Web Design
Πώς να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο

Instagram Live: Πώς να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο για να προσεγγίσετε περισσότερους χρήστες

Σύμφωνα με μελέτη, παρατηρήθηκε 76% αύξηση στα likes στα Instagram ad posts κατά τη διάρκεια της καραντίνας για τον COVID-19. Αυτό το αυξημένο Engagement είναι λογικό, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι η χρήση του Instagram γενικά έχει αυξηθεί.

Το Instagram Live είναι ουσιαστικά ένα Instagram story, όπως βλέπετε στην κορυφή της ροής σας, αλλά καταγράφεται και μεταδίδεται σε πραγματικό χρόνο. Αν ψάχνετε ακόμα λόγους για να αξιοποιήσετε το Instagram Live, παρακάτω θα βρείτε μερικούς που μπορεί να σας παρακινήσουν.
- Το Instagram Live σάς δίνει την πρώτη θέση στη ροή ιστορίας, αυξάνοντας την προβολή.
- Στέλνει αυτόματα ειδοποιήσεις push στους Followers σας ειδοποιώντας τους ότι είστε Live.
- Ο αλγόριθμος του Instagram δίνει organic engagement boosts στους χρήστες που ασπάζονται αυτήν τη δυνατότητα. Αυτό θα κάνει τα βίντεό σας πιο πιθανό να εμφανίζονται στο discovery section του Instagram ώστε νέοι χρήστες να σας βρίσκουν!


Πώς να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο για το Instagram Live:


1. Να είστε αυθεντικοί (και επαγγελματίες)
Ο πρώτος κανόνας του Instagram Live είναι ότι πρέπει να είστε όσο το δυνατόν πιο γνήσιοι και αυθεντικοί. Δηλαδή δεν είναι η ώρα να διαβάσετε από ένα σενάριο βίντεο. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να δείξει συναισθήματα και επικοινωνήστε όπως θα κάνατε με έναν φιλικό συνάδελφο.

2. Αφιερώστε χρόνο για να το σχεδιάσετε
Αν και μπορεί να είναι δελεαστικό να μπείτε στο Instagram Live και να μιλήσετε με τους χρήστες σας για το πόσο καταπληκτική είναι η επιχείρησή σας, αυτό μπορεί να μην είναι τόσο καλά οργανωμένο όσο φαίνεται στο μυαλό σας. Το Instagram Live έχει σίγουρα μια λιγότερη προσχεδιασμένη αίσθηση, ωστόσο όσοι έχουν μια παραπάνω εμπειρία, προγραμματίζουν εκ των προτέρων τα Live τους και θέτουν συγκεκριμένους στόχους.

3. Μείνετε συνεπείς στο «ραντεβού» σας
Στους χρήστες αρέσει η συνέπεια, ειδικά σε περιόδους αβεβαιότητας. Είτε είναι καθημερινή, εβδομαδιαία ή μηνιαία, μια σταθερή σειρά ζωντανής ροής για την οποία ενθουσιάζονται οι Followers σας θα αυξήσει τις πιθανότητές σας για επιτυχία στο Instagram Live.

4. Προωθήστε τις ζωντανές συνεδρίες σας εκ των προτέρων
Εκτός από το να έχετε ένα σχέδιο και να είστε συνεπείς, πρέπει επίσης να κοινοποιήσετε αυτό το σχέδιο στους Followers και τους χρήστες σας. Προωθήστε το Live σας στα άλλα Social Media και στη συνέχεια, στοχεύστε αυτές τις προσφορές σε σχετικό κοινό. Για παράδειγμα, εάν το Live σας μπορεί να είναι πιο ελκυστική για ένα συγκεκριμένο τμήμα δυνητικών πελατών του e-shop σας, δημιουργήστε μια καμπάνια Email που απευθύνεται σε αυτήν την ομάδα για να αναπτύξετε το ενδιαφέρον της.

5. Ολοκληρώστε με μια επιλογή Call-To-Action
Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να ολοκληρώσετε ένα Instagram Live; Ευχαριστείτε τον συνοικοδεσπότη, διοργανώνετε ένα Q&A και λέτε "αντίο!"; Οχι! Θα πρέπει πάντα να τερματίζετε το Instagram Live σας με ένα Call-To-Action που να συνδέεται άμεσα με τους προγραμματισμένους στόχους σας. Είτε πρόκειται για κάτι τόσο απλό όπως το να ακολουθείτε τον λογαριασμό σας είτε περισσότερο, όπως η συμπλήρωση μιας φόρμας, είναι σημαντικό να επιτύχετε τον κύριο στόχο σας και να κάνετε τους ζωντανούς συμμετέχοντες να ολοκληρώσουν μια επιθυμητή ενέργεια.
6. Μην ξεχάσετε να αποθηκεύσετε και να κάνετε share το Live σας
Last, but certainly not least, αποθηκεύστε το Live σας στο τέλος! Αυτή είναι μια εξαιρετική συμβουλή που πολλοί νέοι livestreamers συχνά ξεχνούν να κάνουν. Επίσης, εάν το session στέφθηκε με επιτυχία, αυτό θα σας επιτρέψει να το μοιραστείτε ξανά στη ροή σας ή σε άλλα Social Media.

Εκτός από την σωστή αξιοποίηση του Instagram Live δεν πρέπει να ξεχνάτε και το πόσο σημαντικό είναι η κατασκευή μιας σωστής ιστοσελίδας, για να πετύχετε τους στόχους της καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε