναν καταιγισμό πληροφοριών ταυτόχρονα, υπάρχει κίνδυνος να φύγουν.
Το πιο σημαντικό που δεν πρέπει να ξεχνάτε είναι ότι πρέπει να εστιάσετε στον χρήστη και πως θα βελτιώσετε την εμπειρία του. Ανεξάρτητα από τις αλλαγές που θέλετε να κάνετε, έχετε πάντα υπόψη σας τι αντίκτυπο θα προκαλέσει αυτό στον χρήστη. Πριν λάβετε οποιαδήποτε απόφαση θα πρέπει να ρωτάτε τον εαυτό σας "Αυτό θα κάνει τη ζωή μου πιο εύκολη;". Αυτός είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το website σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις για την επιχείρησή σας.