Web Design
LinkedIn Influencers: Τι είναι και πως μπορείτε να τους αξιοποιήσετε

LinkedIn Influencers: Τι είναι και πως μπορείτε να τους αξιοποιήσετε

Αυτές τις μέρες το Influencer Marketing έχει αποκτήσει σημαντική δύναμη στον κόσμο των social media. Η αλλαγή στους αλγορίθμους έχει καταστήσει το οργανικό περιεχόμενο λιγότερο ορατό από ότι ήταν πριν. Αυτό συμβαίνει εν μέρη λόγω της προσπάθειας να ενισχυθεί η χρήση των διαφημίσεων. Ωστόσο, αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο είναι συμφέρουσα η χρήση ενός LinkedIn Influencer. Οι Influencers παρέχουν μια αυθεντική φωνή για τις επιχειρήσεις που αντιπροσωπεύουν. Έτσι, εκτός από τα forum, είναι και αυτόι σε θέση να επηρεάσουν μια κοινότητα με τη δημογραφική επιρροή που καθορίζει το LinkedIn. Η επιχειρήσεις χρειάζεται να αξιοποιήσουν το Influencer Marketing και μαζί με την κατασκευή ιστοσελίδων να ενισχύσουν τη διαδικτυακή τους παρουσία.

Το LinkedIn έχει το δικό του Influencer πρόγραμμα

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το LinkedIn έχει το δικό του πρόγραμμα LinkedIn Influencer μόνο με πρόσκληση. Αυτό το πρόγραμμα επιτρέπει σε thought leaders να μιλήσουν για αυτό που είναι σημαντικό για αυτούς. Αλλά αντί να είναι ένα είδος αυτοπροβολής, το LinkedIn Influencer Program έχει ως στόχο να κάνει τους άλλους καλύτερους επαγγελματίες. Η ιδέα είναι οι απλοί χρήστες να μάθουν από τους «masters» της βιομηχανίας.

Πώς να γίνετε LinkedIn Influencer

Ακριβώς όπως το να γίνετε Social Media Influencer, δεν υπάρχει εύκολος τρόπος για να γίνετε LinkedIn Influencer. Οι χρήστες πρέπει να σας γνωρίζουν με την πάροδο του χρόνου καθώς δημοσιεύετε περιεχόμενο και επιδεικνύετε τη θέση σας στην πρώτη γραμμή των συζητήσεων στο industry σας. Εκτός από αυτό, οι ιδέες πρέπει να δοκιμαστούν. Μερικές φορές αυτό γίνεται αρκετά γρήγορα, αλλά σε άλλες περιπτώσεις υπάρχουν περίπλοκα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Προσδιορίστε το σε τι είστε ειδικοί

To Niche σας, δηλαδή η εξειδίκευση σας, συμβάλλει στο να διαφοροποιήσετε τον εαυτό σας και να είστε αξιομνημόνευτοι. Σε άλλες πλατφόρμες social media, είναι σημαντικό να σας γνωρίζουν ως authority. Σε αυτή την περίπτωση, το μεγαλύτερο λάθος που μπορείτε να κάνετε είναι να επιλέξετε μια θέση, μια εξειδίκευση που είναι πολύ ευρεία. Όταν το κάνετε αυτό, υπάρχει πολύ μεγαλύτερος ανταγωνισμός λόγω του μεγάλου αριθμού keywords. Αντ' αυτού, όταν εστιάζετε σε έναν κλάδο της αγοράς, θα βρείτε περισσότερο χώρο για να επιδείξετε τις γνώσεις σας.

Φτιάξτε ένα καλό προφίλ

Μόλις προσδιορίσετε αυτό στο οποίο έχετε εξειδίκευση, το ταξίδι σας ξεκινά με τη δημιουργία ενός ευθυγραμμισμένου και branded προφίλ. Στην ιδανική περίπτωση, το προφίλ σας θα φέρει το brand σας με κάθε εικόνα και λέξη -κλειδί ευθυγραμμισμένη με ποιον θέλετε να επηρεάσετε.

Βελτιώστε και αυξήστε τις επαφές σας

Η κατοχή μεγάλου αριθμού connections είναι κρίσιμη για να γίνετε LinkedIn Influencer. Ύστερα, οι χρήστες πρέπει να δουν και να διαβάσουν το περιεχόμενό σας για να εξαπλωθεί σε όλο το δίκτυο.

Δεν μπορείτε να γίνετε LinkedIn Influencer χωρίς περιεχόμενο

Μόλις έχετε αρκετά connections για να γίνει αντιληπτό το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε τη δημιουργία περιεχομένου. Βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε πρωτότυπο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, αν και μπορείτε επίσης να μοιραστείτε πράγματα από άλλους δημιουργούς, παίρνοντας πρώτα τη συγκατάθεση τους και αναφέροντας τους. Επιπλέον, η κοινή χρήση και ο σχολιασμός βοηθά τα άτομα που ακολουθούν τον αρχικό δημιουργό να σας βρουν.

Η δικτύωση θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε επιρροή

Ανεξάρτητα από το πόσα connections έχετε, η δικτύωση θα σας βοηθήσει να γίνετε LinkedIn Influencer. Σχολιάστε αναρτήσεις, συμμετάσχετε σε συνομιλίες, διοργανώστε εκδηλώσεις στον κλάδο σας ή συμμετάσχετε σε άλλους. Υπάρχουν πολλοί τρόποι εικονικής δικτύωσης στο LinkedIn. Αν και υπάρχουν αυστηρότερα Connection standards στο LinkedIn, η δημιουργικότητα είναι ακόμα χρήσιμη.

Φέρτε το Network σας στο LinkedIn

Συνδεθείτε με άλλους που συναντάτε στα social media και προσκαλέστε τους στο LinkedIn σας. Οι άνθρωποι που δημιουργούν προσωπικές σχέσεις μαζί σας υπό άλλα πλαίσια μπορεί να είναι πολύ χαρούμενοι να σας «συναντήσουν» σε επαγγελματικό πλαίσιο. Ομοίως, μην κρατάτε το περιεχόμενό σας σε ένα μέρος. Μοιραστείτε τις εκδηλώσεις LinkedIn και το περιεχόμενο LinkedIn σε άλλα social media. Συγκεκριμένα, το Twitter είναι ένα εξαιρετικό φόρουμ για τους ανθρώπους που βρίσκουν συνδέσμους προς το περιεχόμενό σας.

Συμπέρασμα

Η συνάφεια του LinkedIn για το B2B marketing και η ανταλλαγή ιδεών είναι ανεκτίμητη. Από την θέση ενός πιθανού LinkedIn Influencer, υπάρχουν επίσης πολλές ευκαιρίες για να δημιουργηθεί μόνιμο αντίκτυπο στους άλλους. Και, αν ακολουθήσετε τα βήματα που περιγράφονται, θα είστε σε θέση να ασκήσετε την επιρροή που θέλετε.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε