Web Design
Οι αλλαγές στα IOS 14.5 και πως έχουν επηρεάσει τον κόσμο του Digital Marketing

Οι αλλαγές στα IOS 14.5 και πως έχουν επηρεάσει τον κόσμο του Digital Marketing

Η Apple με τις αλλαγές της στα IOS 14.5 έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνουμε και επεξεργαζόμαστε τα conversion events από το Facebook Pixel. Η πολιτική της Apple πλέον δεν επιτρέπει τη συλλογή και κοινή χρήση δεδομένων, εκτός εάν οι χρήστες επιλέξουν την παρακολούθηση σε συσκευές iOS 14.5. Καθώς όλο και περισσότερα άτομα επιλέγουν να μην παρακολουθούνται σε συσκευές iOS 14.5, οι πιο στοχευμένες διαφημίσεις και η αξιολόγηση της απόδοσής τους είναι όλο και πιο δύσκολο να γίνουν. 

Πώς επηρεάζεται το Targeting;

Σε γενικές γραμμές, η στόχευση κοινού στην διαφήμιση online έχει γίνει πιο περιορισμένη με την απουσία IDFA . Υπάρχει δηλαδή μία πιο ευρύτερη στόχευση, αντί αυτή να βασίζεται σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά χρήστη και συμπεριφορές. Εάν οι άνθρωποι δεν είναι διατεθειμένοι να μοιραστούν ενέργειές τους που σχετίζονται με την διαδικασία αγοράς, τότε το performance marketing γίνεται όλο και πιο δύσκολο. 

Προσαρμοσμένα είδη κοινού (Retargeting και Lookalikes)

Το προσαρμοσμένο κοινό website των περισσότερων τύπων έχει μειωθεί σε μέγεθος καθώς οι άνθρωποι αρνούνται να δώσουν την συγκατάθεσή τους για παρακολούθηση. Το μικρό ποσοστό ατόμων που θα δώσουν τελικά τη συγκατάθεσή τους θα είναι πολύτιμο, αλλά ο αριθμός των ατόμων αυτών μπορεί να είναι πολύ μικρός για να δημιουργήσει αποτελεσματικό προσαρμοσμένο κοινό.

Το hyper-localized targeting θα χαθεί χωρίς IDFA. Αντ’ αυτού θα υπάρχει μία τοποθεσία κατά προσέγγιση. Ωστόσο, αυτό δεν πρέπει να επηρεάζει υπερβολικά τις καμπάνιες και την απόδοση, καθώς οι hyper-localized καμπάνιες στοχεύουν σε πολύ συγκεκριμένο κοινό και δεν είναι πάντα τόσο αποδοτικές. 

Πώς επηρεάζονται οι μετρήσεις και η απόδοση;

Η κατανόηση του αντίκτυπου της διαφήμισής σας για κινητά στο iOS14.5 γίνεται λιγότερο σαφή καθώς για πολύ λίγους χρήστες θα μπορεί να υπάρχει πλέον στοχευμένη διαφήμιση. 

Το SKAdNetwork έχει σχεδιαστεί για να περιορίζει την παρακολούθηση δεδομένων σε επίπεδο καμπάνιας που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πολλές διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεων. 

View-through vs. click-through

Επειδή το SKAdNetwork σχεδιάστηκε για να συνδέσει ένα click σε ένα conversion, αναμενόταν ότι δεν θα υπήρχε απόδοση μετά από view through όπου δεν υπάρχει συναίνεση. Ωστόσο, μια ενημέρωση της Apple πρότεινε ότι η απόδοση μετά από προβολή διαφήμισης θα είναι δυνατή με το SKAdNetwork για video, ήχο και διαδραστική διαφήμιση. Για να θεωρείται μια εμφάνιση ως "προβολή" η διαφήμιση θα πρέπει να εμφανίζεται στην οθόνη για τουλάχιστον τρία δευτερόλεπτα.

Καθυστέρηση εμφάνισης δεδομένων διαφήμισης 

Τα δεδομένα διαφήμισης εφαρμογών δεν είναι πλέον σε πραγματικό χρόνο, αλλά καθυστερούν. Μετά την εγκατάσταση και όταν ο χρήστης ανοίξει την εφαρμογή για πρώτη φορά, η συσκευή αναφέρει την εγκατάσταση 24-48 ώρες μετά.

Τι συμβαίνει στην απόδοση διαφημίσεων για κινητά;

Η απόδοση από τη διαφήμιση για κινητά στο iOS14.5 γίνεται όλο και χειρότερη. Αυτό δεν σημαίνει (ειδικά βραχυπρόθεσμα) ότι η διαφήμιση για κινητά δεν έχει τόσο καλή απόδοση απόδοση. Ωστόσο, μακροπρόθεσμα, οι αλγόριθμοι των κύριων διαφημιστικών πλατφορμών ενδέχεται να είναι λιγότερο αποτελεσματικοί στην εύρεση σχετικού και πολύτιμου κοινού.

iOS εναντίον Android;

Ιστορικά, οι χρήστες iOS θεωρούνται συνήθως πιο πολύτιμοι και επομένως κοστίζουν περισσότερο στη διαφήμισή σας. Αλλά εφόσον οι χρήστες αυτοί είναι πλέον λιγότερο ανιχνεύσιμοι και στοχεύσιμοι, ενδέχεται να τους δούμε να γίνονται πολύ φθηνότεροι σε βάση CPM. Επιπλέον, οι χρήστες Android έχουν γίνει πιο ελκυστικοί για την διαφήμιση. 

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε