Web Design
στρατηγική των σελίδων σας

Loyalty program: 5 βέλτιστες πρακτικές για να το εντάξετε στην στρατηγική των σελίδων σας

Τα Loyalty program αποτελούν τους βασικούς τακτικούς μηχανισμούς τους για την αλλαγή της συμπεριφοράς συγκεκριμένων χρηστών. Οι συμπεριφορές που θέλετε περισσότερο, ωστόσο, μπορεί να είναι αρκετά διαφορετικές, ανάλογα με το επιχειρηματικό σας μοντέλο και την ανταγωνιστική σας κατάσταση. Εάν δεν μπορείτε πλέον να προσδιορίσετε τους χρήστες σας σε κανάλια, ένα Loyalty Program μπορεί να σας βοηθήσει να το κάνετε αυτό. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, τα Loyalty Program κάθε είδους έχουν εφαρμοστεί από επιχειρήσεις σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες και έχουν γίνει πολύ οικεία στους χρήστες. Ποιες είναι λοιπόν οι 5 καλύτερες πρακτικές των Loyalty Programs;

1. Συλλέξτε πληροφορίες για την καλύτερη κατανόηση του κοινού σας
Μην χάνετε ποτέ την ευκαιρία να αποκτήσετε γνώσεις για έναν χρήστη, καθώς μπορεί να βελτιώσει δραστικά την εμπειρία του. Τα προγράμματα επιβράβευσης βέλτιστων πρακτικών το κάνουν αυτό προσφέροντας μια επιλογή υπηρεσιών και αυτή η ίδια η επιλογή θα αποκαλύψει κάτι για έναν χρήστη.

2. Ξεχωρίστε από το πλήθος με το να δείξετε ποιοι πραγματικά είστε
Οι χρήστες εκτιμούν το να δείχνετε το πραγματικό σας πρόσωπο. Δηλαδή, θέλουν η υπηρεσία ή το πρόγραμμά σας να συνεργάζεται με άλλους. Όσο πιο διαφανές είναι το σύστημά σας, τόσο πιο ωφέλιμο είναι για τους υπάρχοντες χρήστες. Η διαφάνεια είναι αναπόφευκτη σε προγράμματα επιβράβευσης όλων των τύπων, ειδικά αν σκεφτούμε ότι όλα τα προγράμματα επιβράβευσης εξελίσσονται με γνώμονα τη ζήτηση των χρηστών.

3. Μοιράστε σε ενότητες
Ένα αποτελεσματικό Loyalty program πρέπει να είναι δομημένο σε ενότητες, επιτρέποντας στους χρήστες να συνδυάζουν και να ταιριάζουν πτυχές με τις δικές τους προτιμήσεις. Οι επιλογή ενοτήτων είναι ένας πρακτικός τρόπος για να επιτραπεί η εξατομίκευση με γνώμονα τον χρήστη χωρίς να φτάσετε στο άκρο της πλήρους (και δαπανηρής) προσαρμογής. Οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν διάφορες εναλλακτικές λύσεις σε βασικές πτυχές ενός προγράμματος, όπως η πιστοποίηση μέλους, για παράδειγμα, και μπορούν να προσφέρουν στους χρήστες μια σειρά από καθοδηγούμενες επιλογές για επιλογή.

4. Relationship Management για γρήγορη ανταμοιβή των πιστών πελατών
Η διαχείριση όλων των προγραμμάτων αφοσίωσης θα πρέπει να γίνεται με βάση τις σχέσεις με τους χρήστες που εμπλέκονται στα προγράμματα, αντί των προσφερόμενων προϊόντων, των καναλιών που χρησιμοποιούνται ή των περιοχών που εξυπηρετούνται. Οι επικεφαλής Marketing θα πρέπει να ευθυγραμμίσει τους στόχους του προγράμματος αφοσίωσης με τους στόχους του οργανισμού, καθιστώντας τα σύνολα χρηστών στην άμεση ευθύνη συγκεκριμένων διευθυντών ή ομάδων διαχείρισης. Στη συνέχεια, θα πρέπει να μετρήσουν αυτούς τους διαχειριστές με βάση τη θετική επίδραση που έχουν στη συμπεριφορά των χρηστών. Η διαχείριση σχέσεων συνεπάγεται επίσης την προσοχή στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο

5. Αποφύγετε τις υπερβολές για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη
Ένα πρόγραμμα με λιγότερους κανόνες και περιορισμούς είναι πιο ελκυστικό για τον χρήστη και είναι πιο αξιόπιστο. Είναι καλύτερο να περιορίσετε τις προσφορές ανταμοιβών σας σε εκείνες που μπορούν να παραδοθούν αξιόπιστα, αντί να συμπεριλάβετε στοιχεία στα οποία δεν μπορείτε να βασιστείτε, απλώς και μόνο επειδή μπορεί να μην είναι διαθέσιμα

Εκτός από τα Loyalty Programs, αν θέλετε να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας, μην ξεχάσετε να φροντίσετε για την κατασκευή μιας γρήγορης ιστοσελίδας για την εταιρεία σας

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε