Web Design
Ο απόλυτος οδηγός για τον δρόμο προς ένα βιώσιμο Marketing

Ο απόλυτος οδηγός για τον δρόμο προς ένα βιώσιμο Marketing

Το marketing έχει δεχθεί κριτικές ότι βλάπτει τους χρήστες με παραπλανητικές πρακτικές και πωλήσεις υψηλής πίεσης. Η αυξανόμενη ζήτηση για όλο και περισσότερα πράγματα έχει επίσης οδηγήσει σε περιβαλλοντικές συνέπειες. Οι χρήστες σήμερα αναζητούν μια καλύτερη ποιότητα ζωής και να είναι πιο δραστήριοι για να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος. Θέλουν να υποστηρίξουν εταιρείες μεγάλες, μικρές που επιδεικνύουν ισχυρή ηθική απέναντι στους ανθρώπους και στον πλανήτη. Η αειφορία ως επιχειρηματική στρατηγική γίνεται όλο και πιο ελκυστική για τις επιχειρήσεις με αποτέλεσμα όλες και περισσότερες από αυτές να οδηγούνται στην αλλαγή με πιο βιώσιμους επιχειρηματικούς στόχους.

Τι είναι το αειφόρο Marketing;

Το βιώσιμο Marketing είναι ένα κρίσιμο μέρος της λειτουργίας μιας βιώσιμης επιχείρησης. Αλλά τι σημαίνει πραγματικά ο όρος αυτός; Βιωσιμότητα είναι η ικανότητα ενός συστήματος να διατηρεί ή να ανανεώνεται διαρκώς. Μπορεί επίσης να σημαίνει: διατήρηση οικολογικής ισορροπίας αποφεύγοντας την εξάντληση των φυσικών πόρων.

Το Marketing είναι η δραστηριότητα, το σύνολο θεσμών και διαδικασιών για τη δημιουργία, επικοινωνία, παράδοση και ανταλλαγή προσφορών που έχουν αξία για τους πελάτες και την κοινωνία γενικότερα. Από τον συνδυασμό των παρακάτω ορισμών καταλήγουμε ότι το βιώσιμο Marketing είναι η διαδικασία δημιουργίας, επικοινωνίας και παροχής αξίας στους πελάτες με τέτοιο τρόπο ώστε τόσο το φυσικό στοιχείο όσο και το ανθρώπινο κεφάλαιο  να διατηρηθούν ή να ενισχυθούν. Η αγορά με βιώσιμο τρόπο είναι μια εσωτερική πρακτική που διασφαλίζει ότι όλες οι διαδικασίες Marketing είναι περιβαλλοντικά και κοινωνικά μη επιβλαβείς. Ένας καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μία βιώσιμη στρατηγική Marketing είναι να δεσμευτείτε με ειλικρίνεια στο τρόπο ανταλλαγής μηνυμάτων και των ισχυρισμών βιωσιμότητας της επιχείρησής σας.

5 αρχές του αειφόρου Marketing

Ακολουθούν οι πέντε αρχές του βιώσιμου Μarketing που μπορείτε να εφαρμόσετε στην εταιρεία σας:

Marketing με γνώμονα τον χρήστη 

Το Marketing με γνώμονα τον χρήστη σημαίνει ότι η εταιρεία ή ο οργανισμός βλέπουν τη στρατηγική Marketing από την πλευρά του χρήστη. 

Marketing αξίας πελατών

Το Marketing αξίας πελατών συνεπάγεται με την καταβολή των περισσότερων προσπαθειών και πόρων στη συνεχή βελτίωση της προσφοράς. Καθώς η εταιρεία δημιουργεί αξία για τον πελάτη, ο πελάτης δημιουργεί με τη σειρά του αξία για την εταιρεία.

Καινοτόμο Μarketing

Η αρχή του καινοτόμου marketing διασφαλίζει ότι μία επιχείρηση δεν σταματά ποτέ να βρίσκει καλύτερους τρόπους για την ανάπτυξη προϊόντων, υπηρεσιών και καλύτερων τρόπων αγοράς. Όσοι αγνοούν την καινοτομία θα χάσουν πελάτες από αυτούς που εφαρμόζουν αυτού του είδους την νοοτροπία.

Marketing Sense-of-Mission

Το Marketing Sense-of-Mission είναι η αρχή που καθοδηγεί μια εταιρεία να καθορίσει μια ευρεία αποστολή που μιλά στην κοινωνία και όχι μόνο το προϊόν. 

Κοινωνικό Marketing

Με το κοινωνικό Marketing, η εταιρεία εξισορροπεί τις αποφάσεις της με βάση τις επιθυμίες του πελάτη, τις απαιτήσεις της εταιρείας και τα μακροπρόθεσμα συμφέροντα και των δύο. Οι καινοτόμες εταιρείες προσβλέπουν σε πιθανά κοινωνικά ζητήματα ως ευκαιρίες.

Το βιώσιμο Marketing υπερβαίνει την ανησυχία για τις ανάγκες και τις επιθυμίες της σημερινής κοινωνίας, αλλά επικεντρώνεται στην ευημερία όλων των ενδιαφερομένων. Για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται για τη δημιουργία ενός βιώσιμου κόσμου, το ισχυρό εργαλείο του βιώσιμου Marketing μπορεί να ενισχύσει τη σύνδεση με τους χρήστες και να οδηγήσει στην επιτυχία. Το βιώσιμο Marketing, όταν γίνεται με αυθεντικό τρόπο, φέρνει τους χρήστες και τις εταιρείες μαζί προς κοινούς στόχους και επιτυχία, τόσο τώρα όσο και στο μέλλον. Και τελικά αυτή είναι η βάση της αειφορίας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε