Web Design
Ποια είναι τα διαφορετικά είδη διαφημίσεων στο Facebook και ποια είναι η χρήση τους

Ποια είναι τα διαφορετικά είδη διαφημίσεων στο Facebook και ποια είναι η χρήση τους

Οι διαφημίσεις σας στο Facebook δεν έχουν καλή απόδοση; Έχετε σκεφτεί τη χρήση διαφορετικών τύπων διαφημίσεων στο Facebook;

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πώς να επιλέξετε την καλύτερη διαφήμιση στο Facebook για τους επιχειρηματικούς σας στόχους και γιατί η επιλογή σας έχει σημασία μακροπρόθεσμα για την επιχείρησή σας. 

Ο τύπος διαφήμισης Facebook που επιλέγετε καθοδηγεί τον αλγόριθμο διαφημίσεων του Facebook

Όταν ξεκινάτε μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, φυσικά θέλετε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με δεδομένο τον προϋπολογισμό, την προσφορά και το κοινό -στόχο. Η πλατφόρμα διαφημίσεων του Facebook έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να το κάνετε αυτό, αλλά πρέπει να κατευθύνετε τον αλγόριθμο στη σωστή κατεύθυνση.

Κατά τον προσδιορισμό της προβολής της διαφήμισής σας σε έναν δεδομένο χρήστη, ο αλγόριθμος διαφημίσεων του Facebook λαμβάνει υπόψη πολλούς παράγοντες:

  • Τη bidding strategy
  • Τη ποιότητα της διαφήμισής σας
  • Εκτιμώμενα ποσοστά ενεργειών

Εάν δημιουργήσετε μια διαφήμιση βίντεο, για παράδειγμα, ο αλγόριθμος διαφημίσεων Facebook θα έχει την τάση να την προβάλλει σε άτομα που συνήθως παρακολουθούν ή ασχολούνται με βίντεο. Αυτό
ακούγεται πολύ ιδανικό αν ο στόχος σας είναι να προσελκύσετε την προσοχή μέσω προβολών βίντεο.

Πώς να αντιστοιχίσετε τον επιχειρηματικό σας στόχο με τον σωστό τύπο διαφήμισης στο Facebook

Η πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων Facebook  διαθέτει περίπου δώδεκα διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες σας, αλλά μερικοί είναι διαθέσιμοι μόνο για επιλεγμένους στόχους καμπάνιας. Κάθε μια έχει μοναδικά χαρακτηριστικά και προσφέρει πολύτιμες ευκαιρίες για σύνδεση με ένα συγκεκριμένο κοινό -στόχο. Ακολουθούν οι πιο συχνοί τύποι διαφήμισεων:

Image Ads

Συνήθως ο πιο απλός στην εμφάνιση και ο πιο γρήγορος στην παραγωγή, αυτός ο τύπος διαφήμισης στο Facebook διαθέτει μία μόνο εικόνα, η οποία μπορεί να είναι είτε φωτογραφία είτε κάποιο γραφικό.
Η εικόνα σας μπορεί επίσης να περιλαμβάνει κείμενο για να ενισχύσει το μήνυμά σας ή να μοιραστείτε επιπλέον πληροφορίες.Η πλατφόρμα διαφημίσεων Facebook επιτρέπει διαφημίσεις με εικόνα για σχεδόν κάθε στόχο καμπάνιας.

Ωστόσο, αυτός ο τύπος διαφήμισης λειτουργεί συχνά καλύτερα όταν σκοπεύετε να στοχεύσετε άτομα στο στάδιο awareness ή αν έχετε στόχο να αυξήσετε τα ποσοστά επισκεψιμότητας στο website σας.

Slideshow Ads

Λίγο πιο περίπλοκες από τις διαφημίσεις με εικόνα, τα slideshow ads του Facebook περιλαμβάνουν πολλά δημιουργικά, καθώς και προαιρετικό ήχο. Με τα slideshow ads, μπορείτε ουσιαστικά να “ζωντανεύετε” ακίνητες εικόνες, οι οποίες μπορούν προσελκύσετε περισσότερο την προσοχή στην καμπάνια σας.

Video Ads

Τα Facebook Video Ads έχουν τη δύναμη να μεταφέρουν περίπλοκες πληροφορίες και να λένε περίπλοκες ιστορίες. Αν θέλετε πραγματικά να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας και να το κάνετε
να ενδιαφέρεται για την επιχείρηση, το προϊόν ή την υπηρεσία σας, ένα Video Ad είναι μια έξυπνη λύση.

Story Ads

Με περίπου 500 εκατομμύρια χρήστες, τα Facebook Stories προσφέρουν πολλές ευκαιρίες για να συνδεθείτε με τις προοπτικές με πιο δημιουργικούς και ελκυστικούς τρόπους. Στην πραγματικότητα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η διαφήμισή σας να εμφανίζεται αυτόματα στα Stories εάν η καμπάνια σας χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένες τοποθετήσεις.

Carousel Ads

Ένα Carousel Ad δεν είναι η μόνη επιλογή σας για την αφήγηση μιας ιστορίας με πολλές εικόνες. Οι διαφημίσεις Carousel του Facebook έχουν διαδραστικά στοιχεία και επιτρέπουν στους χρήστες να
κάνουν click σε έως και 10 εικόνες ή βίντεο. Αν ανεβάσετε έναν κατάλογο, μπορείτε ακόμη και να εμφανίσετε τιμές και να ενθαρρύνετε τα άτομα να κάνουν click για να δουν μεμονωμένα στοιχεία.

Επιλέγοντας έναν τύπο διαφήμισης που συμπληρώνει τον στόχο της επιχείρησής σας, μπορείτε να δημιουργήσετε καλύτερα αποτελέσματα και να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημιστικών σας δαπανών.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε