Web Design
Influencer Marketing: Ποιοι είναι οι Micro-Influencers;

Influencer Marketing: Ποιοι είναι οι Micro-Influencers;

Το Influencer marketing έχει γίνει ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Το Influencer Marketing, με λίγα λόγια, είναι όταν μια επιχείρηση συνεργάζεται με ένα άτομο το οποίο έχει ένα κοινό στα social media, και έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί προωθητικές ενέργειες. Θα μπορούσε να είναι για ένα λανσάρισμα νέου προϊόντος, μια συγκεκριμένη καμπάνια Marketing, μια συγκεκριμένη υπηρεσία. Η κατασκευή ιστοσελίδας μαζί με μια ισχυρή παρουσία στα Social Media θα δώσει μεγάλη ώθηση στην επιχείρησή σας και θα σας.

Με τα χρόνια, το Instagram έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για Influencer Marketing. Υπάρχουν πολλοί χρήστες στο Instagram που αναφέρονται στον εαυτό τους ως Influencers, αλλά τι σημαίνει αυτό πραγματικά; Αρχικά, φαίνεται ότι ο συνολικός αριθμός των followers ενός Influencer έχει τη μεγαλύτερη σημασία. Ωστόσο, ως επιχείρηση, υπάρχουν πολλά περισσότερα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν καταλήξετε σε μια στρατηγική Influencer Marketing. Τι μπορούν να προσφέρουν οι Influencers για την επιχείρηση σας; Τι είδους σχέση έχουν με τους followers τους; Πώς βρίσκετε τους σωστούς influencers; Ποσο θα κοστισει? Όλα αυτά είναι σημαντικά ερωτήματα που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Ποιοι είναι οι Micro-Influencers;

Οι micro-Influencers θα μπορούσαν να περιγραφούν ως άτομα που έχουν σημαντικό, αλλά όχι τεράστιο following στα Social Media. Αυτός ο αριθμός είναι υποκειμενικός και μπορεί να κυμαίνεται από οπουδήποτε μεταξύ 10.000 έως 500.000 followers. Οι Micro-Influencers έχουν συγκεκριμένα ακροατήρια που είναι βαθιά αφοσιωμένα και συνδεδεμένα με αυτά. Πιθανότατα υπάρχει μια μεγάλη γκάμα Micro-Influencers για να προσεγγίσετε που ασχολούνται με τη δική σας θεματολογία.

Τι μπορούν να κάνουν οι Micro-Influencers για την επιχείρηση σας;

Οι Micro-Influencers μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμοι για εσας, επειδή έχουν ήδη δημιουργήσει ένα ισχυρό κοινό. Έχουν δημιουργήσει ένα ορισμένο επίπεδο εμπιστοσύνης και μια σχέση με τους followers τους μέσω του προσωπικού τους brand.

Οι Micro-Influencers μπορούν να σας βοηθήσουν να επεκτείνετε το Reach σας

Είτε θέλετε να προωθήσετε μια καμπάνια για την επιχείρησή σας είτε να προωθήσετε ένα νέο προϊόν/υπηρεσία, η συνεργασία με μια ομάδα micro-Influencers μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Είναι επίσης πιο σημαντικό από ποτέ να καταλάβετε τη σημασία της χρήσης των Stories του Instagram για τις επιχειρήσεις, ειδικά όταν πρόκειται για Influencer Marketing.

Η συνεργασία με Micro-Influencers μπορεί να σας προσφέρει υψηλότερο ROI

Αντί να ξοδέψετε ολόκληρο τον προϋπολογισμό σας σε ένα celebrity Influencer για να προωθήσετε την επιχείρηση, η επένδυση σε συνεργασίες με μια ομάδα micro-Influencers μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Βεβαιωθείτε ότι σχετίζονται με την επιχείρηση σας

Οι αξίες τους ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της επιχείρησής σας; Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει την έρευνά σας εκ των προτέρων. Η συνεργασία με τους μη κατάλληλους Micro-Influencers θα οδηγήσει σε πολύ χαμηλό ROI. 

Συνεργαστείτε μαζί τους και δείξτε εκτίμηση για το περιεχόμενό τους

Πρέπει να γνωρίζετε γιατί απευθύνεστε σε συγκεκριμένους Micro-Influencers. Γνωρίστε τους πριν επικοινωνήσετε για να δείτε αν ταιριάζουν στη στρατηγική Marketing σας. Συζητήστε για τα copy που θέλετε να συνοδεύουν τις αναρτήσεις που θα δημοσιεύουν για την επιχείρησή σας. Συνεργαστείτε μαζί τους και δείξτε εκτίμηση για το περιεχόμενό τους για να έχετε μια αίσθηση για το πώς αλληλεπιδρούν με το κοινό τους. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε αν ταιριάζουν ή όχι στην επιχείρηση σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε