Web Design
Οφέλη από τη χρήση ενός Chatbot στην ιστοσελίδα σας

Οφέλη από τη χρήση ενός Chatbot στην ιστοσελίδα σας για την εξατομίκευση των εμπειριών κοινού

Σήμερα, η σημασία και τα οφέλη από την ιεράρχηση της εμπειρίας χρηστών(CX) είναι ξεκάθαρα: οι λιανοπωλητές έχουν δει άμεσες αυξήσεις πωλήσεων και έχουν ενισχύσει την αφοσίωση των χρηστών προσαρμόζοντας τα μηνύματα και την προσέγγιση στον χρήστη. Από την πλευρά του κοινού, οι εξατομικευμένες εμπειρίες μπορούν να αποφασίσουν αν θα αγοράσουν ή όχι ένα προϊόν και πόσα θα ξοδέψουν.

Το 49% του κοινού αναφέρεται ότι πραγματοποίησε παρορμητικές αγορές μετά τη λήψη μιας πιο εξατομικευμένης διαδικτυακής εμπειρίας.

Ένα πολύγλωσσο chatbot παρέχει στους online αγοραστές ζωντανή συνομιλία και αυτοματοποιημένη υποστήριξη στη γλώσσα που προτιμούν. Για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε πολλές γεωγραφικές περιοχές ή περιοχές με πολλές ομιλούμενες γλώσσες, οι δυνατότητες πολυγλωσσικής συνομιλίας είναι απαραίτητη.

Οι εταιρείες μπορούν να εφαρμόσουν πολυγλωσσική συνομιλία με διάφορους τρόπους: μπορούν να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό chatbot για κάθε γλώσσα που υποστηρίζουν, να χρησιμοποιήσουν τη μετάφραση Google ή να συνεργαστούν με μια πλατφόρμα συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης που έχει ενσωματωμένες πολυγλωσσικές δυνατότητες.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός πολύγλωσσου chatbot

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους εσείς και η ομάδα σας θα πρέπει να σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πολύγλωσσο chatbot, ειδικά εάν έχετε ένα υπάρχον ή προγραμματισμένο διεθνές αποτύπωμα.

1. Ενισχύστε την αφοσίωση του κοινού

Πόσο πιθανό είναι να ασχοληθείτε με κάποιον αν και οι δύο δεν μιλάτε την ίδια γλώσσα; Ακριβώς.

Το ίδιο ισχύει μεταξύ εταιρειών και πιθανών χρηστών. Το νούμερο ένα πλεονέκτημα της στροφής σε πολύγλωσση ζωντανή συνομιλία είναι ότι δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία για τον χρήστη σας και ενισχύει την αφοσίωση. Προσαρμόζοντας τη γλώσσα επικοινωνίας που προτιμούν, οι χρήστες μπορούν να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται γρηγορότερα, γεγονός που προσφέρει καλύτερη εμπειρία αγορών.

2. Αυξήστε τις δυνατότητες πωλήσεων

Δεν είναι μυστικό ότι μια εξατομικευμένη πινελιά βοηθά να κερδίσετε και να διατηρήσετε περισσότερο κοινό. Στην πραγματικότητα, ένα τεράστιο 80% των αγοραστών είναι πιο πιθανό να κάνει μια αγορά από εταιρείες που προσφέρουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο κατάστημα ή το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας πολυγλωσσικής συνομιλίας στη στρατηγική επικοινωνίας του κοινού σας, εσείς και η ομάδα σας μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή τη δυναμική όχι μόνο απαντώντας στις ερωτήσεις των χρηστών στη μητρική τους γλώσσα αλλά και προσφέροντάς τους σχετικές προτάσεις προϊόντων.

3. Ενισχύστε την αφοσίωση του κοινού

Εσείς και η ομάδα σας γνωρίζετε ότι ενώ η προσέλκυση νέων χρηστών είναι πάντα κορυφαία προτεραιότητα, είναι εξίσου σημαντικό να καλλιεργείτε καλές σχέσεις με το υπάρχον κοινό σας. Η πολύγλωσση συνομιλία μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αφοσίωσης των χρηστών, ενισχύοντας πλουσιότερες συνδέσεις μεταξύ κοινού, των τοπικών καταστημάτων και των αντιπροσώπων υποστήριξης και πωλήσεων.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media, βάση για την καμπάνια σας αποτελεί η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε