Web Design
Πώς να χρησιμοποιήσετε το seo για το eshop / website σας

Inbound Marketing: Πώς να χρησιμοποιήσετε το seo για το eshop / website σας;

Στο σημερινό τοπίο του Digital Marketing, οι τεχνικές Outbound Marketing γίνονται όλο και λιγότερο δημοφιλείς. Αντίθετα, η εστίαση μετατοπίζεται στην εφαρμογή του Inbound Marketing. Όσον αφορά το τελευταίο είδος, πώς μπορείτε να προωθήσετε αποτελεσματικά τις καμπάνιες σας μέσω του SEΟ;

1. Κατανοήστε την πρόθεση του χρήστη κατά τη βελτιστοποίηση για τις σωστές λέξεις-κλειδιά

Τα ρομπότ της Google βελτιώνουν συνεχώς την κατανόησή τους για τους χρήστες τους και προσφέρουν μια εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη. Η συμπεριφορά των χρηστών θα πρέπει να είναι ο οδηγός σας στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις, όπως:

Ποια προϊόντα/υπηρεσίες χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή;

Ποιες είναι οι κύριες προσδοκίες και τα σημεία πόνου τους;

Σίγουρα, πρέπει να παρακολουθείτε την κατάταξη των λέξεων-κλειδιών σας και εκεί μπορούν να σας βοηθήσουν εργαλεία όπως το Google Analytics. Εάν χρησιμοποιείτε πολλά εργαλεία για την παρακολούθηση της κατάταξης των λέξεων-κλειδιών σας, μπορείτε να τα τοποθετήσετε στο ίδιο εργαλείο αναφοράς SEO. Αυτές οι πλατφόρμες ενσωματώνονται με τις μετρήσεις SEO σας και σας επιτρέπουν να συνδυάζετε διαφορετικά γραφικά στοιχεία, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε τις πιο σημαντικές μετρήσεις σας σε έναν τεράστιο πίνακα εργαλείων.

2. Δημιουργήστε πολύτιμο περιεχόμενο

Το Content Marketing είναι το πιο σημαντικό κομμάτι για το Inbound Marketing. Σας βοηθά να ενισχύσετε την εξουσία σας στον κλάδο σας, να προσελκύσετε επισκεψιμότητα στο website σας και να προσελκύσετε το κοινό σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε εξαιρετικούς τίτλους, καθώς τραβούν την προσοχή των χρηστών και αυξάνουν τα κλικ. Μπορείτε να συμπεριλάβετε και άλλες μορφές μέσων. Τα γραφήματα, τα βίντεο, τα γραφήματα, τα podcast και οι εικόνες μπορεί επίσης να είναι πραγματικοί ενισχυτές Engagement και Conversion.

Γράψτε άρθρα μεγάλης μορφής, βασισμένα σε δεδομένα. Αντί να δημοσιεύετε μια δέσμη σύντομων αναρτήσεων, εστιάστε στη δημιουργία πρωτότυπων περιπτωσιολογικών μελετών, αναφορών και Ebooks που περιέχουν νέα δεδομένα και μοναδικές πληροφορίες για δημοφιλή θέματα.

3. Χρησιμοποιήστε τις αναρτήσεις Guest Blog

Για να κάνετε τη στρατηγική ιστολογίου επισκεπτών σας να λειτουργεί για εσάς, πρέπει πρώτα να γράφετε και να δημοσιεύετε αναρτήσεις με συνέπεια. Από την άλλη πλευρά, το Guest Blog σας συχνά δεν πρέπει να επηρεάζει την ποιότητα των αναρτήσεών σας. Πρέπει να είναι άκρως ενημερωτικά, να υποστηρίζονται από δεδομένα και να είναι ελκυστικά, προσφέροντας αξία στους χρήστες που τα διαβάζουν.

Όπως μπορείτε να καταλάβετε και από τα παραπάνω, η κατασκευή ιστοσελίδας σας αποτελεί τη βάση για οποιαδήποτε πρακτική θέλετε να εφαρμόσετε στο Digital Marketing

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε