Web Design
Οι αλλαγές στο online shopping που πρέπει οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν

Οι αλλαγές στο online shopping που πρέπει οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν

Για τον μέσο αγοραστή, η διάκριση μεταξύ social commerce και e-commerce είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Παρόλα αυτά με το e-commerce κατευθύνει τον χρήστη σε ένα συγκεκριμένο website για να αγοράσει ή να ολοκληρώσει μια αγορά, αλλά με το social, η διαδικασία αγοράς ολοκληρώνεται χωρίς να χρειαστεί να εγκαταλείψει την εφαρμογή των social media, τοποθετώντας τον χρήστη ένα βήμα πιο κοντά σε ένα περιβάλλον αγοράς. 

Η πανδημία επιτάχυνε τις online αγορές

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλά social platforms έχουν επεκτείνει τις δυνατότητες αγορών τους αναπτύσσοντας εργαλεία για μικρές επιχειρήσεις ή γενικά κάνοντας μεγαλύτερες επενδύσεις στα e-shops. Όλο και περισσότερο, τα social media platforms μετατρέπονται σε επίσημους προορισμούς αγορών και όχι μόνο μέρη για την ανακάλυψη νέων προϊόντων ή brands. Οι χρήστες έρχονται σε επαφή με προϊόντα στο feed τους, χωρίς καν να τα αναζητούν μέσω αναρτήσεων ή διαφημίσεων. 

Τα social media, πρέπει να δίνουν σε κάποιο βαθμό, στο χρήστη την αίσθηση ότι το "περιβάλλον" τους παραμένει το ίδιο, ακόμη και αν προϊόντα γεμίζουν την αρχική τους κάθε φορά. Σε μια προσπάθεια τα social media να παραμείνουν αυθεντικά, το Facebook στρέφεται σε influencers  και creators. Μεγάλες επενδύσεις έχουν μεταφερθεί στο influencer marketing από brands και διαφημιστές. Τώρα, το Facebook και το Instagram θέλουν να διευκολύνουν τους influencers να πουλήσουν τα είδη τους στο κοινό τους. 

Το marketing και οι online αγορές είναι το μέλλον του e-commerce 

Στις 27 Απριλίου, ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι το Instagram θα λανσάρει το Creator Shops, μια επέκταση των υπαρχουσών λειτουργιών αγορών που είχαν αρχικά κατασκευαστεί για επιχειρήσεις και ιδιοκτήτες καταστημάτων.

Αυτά τα εργαλεία θα διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να πωλούν τα δικά τους προϊόντα απευθείας στους χρήστες, χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν την εφαρμογή στην οποία βρίσκονται. 

Το Facebook αναπτύσσει επίσης μια αγορά που θα συνδέει τα brands με τους influencers και ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στους τελευταίους να κερδίσουν ποσοστά από τις πωλήσεις προϊόντων που δημιουργούν. Αλλά αυτή η κίνηση σηματοδοτεί επίσης μια συνεχιζόμενη εστίαση στο εμπόριο και το επόμενο βήμα φαίνεται να είναι οι influencers να γίνουν άμεσοι πωλητές. 

Αυτές οι σταδιακές αλλαγές τελικά συνδυάζονται με κάτι τόσο σημαντικό όσο η αναθεώρηση του interface του Instagram, η οποία επαναπροσανατολίστηκε για να δώσει έμφαση στα Reels και Shops. 

Η συμπεριφορά των χρηστών σχετικά με τις αγορές τους έχει ήδη αρχίσει να αλλάζει, αλλά αναμένεται να αλλάξει ακόμα περισσότερο. Είναι σημαντικό λοιπόν να ξεκινήσουν να αναπροσαρμόζονται και να ετοιμάζονται γι αυτές τις μεγάλες αλλαγές, για να διασφαλίσουν ότι θα συνεχίσουν να ναι στην κορυφή. 

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε