Web Design
Link Building ιστοσελίδων

Link Building Στρατηγικές που προσφέρουν υψηλά αποτελέσματα στο website σας!

Μετά την κατασκευή του site σας, είναι λογικό να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο. Πρέπει να θυμάστε ότι η δημιουργία link μπορεί να είναι ένα κρίσιμο σημείο. Οι σύνδεσμοι προς τον website σας είναι μερικοί από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Επομένως, τα εισερχόμενα URL μπορούν να επηρεάσουν άμεσα την επισκεψιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Ευτυχώς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μερικές στρατηγικές για να αποκτήσετε συνδέσμους υψηλής ποιότητας στο website σας από έγκυρες πηγές. Πιθανότατα είστε εξοικειωμένοι με μερικές από αυτές τις μεθόδους, αλλά μερικές τεχνικές δεν χρησιμοποιούνται ελάχιστα, παρόλο που μπορούν να αποδειχθούν εξίσου αποτελεσματικές.

Ποιες είναι μερικές στρατηγικές που μπορεί να προσφέρουν υψηλά αποτελέσματα;

1. Ελέγξτε τα Backlinks των ανταγωνιστών

Η εξέταση των ιστοσελίδων των ανταγωνιστών σας, ειδικά των backlinks τους, είναι μια ισχυρή τεχνική. Όχι μόνο αυτή η στρατηγική σας βοηθά να αξιολογήσετε τον ανταγωνισμό, αλλά σας δείχνει επίσης τι λειτουργεί ήδη για τους άλλους στη θέση σας. Ένας εξαιρετικός τρόπος για να αναλύσετε τα backlinks των ανταγωνιστών σας (και να διεξάγετε όλα τα είδη δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το SEO) είναι η χρήση SEMrush. Αυτό το εργαλείο σάς δίνει τη δυνατότητα να ερευνήσετε τους ανταγωνιστές σας, να βελτιστοποιήσετε το website σας για σκοπούς SEO και να βελτιώσετε τις προσπάθειες Marketing.

2. Συνεργασία με micro - Influencer

Οι μικρο-influencers έχουν από 1.000 έως δεκάδες χιλιάδες Followers των Social Media. Επιπλέον, συνήθως έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού τους και, ως εκ τούτου, μπορούν να τους επηρεάσουν. Οι μικρο-influencers είναι συνήθως πολύ πιο προσβάσιμοι σε μικρές επιχειρήσεις από τους mega-influencers (που μπορεί να έχουν πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους). Μπορείτε να τους βρείτε κυρίως σε Instagram, TikTok και Facebook. Αν και οι μικρο-influencers έχουν λιγότερους οπαδούς, αυτά τα μικρότερα κοινά μπορεί να είναι πολύτιμα. Σε πολλές περιπτώσεις, υπάρχει μια ισχυρότερη σχέση μεταξύ του επηρεαστή και του κοινού.

3. Στρατηγική «Skyscraper»

Στόχος αυτής της στρατηγικής είναι να παράγει κομμάτια που θα λατρέψουν τόσο οι χρήστες όσο και οι μηχανές αναζήτησης. Στον πυρήνα της, αυτή η τεχνική επιδιώκει να δημιουργήσει περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας από αυτό που ήδη υπάρχει. Συνήθως, αυτό το περιεχόμενο είναι ενημερωτικό και χρησιμοποιεί δημιουργικά μέσα για την επικοινωνία διαφορετικών δεδομένων.

Το τελευταίο βήμα της τεχνικής είναι η συνεργασία με άλλα website που γράφουν παρόμοιο περιεχόμενο. Εάν μπορείτε να δείξετε ότι η ανάρτησή σας προσθέτει αξία στο υπάρχον περιεχόμενό τους, μπορεί να συνδεθεί με αυτό.

4. Ανάκτηση αναφορών και εικόνων επιχείρησης

Εάν το website σας δημοσιεύει χρήσιμο περιεχόμενο εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα άλλα website να σας έχουν αναφέρει στο διαδίκτυο. Ωστόσο, μπορεί να έχουν παραμελήσει να συμπεριλάβουν συνδέσμους προς το website σας.

Σε αυτό το σενάριο, μπορείτε να ανακτήσετε τις χαμένες ευκαιρίες. Άλλα website εκτιμούν ήδη τον ιστότοπό σας αρκετά ώστε να τον αναφέρουν. Επομένως, το να τους ζητάτε να προσθέσουν έναν σύνδεσμο στη σελίδα σας δεν είναι παράλογο αίτημα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε