Web Design
οφέλη  Content Marketing ιστοσελίδων και e-shops

Ποια είναι τα οφέλη του Content Marketing ιστοσελίδων και e-shops

Ο κλάδος του Digital Marketing έχει γίνει αρκετά ανταγωνιστικός και δεν αρκεί πλέον μόνο η κατασκευή ιστοσελίδων. Μέχρι τώρα, έχετε ακούσει για το Content Marketing, αλλά αν δεν έχετε επενδύσει ακόμα σε αυτό, μπορεί να είναι επειδή είστε δύσπιστοι για τα μακροπρόθεσμα οφέλη.

Ποια είναι λοιπόν τα οφέλη;

1. Περισσότερο περιεχόμενο. Μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή παρατήρηση, αλλά περισσότερος χρόνος που αφιερώνεται στο Content Marketing σημαίνει ότι θα έχετε περισσότερο περιεχόμενο στο website σας. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες σας θα έχουν περισσότερους λόγους να παραμείνουν, περισσότερες ευκαιρίες να εξοικειωθούν με την εταιρεία σας και περισσότερη εμπιστοσύνη, κάτι που θα οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών.

2. Μεγαλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης. Κάθε νέα ανάρτηση που προσθέτετε στο blog σας είναι μια άλλη σελίδα που η Google πρόκειται να ευρετηριάσει. Οι περισσότερες σελίδες δεν συσχετίζονται πάντα με περισσότερη επισκεψιμότητα αναζήτησης, αλλά η ευρετηρίαση σελίδων μεγαλύτερης ποιότητας μπορεί να σας δώσει περισσότερες ευκαιρίες κατάταξης για περισσότερα ερωτήματα αναζήτησης. Εάν στοχεύετε μεγάλες λέξεις-κλειδιά και θέματα που αναζητούν συχνά οι χρήστες σας, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να εμφανιστείτε για αυτές τις αναζητήσεις με το αρχείο πληροφοριών σας.

3. Ανώτερη αρχή τομέα. Η σύνταξη περισσότερου περιεχομένου υψηλότερης ποιότητας θα αυξήσει την αντιληπτή τεχνογνωσία, την εξουσία, τη συνάφεια και την εμπιστοσύνη του website σας. Εάν αυτό το περιεχόμενο κερδίζει περισσότερους εισερχόμενους συνδέσμους από εξωτερικές πηγές, η εξουσία τομέα του website σας θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Μια υψηλότερη αρχή τομέα συσχετίζεται ισχυρά με υψηλότερες κατατάξεις αναζήτησης, επομένως όσο πιο ποιοτικό περιεχόμενο παράγετε, τόσο περισσότερη ορατότητα οργανικής αναζήτησης θα κερδίσετε σε όλους τους τομείς του ιστότοπού σας.

4. Περισσότερη κίνηση παραπομπών. Αυτό εξαρτάται από τη δέσμευσή σας στο τμήμα δημοσίευσης επισκέπτη της στρατηγικής περιεχομένου σας. Όταν συνεισφέρετε σε εξωτερικές δημοσιεύσεις ως επισκέπτης, θα έχετε την ευκαιρία να συνδεθείτε ξανά στο website σας. Κάντε το σε έναν σχετικό, έγκυρο ιστότοπο με υψηλή επισκεψιμότητα και μια ανάρτηση επισκέπτη θα μπορούσε να σας κερδίσει χιλιάδες νέους επισκέπτες στο website σας.

5. Περισσότερη κοινωνική επισκεψιμότητα (και Followers!). Συνδέστε το περιεχόμενό σας στις πλατφόρμες Social Media σας για αυξημένη έκθεση. Εάν το κάνετε αυτό, περισσότεροι χρήστες θα βλέπουν και θα διαβάζουν το υλικό σας -- επιπλέον, οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν το περιεχόμενό σας με τους φίλους και τους ακολούθους τους, αυξάνοντας σημαντικά τον κύκλο των ακολούθων σας. Με την πάροδο του χρόνου, θα κερδίζετε όλο και περισσότερους ακόλουθους για την εταιρεία σας στα Social Media και ως αποτέλεσμα περισσότερη επισκεψιμότητα.

6. Αυξημένη δυνατότητα μετατροπής. Οι πρωταρχικοί σας στόχοι με το περιεχόμενο είναι να δεσμεύσετε, να ενημερώσετε, να βοηθήσετε και να προσδώσετε αξία στους αναγνώστες σας. Αφού το φροντίσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε χώρο που απομένει για να παρουσιάσετε ένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Εάν το κάνετε με διακριτικότητα, μπορείτε εύκολα να αυξήσετε τον αριθμό των μετατροπών που λαμβάνετε. Απλώς να θυμάστε ότι η λέξη-κλειδί εδώ είναι "με διακριτικότητα" -- μην μετατρέπετε το περιεχόμενό σας σε διαφήμιση.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε