Συχνά, παρατηρείται σύγχυση και περιέργεια γύρω από το πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Instagram. Καθώς το Instagram Shop έχει ήδη ξεκινήσει τη λειτουργεία του και αρχίζει να καταλαμβάνει συνεχώς όλο και μεγαλύτερο ποσοστό στις online αγορές, γίνεται προσπάθεια να διασαφηνιστεί το πως λειτουργεί και να λυθούν απορίες των επιχειρήσειων και εκείνων που δραστηριοποιούνται στο Instagram.
Πώς λειτουργεί λοιπόν ο αλγόριθμος του Instagram;
Feed και Stories
To Instagram έχει δηλώσει πως ο αλγόριθμος της κατασκευής ιστοσελίδων του λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο στις αναρτήσεις στο feed και στα stories. Πιο συγκεκριμένα:
Αντλεί βασικές πληροφορίες από μία δημοσίευση όπως το πόσα likes πήρε μια ανάρτηση, το είδος του περιεχομένου και ο χρόνος που ανέβηκε μπορούν να επηρεάσουν τον αλγόριθμο. Για βίντεο, μπορεί η διάρκεια του, η τοποθεσία του επίσης να έχουν κάποια συμβολή.
Οι πληροφορίες ενός λογαριασμού μπορεί να βοηθήσουν στο να καθορίσει τελικά ο αλγόριθμος το πόσο ενδιαφέρον μπορεί να είναι αυτό το περιεχόμενο για το feed ενός χρήστη και επομένως, να το προωθεί περισσότερο.
Πώς δουλεύει η αναζήτηση (search) στο Instagram
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς λειτουργεί η αναζήτηση στο Instagram καθώς θα σας βοηθήσει να οργανώσετε το περιεχόμενό σας με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να σας ανακαλύψουν πιο εύκολα.
Όταν αναζητά ο χρήστης λοιπόν κάτι, ο αλγόριθμος του παρέχει αποτελέσματα σύμφωνα με:
Πώς θα εμφανίζεστε στην αναζήτηση;
Για εσάς και την επιχείρησή σας είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε σωστά τον αλγόριθμο ώστε να εμφανίζεστε στην αναζήτηση όταν ένας χρήστης ψάχνει την επιχείρησή σας ή κάποια με παρόμοιο περιεχομένο και αντικείμενο με το δικό σας.
Με αυτούς τους τρόπους θα αυξήσετε τις πιθανότητες να βγαίνετε πιο ψηλά για συγκεκριμένες αναζητήσεις και άρα, να είναι πιο εύκολο ένας χρήστης να σας βρει.
Πώς αναμένετε να αναβαθμιστεί η αναζήτηση στο Instagram στο μέλλον;
Το Instagram σκοπεύει να βελτιώσει την αναζήτηση και να προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία για τους χρήστες όχι μόνο στον εντοπισμό συγκεκριμένου περιεχομένου, αλλά και στην ανακάλυψη και την έμπνευση περιεχομένου από περισσότερους δημιουργούς.